Utanç- Çalışanlara ve yöneticiye!!!Oğluna ilk pasaport verildi - çalışanların çalışmalarından gelen başvurular iğrenç.Onunla kaba bir şekilde konuştuk: kaba davrandılar, tartıştılar - iş yerine, gençlerin şimdi nasıl giyinip sürekli içtikleri eksik çaylarla ilgilendiler (görünüşe göre evde veya öğle yemeğinde sarhoş olmuyorlar)... Yöneticiyi değiştirme zamanı, görünüşe göre işçilere liderlik edecek zamanı yok!!!
Geçidiydik, taraftarın kartını düzenlememiz gerekiyordu. İlk başta, Paris üzerinden kontrplak gibi onayla uçacağımızı düşündüler. Uygulama üzerinden veya telefonla kayıt yaptırmanız gerektiğinden. Ama şanslıydık, dönüşüm gününe girdik. Hiçbir kaba tavır görmedik. Her şeyi açıkladılar, kuponu nerede yakalamanın daha iyi olduğunu söylediler ve hizmetin kendisi de oldukça hızlıydı. Teşekkür ederiz!
Hepsi yöneticiye aynı pencerede duruyor (belge almak, belge almak) ve burada kupon almak. Ön kapıya kadar 3 sıra halinde sıra. Neden herkesin aynı pencereden dışarı çıktığı hakkında bilgi almaya geldik, hemen kaba bir cevap aldık, devlet hizmetlerinin web sitesinden kupon alıyorsunuz. İnsanların yaşını, eğer 78 yaşındaysa, kamu hizmetlerinde nasıl bir şeyler alabileceğini dikkate almak gerekir! Resepsiyonist gergin ve hoşnutsuz oturuyor, ziyaretçilerden nefret ediyor (