21/02/2025 poliklinikte dava. 2024 yılında kalp krizi geçirdim ve terapistten hap alıyorum. Terapist tüm testler için talimatlar yazdı, ancak kartımın bulunamayacağını söyledi. Tıbbın katochka'sında ameliyattan sonra ekstreyi okumak istedi. Tıbbi kayıtlarımın nerede olduğunu belirlemek için kayıt ofisine başvurdum. Basit bir istek gibi görünüyor. Ve işte burada başladı. O zamana kadar bilmediğim her şeyi kendi kendime öğrendim.. kaba bir şekilde. Sonunda üst düzey vardiyalarım ve cam için çalışanım tarafından gönderildim. Aynı zamanda, artık her şeyin elektronik biçimde olduğunu ve bu tür soru ve taleplerle onlara hitap etmeyeceklerini söylediler. Benim sonucum, ben 60 yaşındayım. Bu tür işçiler bu tür sağlık tesislerinde çalışmak zorunda değildir. Çok üzüldüm ve eve yürüyordum. Herkese sağlık.
Bu, bu kliniğin kaydının değerlendirilmesidir, bu sadece bir tür karmaşadır.Sadece bu da değil, aramayacak - sıradaki konumunuz 10 olduğunda 20 dakika bekliyorsunuz, burada ahizeyi sıfırlıyorsunuz ve böylece daire içinde 4 kez aradım.Kasabamızın şakaları basitçe ...... Sonra, kliniğin kendisine sormaya geldiğinizde, şu ya da bu doktoru kabul ediyor, şakalar devam ediyor) size cevap veriyorlar: "evet, şimdi kabul saatlerini alıyor "Sonuç olarak ofise çıkıyorum, ofis kapalı.Aşağı iniyorum, orada kapalı diyorum, bana cevap veriyorlar: "artık o yok, resepsiyon sona erdi, sonra sesi yükseldi ve bir sonraki konuşma geldi: "Ben, önünüzdeki programın ne zaman çalıştığını nereden biliyorum." Soru eğer bilmiyorsan neden onun kabul ettiğini ve kabul saatlerini şimdi söylediğini söyle. Tamam, incir onunla asansöre böyle bindi, 3. kata kadar.Ama tutum, geleceğim ve onu önemli işlerden uzaklaştıracağım gibi. Kayıt ofisine nasıl yaklaşmazsan, pencerenin dışındaki kadınlar, kendi aralarında veya aynı muhataplara acil işlerini tartışarak sohbet ederler.Kayıt bürosundaki yaşlı bir kadın, ismiyle (sarı yemyeşil saçlarla) nasıl adlandırılacağını bilmiyorum, yol boyunca hiçbir şey bilmiyor ve konuşmalarından uzaklaştırılmaktan hoşlanmıyor, ancak kaba bir şekilde cevap veriyor.Sanki ödülün yanında sekreterliğe gelmişim gibi geliyor.Lütfen yere inin, kayıtta oturan sevgili kadınlar ve görevlerinizi unutmayın, siz sadece hastalara ve hastalara kartlardan, doktorlara kayıtlardan vb. Konularda hizmet veren ücretli işçilersiniz - işte bununla uğraşıyorsunuz ....boş bir sohbetle değil
Polikliniği beğendim. İyi doktorlar.Nörolog Potanina Gelena Adolfovna, kardiyolog Roshchina Natalya Olegovna, ultrason doktoru Azorkin Igor Anatolyevich, bölge terapisti Ryakkenen Maria Alexandrovna'ya özellikle minnettarım.Bu sağlık profesyonelleri, hastalara karşı yüksek profesyonellik, yetkinlik ve özenli tutum ile ayırt edilir. Sorunlarımın çözümünde bana çok yardımcı oldular.