Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Banka

Gazprombank

Değerlendirme 3,3
700 puan
Açılış: yarın
8 (800) 100-07-01
Telefonu göster
Michurinsky Avenue No:7, Moscow • этаж 1
Kaydet
Başvuru yap
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Banka Gazprombank, Moskova, foto
Banka Gazprombank, Moskova, foto
14 daha
Genel bakış
Haberler
4
Fotoğraf
24
Yorumlar
378
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Кредит наличными
Дебетовая карта
Накопительный счет
Рефинансирование кредитов
Кредитная карта
Инвестиции
Автокредит
Вклад

Adres

Michurinsky Avenue No:7, Moscowэтаж 1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Единая справочная
8 (800) 100-07-01
Telefonu göster
gazprombank.ru

Mesai saatleri

Açılış: yarın
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Lomonosovsky Prospekt
420 m
2
Lomonosovsky ProspektRamenkiUniversitet
Stoletova Street
168 m
4
Stoletova StreetSchool of ArtsLomonosovskiy Prospekt Metro StationGazprom PolyclinicMendeleyevskaya Street
Park yerlerini göster

Özellikler

Rusya Merkez Bankası verilerine göre
Gerçek kişiler için hizmetler
Hareket kabiliyeti düşük bireyler için erişilebilirlik
Döviz bürosu
Biyometrik verilerin toplanması
Kiralık kasa
Yatırım fonları
Dünya haritasına hizmet veriyor
Gazprombank hizmetleri:Premium programına göre hizmet, NPF Gazfond, para havaleleri
Verilen banka kartları:Visa International, Eurocard/Mastercard, JCB International, Union Pay
Alt bölüm numarası:354/0/47
Bireysel kredi:ipotek, tüketici kredisi
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

02:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 3,3
700 puan
Burayı değerlendirin

378 yorum

Varsayılan
IVIila Romanova
6. seviye şehir uzmanı
29 Kasım 2024
18-20 Cuma, salon insanlarla dolu, tezgahlarda sadece 2 kişi var, servis hızı çok yavaş, uzmanlar acelesi yok, her şey sorunsuz, yavaş - katılıyorum, acelesi yok. Sıranın tahsisi, dedikleri gibi, otomatik olarak gerçekleşir, daha sonra gelip çoktan çıkanlar vardır. Benim düşünceme göre, bankanın bu şubesinden bir uzman, daha fazla sayıda insanı işlemekle ilgilenmiyor. 3 pencerenin dışında oldukça tatlı bir kız, acelesi yok ve belgeleri katlayıp yürüyüşe çıktı ve her şeyi kapatıp eve gitti. 18-55 'te salonda 1 uzman kaldı. Bölüm yönetimine soru, 1 uzman bir saatte 9 kişiyi nasıl çalıştırabilir? Sonunda beni aradılar ve kendi hesabımdan bir hesap özeti alamadığım için ne kadar şaşırdım. Kız, hesabın bankada olup olmadığını kontrol etmek için pasaportumu bile almadı, bir ekstremite alıp alamayacağımı ve sadece ekstrelerin 400 ruble ödendiğini veya hesabımda bana kendiniz yaptığını söylemeye başladım, gönderip size yazdıracağım. Benim için çok garip bir şekilde, en azından pasaportuna baktılar ve bu yüzden bankanın başka bir şubesine sakince ve ÜCRETSİZ hesap özetleri vermelerine rağmen 10 dakika saklandılar. Bu departmanı tavsiye etmiyorum ve neden düşük puanlara ve olumsuz geri bildirimlere sahip olduklarını anlıyorum, o zaman herkes kendi sonuçlarını çıkarıyor.
Orijinalini göster · Русский
10
1
Максим А.
5. seviye şehir uzmanı
13 Kasım 2024
Получил рекламу, что можно оформить карту, для оплаты налогов с 35 % кэшбэком. Повелся. Решил заказать… и началось. Первый раз позвонил курьер и сказал привез карту( уже на пороге моей прописки , а не там где я хотел и живу) Второй раз приехал должен был приехать курьер - но оказалась что он сильно занят и что я ждал его целый день напрасно🤬 Тритий раз приехал курьер туда куда надо, и вовремя, но оказалась опечатка в документах Четвертый раз курьера ждал целый день но он мне так и не позвонил( как оказалась позднее, он мне прислал смс , с вопросом готов ли я к встрече…. И все… ни одного звонка, как будто в 24 году все сидят в смс переписках🤬 В итоге послал всех … но позвонил оператор сказала могу в любом отделении получить. Думал рискну еще раз . Приехал в отделении на мичуринском. Там очередь 10 человек и все спят. Спросил, постоял- очередь не двигалась совсем. Плюнул-уехал Но случайно ехал мимо другого офиса- решил зайти. Там народу мало- но куча недовольных клиентов требующих расторгнуть обманные договора и вернуть деньги. Приполучении карты - спросил, реально ли кэш бэк 35 % как висит реклама по Москве и на телевидении- оператор ответил что всего 5% и то если 3 месяца , на счете в их банке будет лежать 30000 рублей. Самый ужасный банк и условия и офисы . Я в шоке. У меня 4 карты разных банков- но этот самый ужасный
6
1
Tema M.
5. seviye şehir uzmanı
9 Nisan
Muhtemelen bu, koyabileceğiniz maksimum değerdir. Premium ve stick kartı vermek istedim. 1. Kartı 3 kez değiştirdiler, soyadındaki hatayı 2 kez değiştirdiler, ancak ifadeyi çalışanla iki kez kontrol ettiler ve orada doğru belirtildiğini gördüm. 3. kez, bir nedenden dolayı kartımı başka bir şubeye göndermeye karar verdiler, görünüşe göre bir daha onlara görünmeyeceğim. Küçük bir diyalog göz önüne alındığında, bunun benim sorunum olmadığına ikna etmeyi başardım, çalışan, şubeye bir kart getirildiklerinde şahsen kontrol edeceğine ve beni bilgilendireceğine söz verdi - 2 hafta geçti, kimse doğal olarak aramadı. 2. Ben de çubuğu almadım. Sonra onlar orada değiller, sonra ortaya çıktılar, ancak kusurlu olanlar onları bağlayamadılar. 3. Şube ve bankanın genel izlenimi: bir saat sırada beklemek norm gibi görünüyor, biri dönüp gidiyor, biri özür diledikleri için çalışanlara gülüyor) bankadaki sorunu ziyaretleri değerlendirerek anlattı - kimse de cevap vermedi bile. Sonuç olarak: Bankayı atlıyoruz ve onunla hiçbir şeyin bizi bağlamadığına sevindik …
Orijinalini göster · Русский
1
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı