Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Banka • Gazprombank

Gazprombank

Değerlendirme 4,2
362 puan
Açılış: yarın
8 (800) 100-07-01
Telefonu göster
Bolshaya Yakimanka Street No:39, Moscow • этаж 1
Kaydet
Başvuru yap
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Banka Gazprombank, Moskova, foto
Banka Gazprombank, Moskova, foto
41 daha
Genel bakış
Haberler
5
Fotoğraf
51
Yorumlar
151
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Кредит наличными
Дебетовая карта
Накопительный счет
Рефинансирование кредитов
Кредитная карта
Инвестиции
Автокредит
Вклад

Adres

Bolshaya Yakimanka Street No:39, Moscowэтаж 1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Единая справочная
8 (800) 100-07-01
Telefonu göster
gazprombank.ru

Mesai saatleri

Açılış: yarın
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Oktyabrskaya
279 m
2
OktyabrskayaOktyabrskayaPolyanka
1st Babyegorodskiy Lane
75 m
4
1st Babyegorodskiy LaneOktyabrskaya Metro Station1st Kazachiy LaneKoroviy ValBolshoy Ordynskiy Lane
Park yerlerini göster

Özellikler

Rusya Merkez Bankası verilerine göre
Gerçek kişiler için hizmetler
Tüzel kişiler için hizmet
Döviz bürosu
Biyometrik verilerin toplanması
Kiralık kasa
Yatırım fonları
Bireysel ve kurumsal bankacılık hizmetleri
Dünya haritasına hizmet veriyor
Gazprombank hizmetleri:Premium programına göre hizmet, NPF Gazfond, para havaleleri
Verilen banka kartları:Visa International, Eurocard/Mastercard, JCB International, Union Pay
Alt bölüm numarası:354/0/11
Bireysel kredi:ipotek, tüketici kredisi
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

22:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 4,2
362 puan
Burayı değerlendirin

151 yorum

Varsayılan
Юлия Т.
5. seviye şehir uzmanı
5 Şubat
Mükemmel profesyonelliği, duyarlılığı ve yardımseverliği için Perfiliev'e Nikita Ivanovich'e içtenlikle teşekkür etmek istiyorum. Bu şubeye zor bir soruyla ulaştıktan sonra hemen nitelikli yardım aldık - Nikita Ivanovich derhal işe dahil oldu ve yetkin bir çözüm önerdi. Gpb'nin diğer şubesiyle karşıtlığın çarpıcı olduğu ortaya çıktı: maalesef orada yanlış istişare, hoş olmayan bir tutum ve dayatılan bir hizmetle karşı karşıya kaldılar. Müşterileri önemseyen ve yardım etmeye çalışan gerçek bir profesyonelle tanışmak o kadar değerlidir!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Люда М.
7. seviye şehir uzmanı
26 Mayıs
Tecrübelerime göre Gazprombank, bireyler için en kötü bankadır. 24 g yazında Türkiye'ye seyahat etmek için Union pei kartını açtı. Kredi açmanın daha karlı olduğunu (alışveriş yaparken daha iyi geçtiğini) ve açılış komisyonunun büyüklüğünün daha az olduğunu (5000 ruble yerine 3500 ruble) söylediler. Aynı zamanda, 3 ay boyunca 10000 + ruble / ay için alışveriş yaparken, 3500 ruble tutarındaki nakit iadesi iade edilir, yani kartın maliyeti aslında ücretsizdir. Kartla 3 ay değil, 4 ay hesapladım (tarihlerin yanlış okunması durumunda). 3-4 ay oldu, geri ödeme geri dönmedi. Destek için yazdım, bir itiraz hazırlamalarını söylediler. Tamamladım, cevap geldi, geri ödemenizin reddedildiğini söyledi. Neden? - "katılmadığınız ve nedenini öğrenmek için yeni bir adres oluşturun." Aynı cevap geldi, cevaptan memnun olmadığım için üzüldüler. Ve bir açıklama bile yok. Operatörler hiç bilgiye sahip değiller ve aynı şeyi söylüyorlar. "Şubeye gidebilirsiniz ve belki de bu bilgilere erişimleri vardır. Ya da bir profil komitesi için bir itiraz hazırlayabiliriz." Ve böylece bir daire içinde. Altı aydan fazla oldu. Hizmet kurallarını açıklayan siteye atıfta bulunarak reddettiler: Bunlardan bazılarını yerine getirmedim. Kendiniz arayın. Böyle bir deneyimden hafif bir şok içindeyim. Banka, müşteri odaklı olmama, orantısız iş organizasyonu ve kalitesiz ve işe yaramaz hizmetin bir örneğidir. Bir daire içinde yürüdükten sonra, KC'Yİ aradığımda şikayette bulunmaya karar verdim. Bunu yapmaya başlamak için zamanımız olmadı, bağlantı kesildi)
Orijinalini göster · Русский
Нина Пашкова
3. seviye şehir uzmanı
3 Nisan
02/04/25 birikimli hesap açmada yardım almak için şubeye gittim. Uzun süre beklemiyordum. İkinci pencerede servis edildi. Sadece tüm sorularıma cevaplar almakla kalmadı, Gazprombank'ın lk'sına girmeye çalışırken tüm hatalarımın ayrıntılı bir açıklamasını almakla kalmadı, aynı zamanda bir hesap açmaya sabırlı, adım adım eşlik etti ve en az değil, uzman Gleb'in nazik, insani, saygılı tavrını aldı (soyadını sormadı) teknik açıdan "ilerlememiş" bir müşteriye-yaşlı kadına hafifçe söylemek gerekirse. Çalışanların mesleki niteliklerinin iyi bir insan bileşeniyle desteklenmesi çok önemlidir! Bu, insanlarda her zaman çok değerlidir ve tüm reklamlardan daha iyi çalışır. Banka şubesini ziyaret ettikten sonra uzun süre Gleb ile iletişim kurma konusunda hoş bir his uyandırdım. Ona başarılı bir kariyer ilerlemesi diliyorum.
Orijinalini göster · Русский
1
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı