Yeni modern bina, kibar ve vasıflı çalışanlar. Tüm sorular hızlı bir şekilde çözüldü. Tek dezavantajı çok uygun bir yer değil, ancak oraya her gün gitmemek, bu yüzden korkutucu değil)
Servis iyi, personel kibar. Belgeleri çabucak kabul ettiler, anlaşılmaz durumlarda her şeyi net bir şekilde açıkladılar ve önerdiler. Bekleme süresi minimumdur. Toplu taşıma araçlarına yakın konum.
11/24/24 b.erzi 1 saat 23.00 civarında birinin gaz borusunu döndürdüğünü ve gaz dişlerinden tıslayarak gittiğini duydum. Gaz servisini aradıktan sonra, yükselticideki bir komşunun gaz sızıntısını gidermek için çalışmalar yaptığını öğrendim. Komşuma çıkınca kederli uzmanlara sordum, ne yapıyorlar? Onlar: sızıntıyı gideriyoruz. Bazılarının ortadan kaldırıldığı, bazılarının ise bu sızıntıyı açtığı ortaya çıktı. Gazım fışkırmaya başladığını öğrendikten sonra, sabaha kadar yükselticideki gazı kapatmaya karar verdiler. Bu durumda ne oluyor? Eğer gaz sızıntısı şikayeti ile gelmemiş olsaydım, komşusundaki sızıntıyı giderip güvenli bir şekilde giderlerdi ve ben ve ailem uyanmayabilirdik ya da gazı yakıp patlayanlar kim olurdu. Bu durumda kimin suçlu olacağını söyleyin. Cevabınız: elbette dairenin sakinleri. Sonuç: Bu kuruluşta kalifiye olmayan keder uzmanları çalışıyor, güvenlik talimatlarını bilip bilmediklerini düşünüyorum, sanırım yanlış. Ve bir apartmanda çalışma talimatlarında bir noktanız yoksa, o zaman (çalışmaya başlamadan önce yükselticinin sakinlerini uyarmak hakkında) girmeye değer. Ayrıca 11/21/24'ten önce komşum da keder uzmanlarına neden olmuştu, bu yüzden gaz borusunu bana o kadar sardılar ki gaz sayacını bile çevirdiler, çetele tellere asıldı ve çalışıyordu, görünüşe göre iyi bir sayaç yakalandı.