Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, yağ değişimi, dingil tamiri, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, oto alarm, şaft mili tamiri, oto elektronik tamiri
06.03.2025. Dmitry Esaulenko'nun tekerleğini kırdım 17 zaten diskin üzerinde durdum. En yakın atölyeleri Google'da aradım. Fit tam karşısındaydı. Başından beri kutudan geçtim, onarım alanına çalışanlardan biri bana sokaktan girişin başka bir kapıya olduğunu söyledi. Sokaktan konuştuklarında bekledim ve yöneticiye sordum: -"Tekerleği kırdım, binanın arka tarafından tam karşısındayım. Bana bir şekilde yardım edebilir misiniz?". Yöneticiden cevabını duyduğuma göre: -"hayır". Yardım etmeye hiç ilgi yok. Başlangıçta atölyeden girdiğim için açıkça tıkanmadığını gördüm. Daha önce Fit servisinde arabayı tamir etmiştim. Hizmetlerin fiyatlarının yüksek olduğunu düşündüm, ancak bunu hizmete ve müşteriye karşı tutumuna (temizlik, nezaket, yardım etme arzusu) bağladım, saflığa dikkat etmedim. Ancak ilk bakışta onarım atölyesinde temizdi, etrafından dolaşıp sokaktan girmeyi isteyen çalışan da onunla ilgili hiçbir şikayet yok. Ancak yöneticiler, müşteri ile doğrudan temas halinde olan bir kişidir. Ve böyle bir hayal kırıklığı. Eğer cevap verseydi özür dilerim ama hayır. Tüm ustalarımız meşgul ama bir süre bekleyebilirsiniz. Ya da hayır maalesef lastik montaj ekipmanımız yok. Bana yardım edemememin nedenini bilmiyorum. Ama bence. Tekerleğin kırılması, bir araba servisine gitmek için banal bir nedendir. Bu büyük bir sorun gibi görünmüyor. Ancak uygun hizmet küçük bir sorunla başa çıkamazsa, başka sorunlarla hiç ilgilenmemem gerektiği izlenimini edindim. ile
Aynı bölgede çok uzak olmayan bir yerde tekerlek yaptım. İnsanların sorunu çözme ve yardım etme arzusunun (ve çok uygun fiyatlarla) bunun bir hizmet olduğunu anladım. Hizmetin hizmet sahiplerinin personeli daha dikkatli seçmelerini şiddetle tavsiye ederim. Orada sahibinin yüzünü, sizin yüzünüzü temsil ediyorlar.
Yandex burayı iyi bir yer olarak kaydetti. Yolsuzluk kokuyor. Google Haritalar'daki incelemelerde daha makul bir değerlendirme var. Muhtemelen orada hizmet yöneticileri henüz kendilerine yorum yapmadılar)
En iyi oto hizmeti! Daha önce teşhis için geldim, promosyonla ücretsiz geçtim! Sözlerime göre usta, sesteki en ufak bir sapmadan dolayı sözde nedeni buldu!!!! Yatağın değiştirilmesini tavsiye ettim. Şüpheliydim, tamir etmedim, zaman geçti ve korkunç bir gıcırdama duydum, Fitservis'e geldim, yatağım sıçradı!!!!! Hızla yenisiyle değiştirdiler, şimdi her şey yolunda)) aslında ek hizmetler dayatmadan değiştirdiler!!! Nelere dikkat etmeniz gerektiğini önerdiler, onarım önerileri verdiler! Her şey yetkin, hassas bir şekilde. Sadece buraya gideceğim! En iyi profesyoneller burada!
Buraya saflık hakkında yazdıklarına bakıyorum. O nerede???
Bekleme alanındaki hayranlar için masa toz içinde, ne kadar eski olduğu belli değil.
Kayıttan kabul edilene kadar bekleme süresi ne kadar olduğu bilinmiyor. Bir saatliğine kaydolduk, sonunda ancak 20 dakika sonra ve daha sonra sadece ayrılmak üzereyken kabul edildik. Burada hizmet yok, yaklaşım da yok.
Sadece ücretsiz teşhis sürece.
Haftada bir kez temizlik yapılmasını ve işleri temizlemeyi ve ardından bu hafta boyunca sürdürmeyi neyin engellediğini bilmiyorum. Sadece burada kimsenin buna ihtiyacı yok. Ve gördüğüm şey saflıkla ilgili. Görünüşe göre çok şanslıydık, temizlikten sonra geldik
Tuvalette örümcek ağları, su damlaları, tuvalet kağıdı ve havlular eksik. Hangi hizmetten bahsedebiliriz? Aksi takdirde, bir kahve makinesinin maliyeti ve ücretsiz kahve yapılabilmesi gerçeği, bu uzun zamandır her yerde servise dahil edilmiştir. Ve bu kahve makinesi yıkandığında soru bu.
Kurumuş hayvan parçacıklarıyla karşılaştım. Bu bardağı bir çalışana gösterdim, buna «burası bir kafe değil» cevabını verdi.
Çalışan aynı masada tozlu bir şekilde oturuyor.
Şoktayım