Arama
Rotalar
Yandex Maps • Krasnodar • Otomobil servisi

Fit Service

Değerlendirme 4,7
486 puan
Ödüller:
Çok iyi mekan 2025
Kapanış 21:00
+7 (861) 944-02-18
Telefonu göster
Zapadniy Obkhod Street No:39/5, Krasnodar
Kaydet
Servis randevusu al
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Otomobil servisi Fit Service, Krasnodar, foto
38 daha
Диагностика ходовой за 0 ₽
Reklam
Daha fazla bilgi
Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
48
Yorumlar
314
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Диагностика автокондиционера
Диагностика ходовой
0 р.
Замена моторного масла
Шиномонтаж без очередей
Замена тормозных колодок
Замена жидкости ГУР
Замена антифриза
Замена стоек амортизатора
Замена тормозной жидкости
Диагностика двигателя
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Zapadniy Obkhod Street No:39/5, Krasnodar
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (861) 944-02-18
Telefonu göster
krasnodar.fitauto.ru
1

Mesai saatleri

Kapanış 21:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

2-е отделение с/х Солнечный
206 m
4
2-е отделение с/х СолнечныйТЦ ЗападныйЖК Спортивная ДеревняЖК Спортивная деревняГипермаркет Лента
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Temel hizmetler
Lastik tamiri
Ön kayıt
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, yağ değişimi, dingil tamiri, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, oto alarm, şaft mili tamiri, oto elektronik tamiri
Otomobil markası:çin arabalar, Luxgen, Iveco, kore arabaları, japon arabalar, Moskvich, Kamaz, Talbot, Spyker, Rover, Roewe, Mahindra, Lifan, Wiesmann, Chevrolet, Ford, GAZ, FIAT, Alpina, Maserati, FSO, Holden, UAZ, Geely, Jac, Ginetta, Infiniti, Isuzu, DAF, MAZ, Eagle, LDV, Neoplan, Brilliance, Caterham, Maruti, Saab, Gonow, rus arabaları, Daimler, Shaanxi, Lexus, Acura, Aston Martin, FAW, Lotus, Great Wall, Chery, Morgan, Haima, avrupa arabalar, Metrocab, Lada, De Tomaso, Maybach, Saleen, Ferrari, Bentley, Alfa Romeo, JMC, Dong Feng, Aro, Asia, Foton, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Proton, Buick, Cadillac, Changfeng, Scania, BAW, Audi, Bugatti, BYD, Chrysler, Citroen, Dacia, Dadi, Daewoo, Daihatsu, Changan, Xin Kai, Dodge, GMC, Hafei Motor, Honda, Hummer, Iran Khodro, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Landwind, Lincoln, MAN, Vortex, Tagaz, AC Cars, Marcos, McLaren, MG, Mitsuoka, Oldsmobile, Panoz, Hyundai, Plymouth, PUCH, Austin, Tianma, Tofaş, Trabant, TVR, Venturi, Wartburg, Yzk, ZX, Hino, Pontiac, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Saturn, Scion, SEAT, Mazda, Mercedes-Benz, Mercury, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Shuanghuan, ŠKODA, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Volkswagen, Volvo, Datsun, Great Wall Haval, ticari, Ravon
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

16:00Genellikle yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Ödüller
Çok iyi mekan 2025
Yandex Maps kullanıcılarının favori yerleri için ödül
Değerlendirme 4,7
486 puan
Burayı değerlendirin

314 yorum

Varsayılan
С Н
6. seviye şehir uzmanı
8 Mart
06.03.2025. Dmitry Esaulenko'nun tekerleğini kırdım 17 zaten diskin üzerinde durdum. En yakın atölyeleri Google'da aradım. Fit tam karşısındaydı. Başından beri kutudan geçtim, onarım alanına çalışanlardan biri bana sokaktan girişin başka bir kapıya olduğunu söyledi. Sokaktan konuştuklarında bekledim ve yöneticiye sordum: -"Tekerleği kırdım, binanın arka tarafından tam karşısındayım. Bana bir şekilde yardım edebilir misiniz?". Yöneticiden cevabını duyduğuma göre: -"hayır". Yardım etmeye hiç ilgi yok. Başlangıçta atölyeden girdiğim için açıkça tıkanmadığını gördüm. Daha önce Fit servisinde arabayı tamir etmiştim. Hizmetlerin fiyatlarının yüksek olduğunu düşündüm, ancak bunu hizmete ve müşteriye karşı tutumuna (temizlik, nezaket, yardım etme arzusu) bağladım, saflığa dikkat etmedim. Ancak ilk bakışta onarım atölyesinde temizdi, etrafından dolaşıp sokaktan girmeyi isteyen çalışan da onunla ilgili hiçbir şikayet yok. Ancak yöneticiler, müşteri ile doğrudan temas halinde olan bir kişidir. Ve böyle bir hayal kırıklığı. Eğer cevap verseydi özür dilerim ama hayır. Tüm ustalarımız meşgul ama bir süre bekleyebilirsiniz. Ya da hayır maalesef lastik montaj ekipmanımız yok. Bana yardım edemememin nedenini bilmiyorum. Ama bence. Tekerleğin kırılması, bir araba servisine gitmek için banal bir nedendir. Bu büyük bir sorun gibi görünmüyor. Ancak uygun hizmet küçük bir sorunla başa çıkamazsa, başka sorunlarla hiç ilgilenmemem gerektiği izlenimini edindim. ile Aynı bölgede çok uzak olmayan bir yerde tekerlek yaptım. İnsanların sorunu çözme ve yardım etme arzusunun (ve çok uygun fiyatlarla) bunun bir hizmet olduğunu anladım. Hizmetin hizmet sahiplerinin personeli daha dikkatli seçmelerini şiddetle tavsiye ederim. Orada sahibinin yüzünü, sizin yüzünüzü temsil ediyorlar. Yandex burayı iyi bir yer olarak kaydetti. Yolsuzluk kokuyor. Google Haritalar'daki incelemelerde daha makul bir değerlendirme var. Muhtemelen orada hizmet yöneticileri henüz kendilerine yorum yapmadılar)
Orijinalini göster · Русский
2
2
Kurumun yanıtını göster
Наталья Колодина
2. seviye şehir uzmanı
24 Ocak
En iyi oto hizmeti! Daha önce teşhis için geldim, promosyonla ücretsiz geçtim! Sözlerime göre usta, sesteki en ufak bir sapmadan dolayı sözde nedeni buldu!!!! Yatağın değiştirilmesini tavsiye ettim. Şüpheliydim, tamir etmedim, zaman geçti ve korkunç bir gıcırdama duydum, Fitservis'e geldim, yatağım sıçradı!!!!! Hızla yenisiyle değiştirdiler, şimdi her şey yolunda)) aslında ek hizmetler dayatmadan değiştirdiler!!! Nelere dikkat etmeniz gerektiğini önerdiler, onarım önerileri verdiler! Her şey yetkin, hassas bir şekilde. Sadece buraya gideceğim! En iyi profesyoneller burada!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Юлия Чебакова
10. seviye şehir uzmanı
18 Mart
Buraya saflık hakkında yazdıklarına bakıyorum. O nerede??? Bekleme alanındaki hayranlar için masa toz içinde, ne kadar eski olduğu belli değil. Kayıttan kabul edilene kadar bekleme süresi ne kadar olduğu bilinmiyor. Bir saatliğine kaydolduk, sonunda ancak 20 dakika sonra ve daha sonra sadece ayrılmak üzereyken kabul edildik. Burada hizmet yok, yaklaşım da yok. Sadece ücretsiz teşhis sürece. Haftada bir kez temizlik yapılmasını ve işleri temizlemeyi ve ardından bu hafta boyunca sürdürmeyi neyin engellediğini bilmiyorum. Sadece burada kimsenin buna ihtiyacı yok. Ve gördüğüm şey saflıkla ilgili. Görünüşe göre çok şanslıydık, temizlikten sonra geldik Tuvalette örümcek ağları, su damlaları, tuvalet kağıdı ve havlular eksik. Hangi hizmetten bahsedebiliriz? Aksi takdirde, bir kahve makinesinin maliyeti ve ücretsiz kahve yapılabilmesi gerçeği, bu uzun zamandır her yerde servise dahil edilmiştir. Ve bu kahve makinesi yıkandığında soru bu. Kurumuş hayvan parçacıklarıyla karşılaştım. Bu bardağı bir çalışana gösterdim, buna «burası bir kafe değil» cevabını verdi. Çalışan aynı masada tozlu bir şekilde oturuyor. Şoktayım
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı