Arama
Rotalar
Yandex Maps • Briansk • Kafe

Farfor

Değerlendirme 4,2
341 puan
Kapanış 23:00
+7 (967) 970-57-07
Telefonu göster
Stanke Dimitrova Avenue No:51Б, Bryansk
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Kafe Farfor, Briansk, foto
Kafe Farfor, Briansk, foto
44 daha
Genel bakış
Menü
Fotoğraf
54
Yorumlar
131
Şubeler
Özellikler

Menü

Чизкейк Нью-Йорк (вишня)
Знаменитый классический творожный десерт с вишневым топпингом.
219 ₽
Чизкейк Нью-Йорк (карамель)
Знаменитый классический творожный десерт с карамельным топпингом.
219 ₽
Чизкейк Нью-Йорк (клубника)
Знаменитый классический творожный десерт с клубничным топпингом.
219 ₽
Чизкейк Нью-Йорк
Знаменитый классический творожный десерт.
209 ₽
Чизкейк Шоколадный
Знаменитый классический творожный десерт в шоколадном исполнении.
209 ₽
Farfor Kids с Пиццей
Пицца с ветчиной 15 см, Куриные наггетсы 6 шт, Соус Сырный Хайнц, Сок 200 мл.
439 ₽
Farfor kids
Ролл с огурцом, картофель фри, chickens, соус сырный Хайнц, сок 200мл.
439 ₽
Chickens
Куриное филе в кляре, обжаренное во фритюре, соус терияки.
329 ₽
Картофель фри
Обжаренный картофель фри.
160 ₽
Капоэйра
Классический ролл с огурцом и сыром сливочным.
139 ₽
Tüm menüyü göster
Tüm menüyü göster

Adres

Stanke Dimitrova Avenue No:51Б, Bryansk
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (967) 970-57-07
Telefonu göster
bryansk.farfor.ru

Mesai saatleri

Kapanış 23:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Тубдиспансер
47 m
2
ТубдиспансерОбластная больницаФабрика Десна
Park yerlerini göster

Özellikler

Yemek teslimatı
Al-götür
Park yeri
Tuvalet
Kredi kartıyla ödeme
Wi-Fi
Paket kahve
Köpeğinizi getirebilirsiniz
Hediye çeki
Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme, online
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Özel menü:ızgara, çocuk
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Kurum sahibi verileri güncel tutuyor

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

18:00Genellikle orta yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Banh Bao
Değerlendirme 4,4
Суши Даром
Değerlendirme 4,2
Pioner 32
Değerlendirme 4,5
Mybox
Değerlendirme 4,3
Fibi
Değerlendirme 5,0
Değerlendirme 4,2
341 puan
Burayı değerlendirin

131 yorum

Varsayılan
Наталья Горшкова
8. seviye şehir uzmanı
6 Ocak
Siparişin 2 saatlik gecikmesi. Ancak derecelendirmeyi gecikme bile aldatmacadan çok etkilemedi. Yöneticiyle görüşürken, teslimatta 40 dakika gecikmeden sonra, siparişin teslimata teslim edildiğinin ve 30 dakika sonra bende olacağına dair güvence aldım. Saatteki saat 20: 10'du, kuryeleri bile strese sokmamak ve siparişi mümkün olan en kısa sürede almak için siparişi kendim almaya hazırdım. Yönetici gelmemeniz gerektiğini, siparişin neredeyse yolda olduğunu söyledi. Aslında, uygulamada sadece 20: 50'de siparişi hazırlamaya başladıklarına dair bir kayıt belirdi. Saat 21: 15'te teslimata teslim edildi. Kurye mükemmel, saat 21: 30'da hızlı bir şekilde getirdim, çok kibar. Her şey olur ve gecikmeler dahil. Ancak soru ortaya çıkıyor: Siparişlerle baş edemiyorsanız, neden onları bu kadar çok alıyorsunuz? Ve eğer alırsanız, neden müşterileri aldatıyorsunuz? Uygulamada saat 15: 00'te 19: 30'da eve teslim ile sipariş verdim. Yöneticiler büyük bir gecikme olacağı konusunda uyarsalardı, ya bu siparişi iptal edip başka bir yerden sipariş verme ya da siparişi sakince bekleme seçeneğine sahip olurdum, ancak zaten bir gecikme olacağını anlıyordum. Ya genel olarak sakince kendim uğrayıp erken alabilirdim. Seçenekler vardı, netlik yoktu. Kendime sipariş vermiş olsaydım, kesinlikle iptal ederdim. Ancak evde ziyarete gelen çocuklar ve arkadaşları siparişi bekliyorlardı. Ve çocuklar suşi ve Çin rulolarını severler (maalesef benim için). 2 saat bekledik, konukların önünde çok rahatsız edici. En son incelemelere bakılırsa, uzun gecikmeler hakkında yazan ilk kişi ben değilim ve sonuncu değilim. Liderliğin herhangi bir önlem almaması şaşırtıcı. Porselen ürünleri zaten büyük bir amatöre ait, siparişler çoğunlukla promosyon kodlarına göre yapılıyor ve müşterilerden gelen geri bildirimlere bu kadar kayıtsızlık da var. Müşteri odaklılık sıfırdır.
Orijinalini göster · Русский
5
Kurumun yanıtını göster
Анна С.
3. seviye şehir uzmanı
23 Ocak
13.00'da 17.30 için sipariş verdim...sonuç ...Saat 18.00'de sipariş yok, kimse aramadı, ulaşılamıyor. Yazıyordu...cevap olarak: Yönetici iletişime geçecek, hiç beklemedim. Merkez (öyle görünüyor ki) kız cevap verdi, ona sorunu söyledim, yöneticiyle temasa geçti ve cevap verdi... Bir saat daha beklemeniz gerekecek...şoktayım, yanlış kelime. Yarım saat önce şehri terk etmem gerekiyordu ve benden bir saat daha beklemem isteniyor. Teslim alma yoluyla teslim almanızı istedim ve bu kıza teşekkür ederim, gittik ve kendimiz aldık. Her nasılsa ondan önce siparişi teslim alma ile verdim, zamanında hazırladılar ama...Setin tamamı bir veya iki kutuya sığacak şekilde döşendi, kesinlikle hatırlamıyorum, her parça bire bir yan yana, her şey tek bir parçaya birbirine yapışmış, her şeyi domuz yavruları için bir torba kapakla üstüne bastırdılar, aynen öyle görünüyordu. Şoktaydım, bu pek söylenmedi. Pizza iğrenç, belki elbette bir amatör için. Ama onu bir daha asla buraya sipariş etmeyeceğim. Sipariş numarası: 34858334 ve 36015288. Fotoğraf ekleyemiyorum, her şeyi fotoğraflamak için böyle bir alışkanlık yok.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Виктория Ларионова
4. seviye şehir uzmanı
13 Nisan
Bugün bu «harika kurumda» bir sipariş verdiler, sonunda sevilen suşi getirdiler, sevilen pilav (sanki dün yaptılar, bugün buzdolabından çıkardılar ve bize getirdiler), görünüşe göre zaten hayatı görmüş olan balıklar. Telefonla soruyu çözmediler, geldiler, getirdiler, suşinin ne kaliteli ne de taze olduğunu gösterdiler. Kız (isimsizleşeceğiz), suşinin (resimde) bir tepside pişirildiği iddia edilen balığı, diğerinin siparişinde bir renk balığına getirdi. Balığın üzerindeki işaretler yoktur, balığın nereye, getirildiğinde, suşi yapanların bu sorulara cevap verilmemiştir. Pirinçten, suşinin 2 saat önce hazırlandığını ve bunun için pirincin çoktan kutlandığını söylediler. (Domtavka ve bu kurumu ziyaretimizden bu yana en fazla 40 dakika geçti). Genel olarak, hiç kimse toplantıya gitmedi, yasa bilmiyorlar, yaşı yapmayı reddettiler. İlgili makamlarla iletişime geçeceğiz. Geri bildirim ve öneri kitabına baktık, öyle yalnız olmadığımız ortaya çıktı. Korku, görünüşe göre kurum müşterilerin görüşüne büyük bir «cıvata» koyuyor.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı