Siparişin 2 saatlik gecikmesi. Ancak derecelendirmeyi gecikme bile aldatmacadan çok etkilemedi. Yöneticiyle görüşürken, teslimatta 40 dakika gecikmeden sonra, siparişin teslimata teslim edildiğinin ve 30 dakika sonra bende olacağına dair güvence aldım. Saatteki saat 20: 10'du, kuryeleri bile strese sokmamak ve siparişi mümkün olan en kısa sürede almak için siparişi kendim almaya hazırdım. Yönetici gelmemeniz gerektiğini, siparişin neredeyse yolda olduğunu söyledi.
Aslında, uygulamada sadece 20: 50'de siparişi hazırlamaya başladıklarına dair bir kayıt belirdi. Saat 21: 15'te teslimata teslim edildi. Kurye mükemmel, saat 21: 30'da hızlı bir şekilde getirdim, çok kibar.
Her şey olur ve gecikmeler dahil. Ancak soru ortaya çıkıyor: Siparişlerle baş edemiyorsanız, neden onları bu kadar çok alıyorsunuz? Ve eğer alırsanız, neden müşterileri aldatıyorsunuz?
Uygulamada saat 15: 00'te 19: 30'da eve teslim ile sipariş verdim. Yöneticiler büyük bir gecikme olacağı konusunda uyarsalardı, ya bu siparişi iptal edip başka bir yerden sipariş verme ya da siparişi sakince bekleme seçeneğine sahip olurdum, ancak zaten bir gecikme olacağını anlıyordum. Ya genel olarak sakince kendim uğrayıp erken alabilirdim. Seçenekler vardı, netlik yoktu.
Kendime sipariş vermiş olsaydım, kesinlikle iptal ederdim. Ancak evde ziyarete gelen çocuklar ve arkadaşları siparişi bekliyorlardı. Ve çocuklar suşi ve Çin rulolarını severler (maalesef benim için).
2 saat bekledik, konukların önünde çok rahatsız edici.
En son incelemelere bakılırsa, uzun gecikmeler hakkında yazan ilk kişi ben değilim ve sonuncu değilim. Liderliğin herhangi bir önlem almaması şaşırtıcı. Porselen ürünleri zaten büyük bir amatöre ait, siparişler çoğunlukla promosyon kodlarına göre yapılıyor ve müşterilerden gelen geri bildirimlere bu kadar kayıtsızlık da var. Müşteri odaklılık sıfırdır.
13.00'da 17.30 için sipariş verdim...sonuç ...Saat 18.00'de sipariş yok, kimse aramadı, ulaşılamıyor. Yazıyordu...cevap olarak: Yönetici iletişime geçecek, hiç beklemedim. Merkez (öyle görünüyor ki) kız cevap verdi, ona sorunu söyledim, yöneticiyle temasa geçti ve cevap verdi... Bir saat daha beklemeniz gerekecek...şoktayım, yanlış kelime. Yarım saat önce şehri terk etmem gerekiyordu ve benden bir saat daha beklemem isteniyor. Teslim alma yoluyla teslim almanızı istedim ve bu kıza teşekkür ederim, gittik ve kendimiz aldık.
Her nasılsa ondan önce siparişi teslim alma ile verdim, zamanında hazırladılar ama...Setin tamamı bir veya iki kutuya sığacak şekilde döşendi, kesinlikle hatırlamıyorum, her parça bire bir yan yana, her şey tek bir parçaya birbirine yapışmış, her şeyi domuz yavruları için bir torba kapakla üstüne bastırdılar, aynen öyle görünüyordu. Şoktaydım, bu pek söylenmedi. Pizza iğrenç, belki elbette bir amatör için. Ama onu bir daha asla buraya sipariş etmeyeceğim.
Sipariş numarası: 34858334 ve 36015288. Fotoğraf ekleyemiyorum, her şeyi fotoğraflamak için böyle bir alışkanlık yok.
Bugün bu «harika kurumda» bir sipariş verdiler, sonunda sevilen suşi getirdiler, sevilen pilav (sanki dün yaptılar, bugün buzdolabından çıkardılar ve bize getirdiler), görünüşe göre zaten hayatı görmüş olan balıklar. Telefonla soruyu çözmediler, geldiler, getirdiler, suşinin ne kaliteli ne de taze olduğunu gösterdiler. Kız (isimsizleşeceğiz), suşinin (resimde) bir tepside pişirildiği iddia edilen balığı, diğerinin siparişinde bir renk balığına getirdi. Balığın üzerindeki işaretler yoktur, balığın nereye, getirildiğinde, suşi yapanların bu sorulara cevap verilmemiştir. Pirinçten, suşinin 2 saat önce hazırlandığını ve bunun için pirincin çoktan kutlandığını söylediler. (Domtavka ve bu kurumu ziyaretimizden bu yana en fazla 40 dakika geçti). Genel olarak, hiç kimse toplantıya gitmedi, yasa bilmiyorlar, yaşı yapmayı reddettiler. İlgili makamlarla iletişime geçeceğiz. Geri bildirim ve öneri kitabına baktık, öyle yalnız olmadığımız ortaya çıktı. Korku, görünüşe göre kurum müşterilerin görüşüne büyük bir «cıvata» koyuyor.