İyi günler, bu mağazanın yöneticisine, müşterilere saygı duymayan, müşterilere kasada hizmet verirken Habalsky davranan personele karşı şikayette bulunmak istiyorum, çalışanların saygısına daha ne kadar dayanmayacağımızı bilmek ilginç, çok hoş olmayan personel!
Orijinalini göster · Русский
Татьяна Ц.
10. seviye şehir uzmanı
17 Mart
Eve nispeten yakın. İncelemelerde sadece tembel biri rahatsız edici park yeri hakkında yazmadı. Yürüyerek de rahatsız edici, duraklardan çok uzakta. Çok fazla mal var, her şey açıkça görülüyor. Simferopol alkolsüz bira fabrikası «Kırım» ın geniş ürün yelpazesi. Maden suyu ve tatlı su alıyorum. Suyun farklı ağırlık kategorilerinde temsil edilmesi uygundur. Ayrıca Nizhnegorsk konserve fabrikasının lezzetli «Kırım Suları» nı da satın alıyorum. Bu, Kırım üreticilerinin ürünlerini tercih edenler içindir. Ayrıca ev ve temizlik malzemeleri de alıyorum: evsiz kediler için her türlü bez, peçete, bez, lavabo, kilim, deterjan, temizlik ürünü ve yiyecek. Karşılaştırma için, burada bir bez 30 rubleye mal olurken, «Temiz Evde» aynı 100 rubleye mal oluyor. Bezlerin sık sık değiştirilmesi gerektiği göz önüne alındığında, fark önemlidir, tasarruflar açıktır. 03/15/25 Bazı nedenlerden dolayı kartonda peçete yoktu. Yani katılım büyük ve mallar satılıyor. Satıcılar ve kasiyerler. Onları nasıl ayırt edebilirim? Ya binanın etrafında yürüyor, o zaman zaten kasanın arkasında. Küstah, kaba, küskündürler, kendi aralarında kavga ederler. Bunun müşteriler için hoş olup olmadığı umursamıyorlar. Tüm kasalar asla çalışmaz. İki çalışandan birinde daha sevimli bir kadın çalışan için sıraya girdim. Mallarımın yarısını saydıktan sonra kalkıp ayrılıyor, öğle yemeğinde. Diğeri oturdu ve mallarımın diğer yarısını fırlatalım. Onun böyle davranmasını istemediğime itiraz ettim. Bana sinirlendiler ve fırlatmaya devam ettiler. Çalışana ya denetçiye ya da gardiyana yardım etme talebiyle yaklaştım. Cevap harika: " Pekala, skandal olmadı! Burada bir çoğunuz dolaşıyorsunuz!" Evet, çok. Bu, insanların paralarını içinde bırakmaları, ihtiyaç duyduklarını elde etmeleri ve böylece mal sahibine kar getirmeleri için tasarlanmış bir mağazadır. Bu normal bir uygulamadır. Neden bana hizmet etmeyi bitirip sonra gidemiyordun? Neden bu kadın çalışana benzeyip, mağazanın yarısı için çığlık ve küfürle ilişkiyi çözmeliyim? Haftada bir kez bir toplantı yapın, personele mağazanın gelirinin alıcılarla etkileşimlerine ve dolayısıyla maddi ücretlerine bağlı olduğunu açıklayın. Kasada oturanların hiçbiri bir kez gülümsemedi, «merhaba», «satın aldığınız için teşekkür ederim», «tekrar gelin» demedi. Sadece bir cümle: "Bir pakete ihtiyacınız var mı?» Bir pakete ihtiyacım olursa, kesinlikle size haber vereceğim! Bu mağazadaki tek hoş insan Sergey Vladimirovich Taranenko'dur. O çok özenli, her zaman sakin, yardımsever, sessizdir. Meslektaşlarının aksine onu hiç kimseyle kavga ettiğini görmedim. Birkaç yıldır bu mağazadayken, öğrenmeniz gereken bir şey varsa, açıklığa kavuşturmanız gerekirse, her zaman ona dönüyorum. Sergey gösterecek, bulacak, alacak. Onu kasanın arkasında görürsem, bu sefer mağazayı ziyaret etmenin benim için olumlu duygularla bitmesine çok sevindim. Sergey, bu beş yıldızın hepsi senin!
Сегодня была в новом Доброцене. Мне понравился торговый зал и расположение товаров. Удобно катоть тележку между рядов. Ассортимент товаров не порадовал. Смотрела и выбирала товары для путешествия в поезде. Сгущёнка в мягкой упаковке почти литр, соусы, чаи, кофе, всё в больших упаковках. Мне одной в дорогу нужно в маленьких упаковках. Кое что я все-таки купила. Смесь фруктов, два полотенчика по десять рублей, солёную соломку. И шампунь Прелесть. Он хорошо подходит к моим волосам. Игрушек мало.