İyi günler ! 22 Şubat'ta sipariş verdim..Sipariş G-00085112'dir.
merhaba ya da cevap yok - dün bir apros yaptım - cevabı eğlendirdim - Ne yazık ki sipariş gecikiyor, son tarihler belirtiliyor.
Lütfen kabul tarihini içeren bir SMS bekleyin.
Olası rahatsızlıktan dolayı sizden özür dilerim.
Saygılarımla, İletişim Merkezi başkan yardımcısı Marina Kryachko. - ne kadar bekleyebiliriz? Sipariş verirken teslim süresi 2 gün olarak belirtilmiştir.. Şimdi yaklaşık tarihleri bile söyleyemiyorlar.. hafta.Bir ay mı ? Bir yıl mı? 8 (800) 770-79-99 numaralı sitede belirtilen telefonu aramaya çalıştım - telefon çalışmıyor.. Bunun DNS'DEKİ ilk satın alımım olmadığını söylemeliyim - ama böyle bir şeyle yüzleşmek zorunda kalmadım - ne oldu? Henüz kapandınız mı?
5 yıldız veren herkes muhtemelen garanti kapsamında malları iade etme durumuyla karşılaşmamıştır! Yani: kitte klavye ve fare bulunan bir şeker çubuğu satın aldık. Membran klavyede enter tuşu sıkışmıştı - şans eseri - en çok ihtiyaç duyulan tuş! Önce servis merkezini, sonra mağazayı, telefonun tanımı gereği meşgul olduğu başka bir servis merkezini aramak için bir saat kaybettikten sonra, tüm seti mağazaya bir araya getirmeniz gerektiği ortaya çıktı, bu da hepsini 45 günlük servis merkezine aktaracak!!! 45 gün!!! Membran klavyeyi tamir etmeye veya değiştirmeye karar verecekler!!! Peki, şeker çubuğu olmadan 45 gün nasıl çalışılır??? Bence bir tür kanunsuzluk! Hizmetteki bu tür iade koşullarını ve garanti kapsamındaki hizmeti ortadan kaldırmanın gerekli olduğuna inanıyorum! Fiyat ve mallar çekici olsa bile, ancak reklam yanıtlarıyla ilgili bu tür suçlamalar nedeniyle, hem para hem de sinirlere çok daha fazla yatırım yapıyorsunuz!!! İşte soru -buna değer mi???? Tavsiye etmiyorum!!!! Kategorik olarak!!!
İyi bir mağaza, mal seçimi büyük değil, ancak esas olarak noktayı Dns'nin web sitesinden siparişler için bir düzenleme noktası olarak kullanıyorum. Güler yüzlü personel, memnuniyetle sohbet etti ve ilgilendiğiniz konu hakkında bilgi verdi