Onarımlar yapılmadan önce az çok normaldi. Meyvelerle ilgili ebedi sorun, çürüme çoktur. Malların fiyat etiketleri hisse senetlerine karşılık geldi, tüm mallar hisse senedi gibi dövüldü.Onarımdan sonra ne olduğu belli olmadı. Kasada bir tane var, kasada her zaman bir kilometre var ve nakit varsa veya sigarayı kırmanız gerekiyorsa terminali kullanmak çok uygun değil. Çalışanları beklemeyeceksin. Fiyatlar at fiyatıdır, promosyonun değeri kasada tamamen farklı bir fiyat etiketiyle çarpmaktadır. Eskiden her zaman 23 saate kadar, şimdi 22 saate kadar çalışırlardı. Ürün yelpazesi azaldı.Genel olarak, pek iyi bir şey olmadı.Ve beğenmeme için -eksi başka bir yıldız
İncelemeler satıcılar tarafından açıkça sarılıyor :) Neyi kırdığımı görmek istiyorlarsa self servis kasaların anlamını anlamıyorum (bu benim için bir hakarettir, çünkü hiç çalmadım ve kendimi yeterince davranmadım) "neden bir kişi aynı beşte olduğu gibi bu süreçte nasıl kırdığımı izlemiyor?"Bana cevap verdiler "bu beş değil, Dixie ve bunu yapmamalıyız", boş olduğu kasada beşinci noktayı oturmuş standın arkasındaki kasiyer bana cevap verdi :) bir sonraki soruma, «o zaman size normal kasaya gidebilirim» – « evet evet» satıcı cevap verdi. « O zaman bu kişisel bakım kasalarının anlamı nedir?" Genel olarak insanlar işlerini kolaylaştırmak istemiyorlarsa normal bir cevap duymadılar) eğer kilometrelerce kuyrukları kendileri yüksekse tamam