Rostiks'ten teslimat siparişi verdiler. Evden yürüyerek 15 dakika uzaklıktadır. Teslimat süresini ilk kez erteledik, tamam. Bekliyoruz. Kurye haritadan çıktı. Teslimat türü 21.45'te. Saat 21.50'de kurye haritada evin yanında duruyor... Ama o yok (interkom çalışmıyor, buluşmaya geldik). Aradılar - kurye telefonu düşürdü. Ve haritanın üzerinden neşeyle şehrin başka bir yerine gittim. Destek için yazıyorum - önce beklemelerini istiyorlar, sonra kendilerinin iletişim kuramadıklarını söylüyorlar.
Sonuç olarak: 22.12'de bana ulaşamadıklarına dair bir SMS geldi (çağrı olmadı!) ve sipariş iptal edildi. Destek için kızgın yazıyorum - "iletişim halinde olmalıyız. Arama günlüğünüzü atın." Attım. Parayı "istisna olarak" mesajıyla iade ettiler
Her şey delivery uygulamasını kurduğum gerçeğiyle başladı ve afişte bana ilk yiyecek ve yiyecek siparişleri için promosyon kodları sundular. Promosyon kodunu uygulamaya çalışırken, zaten siparişlerim olduğu bir hata. Siparişlerimde boş olduğumu gösteren ekranı desteklemek için gönderdim ve teslim edildim, siparişlerin ne zaman olduğunu söyleyemediler ve bu süreçte hesabı yanlış anladılar. Ama hepsi bu kadar değil. Bir kullanıcı sözleşmesi göndermesini istedim, sadece 5 yaşında olan kıdemli bir uzmanı bağladılar!! denemeler nereye bakılacağı konusunda doğru talimatları verdi. Genel olarak, alt kısım tamamlanmıştır
Sürekli gecikmeler, soğuk yiyeceklerin teslimi ve bazen 2 saat bekledikten sonra hiç teslim edilmiyorlar. Ve en önemlisi, herhangi bir kurumdaki tüm ürünlerin fiyatı, kurumun kendisine göre yüzde 15-50 oranında abartılıyor, bunun nedeni, servis ücretini dikkate alarak teslimatın genellikle 550 rubleye mal olması ve teslimat için 500 veya daha fazla ruble ödemeniz (2000'e ulaşıyor) ve iğrenç kalitede mal almanız gerçeğidir. Bu hizmeti şiddetle tavsiye etmiyorum.