Noktanın uygun konumu, yakınlarda birkaç büyük otopark var. Her şey iadede hızla gerçekleşir.
Orijinalini göster · Русский
i_timoshenko
2. seviye şehir uzmanı
10 Mart
Dağıtıcının niteliği basitçe değildir. Ozondan bir gaz tüpü sipariş ettim, teslimat varsayılan olarak satıcıdan geçti. Önce kocam sipariş numarasıyla almaya gitti. Geri gider - sipariş numarasına göre vermezler. Kendim gittim, sipariş numarasına ihtiyacı yok, iç fatura numarasını gerektiriyor. Ozon bu tür verileri sağlamaz. Soyadına göre, telefon numarasına göre aramayı öneriyorum - reddediyor. Ozonun telefon numarasını anlaşılmaz sembollerle gönderdiğini söylüyor. Peki, kodlar yazı tiplerinden uçuyor, oluyor. Bu Ozon sorununu nasıl çözüyorsunuz? Hiçbir şekilde, müşterileri reddediyor. Yanlışlıkla yerde paketimi görüyorum, sevindim. Erken. Kutunun üzerinde ne yazıyor, okumayı reddediyor! Sinirlerimi yükselttim. Kargomu inatçı pençelerinden zar zor koparmayı başardım. Hizmet iğrenç, durumu çözmek için tek bir adım atılmadı. Derin bir eksi.
03/10/25 tarihinde eklendi Bugün alıcıyla ödeme yapan bir paket göndermek istediler, operatör reddetti, bununla ilgili profesyonel yanıtı şu şekilde geldi: "HAYIR, SİZİNKİNE!" Ve hiçbir şey olmamış gibi resmileştirmeye devam etti. Destek servisine ulaştım, bilginin doğru olup olmadığını, hizmetin artık mevcut olmadığını sordum - operatörün yalan söylediği ortaya çıktı. Resmi bir şikayet bırakıldı. Çalışanın profesyonellik seviyesi en alt seviyedir.