Mallar uzun süre gidiyordu ve geleceği için radardan kaybolduğu için umutlar kayboldu. Ama! Postaneye vardıklarında adres, köyün adı olmadan belirtilmişti. Çalışanlar uzun süre aradılar, ancak telefona malların geldiğini sms göndermeyi fark ettim! Mesajı bir sms'e değil, birkaç kişiye kopyaladığım için teşekkür ederiz. Tanımadığımız telefonları görmezden geldiğimiz ve benden önce çalmadığımız için mallar geri dönebilirdi! Çalışanlara azimleri ve zekaları için teşekkür ederiz!!!
Çalışanınız işinde yetkin değil. Ona bir açıklama yaptıkları için küfrediyor. Daha dikkatli olmak basit ve hepsi bu!!! Onun durumunda, müşteriyle ilgili bilgileri fark etmediğim ve yüzünde bir gülümsemeyle, kibar olduğum için özür dilemek zorunda kaldım, bu aynı zamanda ikinci çalışan için de geçerli "nezaket hakkında"
Müşteriyle doğru diyalog nasıl yapılır!
Bugün 19.03'te gerçek kişi olarak bir pelet örneği göndermek istedim. Tezgahın arkasındaki çalışan bir çeşit sertifika istedi, kargoya bakmadı, gümrük memurlarının (Rusya'da Moskova bölgesine) kargoyu kontrol ettiğini gerekçe göstererek kabul etmeyi reddetti Komik ve üzücü. Neyse ki, kargoyu inceledikleri ve "akıllı" sonuçlara varmadan kabul ettikleri başka bir TC terminalini açtılar.