Sadece iğrenç bir nokta. Bu öğe için ücretli paket geldi, almak gerekiyordu. Bundan önce annem pasaportumun bir kopyasıyla geldi ve belgeyi bile sormadan ona verdiler. Dün, Shulginov'un çalışanı, pasaportumla gelmem gerektiğini söyleyerek bu paketi vermedi. Annem beni aradı, telefonu ona verdi, ben sordum - vermedim, annemi aldığını hatırladığını ama paketi vermeyeceğini söyledim. Aynı zamanda siparişlerime baktı ve kendisinin verdiği paketler olduğunu söyledi. Tamam, ben gittim, geldim, telefon numarasını ve pasaportu sordum. Her şeyi ben sağladım. Sonra neden her zaman paketi verdiklerini sormaya karar verdim ama şimdi vermediler mi? Bana beni ilk gördüğünde paketi bana hiç vermediğini söylemeye başladı, telefonda gördüğünü söylemesine rağmen benim adıma paketleri verdi ve verdi. Bu ifade, paketleri ben almadığımı, yani annemin aldığını kanıtlıyor. Paketi bana vermiş olmama karşı değilim, kabalık ve ahlaksızlığa karşıyım. Paketi aldıktan sonra, tüketicinin köşesinin nerede olduğunu, bu çalışanın olmaması gerektiğini söylediği, yanılmıyorsam 1917'den beri bin dokuz yüz yıldan beri orada olmadıklarını sormaya karar verdim. Bütün bakışlarımla benim aptal olduğumu gösterdim, ama o en akıllısı. Olması gerektiğini söyledim, çünkü yaşlılar gelip inceleme bırakmak isteyebilirler. Tüketicinin köşesi nerede olduğu sorusunu bir kez daha tekrarladım? Ama cevaplar yerine tehditler aldım. Şimdi güvenliği arayacağını ve beni büküp dışarı çıkaracaklarını söyledi. SDEK şirketinin sevgili yönetimi, çalışanların haklı sorunları ne zamandan beri mevzuatın ihlal edilmesine dayandırılmaya başlandı? Ben hamila değilim, birkaç kez sordum, bağırmadım, oradaki her şeyi mahvetmedim, sadece birkaç kez sordum!!! Yüksek sesle konuşuyorum ama asla çığlık atmıyorum! Ancak bu beni güvenlikle tehdit etmek için bir neden değil!!!! Ben ayrıldım. Maddeden ayrıldıktan sonra internete girdim, tüketicinin köşesinin gerekli belgelerin bir listesi olması gerektiğine dair bir mevzuat hükmü buldum, geri dönüp bu çalışana göstermeye karar verdim. Cevap olarak bana aptalmış gibi baktı, umursamadığını söyledi ve bununla ne söylemek istediğimi sordu, beceriksiz olduğunu söyledim. Ama özür dilemek yerine benden ayrılmamı istedi.
Sadece iğrenç bir iade noktası. Pasaportumu, siparişli qr kodunu getirdim, nihayet iade almak için siparişi gönderdiğim faturayı, kimliğimi doğrulamak için başka neye ihtiyacım var!? 100 ruble için bir paket alamayacağınız kimseye gereksiz kredi kartı kimliğimizi kaydedin! Ah, evet, pasaport verilerinizin zaten yalanladığı ve hiçbir zaman sızıntıların meydana geldiği SDEC veritabanında uçtuğu bu uygulamadaki bir hesabı silmek için, bu düzenleme noktasında bir başvuru yazmanız ve uygulamadaki «Hesabı Sil» düğmesine basmamanız gerekir!
Mükemmel bir Sdec noktası. Gönderimle ilgili sorunlar vardı yönetici yardım etti ve neler yapılabileceğini anlattı. Bunun için ayrı bir minnettarlık var. Noktalarda bu yöneticilerden daha fazlası var