Harika nokta. Yöneticilerin çalışmaları her zaman zirvede, her zaman misafirperver, yardımsever ve yardımsever. Her gün bu nunction'dan gönderiler yapıyoruz ve tek bir sorun olmadı. Olumsuzluk yazan noktaya refah ve gelişme, büyük olasılıkla gönderme kurallarını bilmez, bu nedenle kızarlar. Polina, Alina, Petya, Anya - siz en iyisiniz) Bu öğenin direktörüne özel bir teşekkür ederiz!!!!
Başlangıç olarak, paketin Ng'den bir haftadan fazla bir süre önce tatil için Moskova'dan en yakın Moskova bölgesine teslim edilmesi için gönderildiği gerçeğiyle, teslimat hizmeti pakete tıkandı, birkaç gündür başarısız olduğu yerde operatörü aradım, tatiller ve kuryenin vakti olmadığı için ng'ye teslim etmenin mümkün olmayacağını söylediler, ruh halim bozuldu, pakette annem için bir hediye vardı, ama ne yazık ki tatil sizin hatanız yüzünden mahvoldu.
Kurye teslimatı belirtilmiş olmasına rağmen paketi teslim alma noktasından kendim aldım, şirket verilen rahatsızlıktan dolayı özür dilemek için 300 ikramiye tahakkuk ettirdiler, sanırım tamam, en azından teslimat için yazacağım, evet, yazdım, bu bonusların yalnızca kalkış için çalıştıklarını ve bunu yapamadıkları için teslimat miktarını yeniden hesaplamayı reddettiklerini söylediler!!!Neredeyse bir ay beklediğim teslimat için 580 ruble ödemek zorunda kaldım, kendim almaya gittim ve bunların neden gerekli olduğu için tazminat olarak yazılamayacak bonusları da vardı!!!
Ucubeler bitti,hayatımda bir daha teslimatınızı asla kullanmayacağım!
Merhaba.Bugün avito aracılığıyla bir paket gönderdim ve görevleri yerine getirmek yerine pencerenin yanında oturan kız benden kutuyu teraziye koymamı istedi. Sorulduğunda lütfen diyorlar.Bu anı, yanıt olarak sessizlikle kutladım. Bu benim için hoş değil.Sevgili işveren çalışanlarınıza veya basit nezaketinizi öğretin veya sorumluluklarınızı kendiniz yerine getirin