39 Turgenevskaya noktasındaki bir çalışanın tavrından şok olduğumu söylemek hiçbir şey söylemiyor. Orijinal pasaportum yoktu, ancak SDEK'E kayıtlıyım ve telefonumda pasaportun ve her şeyi kontrol edebileceğiniz kamu hizmetlerinin bir fotoğrafı var. Sarı kısa saçlı bir çalışan, adına dikkat etmediğim için pişmanım, gönderimi benden almayı reddetti. Küçük bir çocuğumla birlikteydim ve pasaportumu (5 km) almak için çok uzağa döndüğüm için gönderiyi kabul etme isteklerim onu sarsmadı. Bunu benim sorunlarım olmadığını söyledi ve gönderiyi kabul etmeyeceğim. Bu, benim reasüransım için bir makbuz olsaydı, yine de anlardım. Tutum kaba, pozisyona girmiyor, bu süreçte bile kafamı benim yönüme çevirmedim. Bu, yönetimin bilgisine 1/19/2025 idi. Güler yüzlü personel alın. Diğer noktalarda böyle bir şey olmadı. SDEK uygulamasına kayıtlıysam, her zaman pasaportsuz gönderileri kabul ettik.
Birkaç kez, fabrika nakliye paketi varsa, bu departmanda malların önceden teslim edilmelerine izin verilmediği bir duruma düştüm. Bahaneler, paradoksta bir paradoks olan "kırılırsak, bundan sorumlu olmak istemiyorsak" veya "bir sandık yapmamız gerekiyor, ancak bunu yapmamız yasak" diyorlar.
İşin komik yanı, aynı ürünün (bilgisayar kasası) onlardan alınmasıdır! Bir ay önce aynı ambalaj ve konfigürasyonda. Sur.
Sdek'in başka bir noktasını alırsak, orada böyle mucizeler ortaya çıkmaz. Diğer teslimat hizmetlerinde olduğu gibi.
Personel arasında, gerçek sorumluluklarının ne olduğu ve kendileri için talimatların ötesine geçtikleri yerlerde net talimatlar geliştirin.