Bu otobüs terminalinden ayrılma deneyimi hakkında korkunç bir karmaşa biniş platformuna bir anda koşan ve otobüslerinin nerede olduğunu soran büyük bir insan kalabalığı 7 otobüse yaklaştı ve biletler de dahil olmak üzere elektronik olarak satın alındık, Moskova-Nizhny Novgorod bir otobüste bir yere gittiği hakkında bilgi yoktu, kalkıştan 2 dakika önce hala öğrendik ve uçağımıza binmeyi başardık. Ancak talihsizlikler burada bitmedi, sabah 3-40'ta otobüsün Nizhny Novgorod otobüs terminaline uğraması gerekiyordu ama bu olmadı, durmadan şehri dolaştı ve piste çıktığımızı anladığımızda bizi şehrin 20 km dışına bırakan sürücüye döndük... Bunu ilk defa gördüm, bu otobüs durağından gezilere çıkmanızı tavsiye etmiyorum. Yolculara karşı domuz tutumu!
31 Mart'ta internetin çalışmadığı iddiasıyla şehirlerarası uçuşlar için bilet satışı yok. Otobüsler boş ayrılıyor, üzerlerine izin vermiyorlar. Otobüs terminalinin çalışanları (çalışan olmasa da), birçok taşıyıcının otobüslerinde ödeme yapmak için terminalleri olmasına rağmen kaçırmıyor. Şimdi taşıyıcılar bu otogarla işbirliği yapmayı düşünmeye değer. Kendim için tekrar araba sürmeye ve insanları yanıma almaya karar verdim. Yarım günlük kademeli zaman.
24.04.2025 saat 11.30'da aile elektronik ortamda 4 bilet satın aldı. Bagajı bagaj bölmesine yüklerken, sürücü kağıt etiketleri talep etmeye başladı. Doğal olarak, valizlerde kağıt etiketleri yoktu, çünkü site üzerinden satın aldılar.
Sonra hemen değil, Kantin adını verdiği durakta her bavuldan 200 ruble aldı.
Seyahat mesafesinden diğer yolculardan aldı: örneğin, bir yolcu 3500 ruble için bilet satın alıyorsa, 350 ruble.
Bu ne kadar yasal?
Bu arada, bize kağıt etiketleri asmadı.