Yandaki evde yaşıyorum ve düzenli olarak boxberry kullanıyorum.
Genelde kötü yorumlar yazmıyorum, ama bugün zaten bir sınır vardı.
Boxberry avito'yu göndermek için bir paket getirdim, kutu yok.
Nasıl böyle ? Neden ambalajsız çalışıyorsunuz?Bu tür hizmetleri sağladığınız için tüm standart boyutlarda kutular olması gerekmiyor mu? Gidişim küçük, oldukça standart.
Tamam, kendi başıma aramaya koştum. Buldum, en az 5 cm girintiye ihtiyacınız olduğu konusunda uyardım, tamam, girintili 3 cm buldum, kabul etmedim. Ambalaj malları iyi barındırmasına rağmen, iyi kapatılmış vb. Mükemmel bir şekilde teslim edilmiş olurdu. Ama hayır, standartlara uymuyor.
Çalışan mümkün olduğunca tatsız.
Önceki incelemelere katılıyorum.
Yakınlarda güzel bir nokta açmak ya da yöneticiyi değiştirmek harika olurdu.
Müşteriden avito'daki taşıyıcıyı başka bir şirkete değiştirmesini istedim. Avito'yu servis aracılığıyla sorunsuz bir şekilde gönderdim.
Bu maddeyi tavsiye etmiyorum. Sonunda sarf malzemelerini getirin ve güler yüzlü personeli işe alın!
Çalışan, malların içinde bulunduğu kutunun başka bir kutuya paketlenmesi gerektiği gerçeğinden dolayı sevkıyat için paketi kabul etmeyi reddetti, kutunun kendisinin herhangi bir değeri yoksa nedenini sordum, bunun için "böyle kuralları var." Kutuda birkaç kat paralonda mükemmel bir şekilde paketlenmiş mallar vardı, boxbury'nin başka bir noktasına götürdüm, durumu anlatan ek bir kutu buldum, bir tür saçmalık olduğunu söylediler, bir kutuyu kabul edebilirler, mutlaka ek bir kutu değil. 17.01.2025 18: 48'de Lyubertsy Ticaret Sıralarındaki Boxberry noktasına ulaştım, çalışan ek bir kutu olmadan kabul etmeyi reddettiği için başvuru numarası başlamadı.
Не принимали отправку от «Авито», ссылаясь на то, что в объявлении указано не кольцо товаров, а несу отправлять я один. Хотя в объявлении черном по белому указан в единственном числе товар, указано, что такого товара есть несколько штук и уже дополнительно в описании продублировано всё тоже самое. На просьбу дать книгу жалоб, молодой человек отказал, говоря, что её нет, хотя по закону РФ в уголке потребителя организации, помимо законов, должна каждое находится книга жалоб и предложений. Работник ничего не предоставил и сказал написать ему жалобу на каком-то листочке, который не имеет отношение к какой либо документации.