Hizmetten ve genel olarak bankadan memnun kaldım. Elena'ya kaliteli hizmeti ve yetkin çalışması için özel teşekkürlerimi belirtmek istedim. Çalışan yardım etti ve tüm sorularıma cevap verdi. Bu bankayı kesinlikle tavsiye ediyorum, her şey en üst düzeyde!
Bugün para birimini değiştirmek için bankaya geldim. Mola diyorlar. Tamam, molanın bitmesini bekliyoruz. İçeri giriyorum, 600 doları değiştirmem gerektiğini söylüyorum. Kasiyer, bir kişi için sadece 400 takas edebileceğimi söylüyor. Gelin, takas etmek için yanınıza başka bir kişi alın diyor. Görünüşe göre, bir pasaporta da ihtiyaç duyulmuyor. Bir saat sonra arkadaşımla bankaya dönüyorum. Bana diyorlar ki, sanki orada bir tür tahsilatı varmış gibi, diğer odada uzun süre oturana kadar hala 20 dakika bekliyoruz, biri uzun süre güldü. Kasiyer geldi, lütfen parayı değiştirelim. Ve sonra, yılın 2006 banknotunun türünü değiştirmeyeceğim, yine reddedeceğim nitpicking başladı. Lütfen, neyin açık olmadığını gerekçe göstererek, mevcut paranın neden tekrar kabul etmeyi reddettiğini açıklayın. 2006 yılında banknot değişimini yasaklayan Rusya Federasyonu Kanunu bulunmamaktadır. Bankanın müşterilerine karşı sadece iğrenç bir tutum. Rospotrebnadzor'a şikayette bulunacağım. İğrenç bir banka ve banka müşterilerine karşı iğrenç bir tutum.
Ortaya çıkan sorunun hızlı ve profesyonel çözümü için teşekkür ederim. Çalışanların ayrıntılı açıklamaları durumu hızlı bir şekilde çözmeyi mümkün kıldı. Her zaman doğru ve dürüst hizmet aldığım tek yer bankanızdır.