Ne olduklarını söyleyemem, kötü çalışıyorlar, ama aynı zamanda doğrudan wah'a da söylemeyeceğim.
Artılar:
Çevrimiçi kayıt yaptırabilirsiniz.
Çabuk yapıyorlar.
Yeterince dost canlısı.
Bütün somunlar geçti ve ulaştılar.
Eksiler:
Her seferinde biraz bükülmüş bir diskten bahsediyorlar. Anlıyorum, herkes yemek yemek istiyor...
Bugün kaç tane olduğunu sormama rağmen bir tekerleğe 2,8atm üflendiler... Cevap her şeye 2,3'tür. Ancak 2,3, kritik olmasa da arabam için çok fazla.
Dengelemeden önce tekerlekleri yıkamayı bıraktık.
Önce, arka, sağ, sol ve genel olarak aşınma ve yıpranma nedeniyle bu onları ilgilendirmiyor. Eline geçenleri koyuyorlar.
Toyota camry-iniş / kamber, desteğin ve döner yatağın değiştirilmesi.
Artılardan: Kayıt açık, zaman aralığı iyi.
Cumartesi için sabah 9'da kayıt yaptırdılar. Geri aradılar, Markayı ve adı belirlediler ve bir kez daha zamana göre.
Uyanıyorum, acele etmemek için acele ediyorum (sonuçta bekliyorlar), neredeyse 2 katı olanı ihlal etmeye karar verdim. Geldim, önüme başka bir araba sürülüyorlar. Sorunun ne olduğu sorusuna. Evet, hiçbir şey yok, bu yüzden sadece 30 dakika bekleyin, bu sorun değil.
Bence bu normal değil, zamana karşı karşılıklı saygı olmalı.
İşlemden önce usta, döner destek yatağının neye benzediğini hemen anlamadı.
Genel olarak, sabahtan itibaren ruh halinden biraz bozulmuş.
Saat 9: 07'de geldim, 12'de ayrıldım
Çöküş / çöküş-4000₽
Amortisör desteğinin değiştirilmesi (2 adet)
Yedek yastık blok yatağı (2 adet)
5500₽
Toplam-9500₽
Bence soygun.
Onlara doğru% 100 çöküş / çöküş için artık ayağınızla değil!
Kayıtlara göre geldim, meşgul olduğu için bir saat bekledim. Bir çöküş yaşadım: tecrübesi olmayan çocuklar, uzun zamandır yerli otomobil endüstrisinde nasıl sergilendiğini tahmin ettiler. Birlikte çalıştılar, bu muhtemelen karmaşık bir prosedürdür. En kötü şey: Garaja gittim ve birkaç somunun gevşek bir şekilde büküldüğünü fark ettim: çeyrek dönüşe kolayca ulaştım. Ve sıkma kelepçesi somunu da dahil olmak üzere birkaçı hiç sıkılmamış. Yani ilk çarpma ve çekiş, çekişten çıkar. Genel duyumlar: Aracın işletilmesi için zamanı planlayamayan ve işi güvenli bir şekilde yapamayan iş tecrübesi olmayan amatörler.