Evin yanında bir Avito noktası açıldığını öğrenince çok sevindim. Ama! Paketi göndermeye geldiğimde, kötü ambalajlama nedeniyle kabul edilmediler. Ambalajın fazlasıyla yeterli olduğunu unutmayın (altta köpük, bol miktarda kağıt, hacim için kutular, sivilce, karton ve kutunun kendisi!) Çalışan, prensip olarak, ne kadar paketlenmiş olursa olsun, kırılgan bir nesne almaz. Onu tanıyorum, Kastanaevskaya'daki ozon'da çalışırken bile onunla da sorunlar vardı - edepsizlik, her zaman hoşnutsuz bir yüz ve uygunsuz mallar. Bizi aramadıklarında onu ziyarete geldiğimizi düşünerek oturuyor.
Odaya gelince, çok dar ve iki ziyaretçinin dağılması zaten zor, bir kişinin geçmesine izin vermek için kabine girmelisiniz. Ve pislik! Ayakta duruyorsun ve giysilerinle bir şeye dokunmaktan korkuyorsun.
Öncüye gitmek zorunda kaldım, paketlerimi sorunsuz bir şekilde kabul ettiler.
Avito'nun ihraç noktasında, yaşlılıkta kel bir adam olan çok kaba bir çalışan çalışıyor. Sadece eşyalarımı noktasında bulamamakla kalmadı, bu yüzden şimdi ne yapmam gerektiğini sorularıma kaba ve kaba olmaya başladım. Şikayet kitabını sordum ama o bana da vermedi, maddelerinde olmadığını ve verilmeyen siparişten sorumlu olmadığını söyledi. Başkaları geldi ve onun iletişimini duyunca da şok oldular. Görünüşe göre mal sahibi, çalışanlarının böyle davranmasına izin veriyorsa aynıdır. Ben kabalıklarla ve kabalıklarla ihraç noktasından daha kötü bir şekilde tanışmadım. Satıcının üzerinde rozet yok, sokaktan nasıl çıkacağıma kendimi tanıtmayı reddetti. Kelime yok.
Avito'ya bir paket göndermeye geldim, çalışan merhaba demedi, avito'yu paketsiz gönderdiğim için kızgınlığını dile getirdi (hiçbir yerde ambalajım olması gerektiği yazılmıyor), müşteriyle «sevindim», «istediğiniz yere yazın» gibi kelimeler kullanarak süper profesyonel olmayan iletişim
Bu noktayı daha fazla kullanmayacağım, ama üzgünüm, evimin yanındaki nokta