Lastikleri burada saklıyoruz ve ayakkabılarımızı değiştiriyoruz. Aynı yerde yeni lastikler almaya karar verdik. Siparişi verdik, kayıt sırasında uygun bir teslim alma seçmeniz ve lastikler için orada ödeme yapmanız gerekiyor. Bu öğeyi seçtik (lastiklerimiz hemen saklanıyor). İlk kez geldik, kabinde ışık yoktu, kartla ödeme yapmak istediler. Çalışan bana SBP'DEN para aktaracağınızı söyledi, terminal çalışmıyor. Bunu yapmamaya karar verdik ve bir dahaki sefere geri döneceğimizi söyledik. Çalışan siparişimizin saklanmasını uzattı. 2 kez tekrar geldik, ışık var ama sevinmek için çok erken. Resepsiyondaki çalışanlar, kartla ödemeyi kabul edemeyeceklerini söylediler, çünkü sipariş numarasını vsk'da çalışmayan merkezi mağaza aracılığıyla değiştirmeleri gerekiyor. Ne Ooooo?! Yani SBP aracılığıyla kendileri için para almaya hazırlar, ancak kartla ödeme yapmak istiyorsak bu sipariş numarasını mı değiştiriyor?! Çok garip. Otobüs ödemelerini terminal üzerinden yapmak istemedikleri için çalışanların bunu bilerek yaptıkları izlenimini edindik... çok tatsız. Elbette gittik . Geri dönmeyi planlamıyoruz... Ne tür bir yaklaşım bu kadar garip, şeffaf görünmüyor.
Bir inceleme yazmak için internete bile gittim, işteki profesyonellikten çok etkilendim. Kauçuğu değiştirmek gerekiyordu. Lastik montajı Azat tarafından yapıldı. Bu, doğrulanmış bir teknolojik süreci gözlemlediğinizde ve tek bir gereksiz hareketi gözlemlemediğinizde, estetik bir zevk aldığınız durumdur. Bravo! Kuru, sıcak, hızlı, rahat vb. Hakkında daha önce bahsetmiştik - her şey böyle.
Hizmetten memnunum. 04/28/2025 tarihinde tamir için tekerleği geri getirdim. Sızıntının yerini belirlediler, yamayı taktılar, kontrol ettiler, dengelendiler - 30 dakika bile geçmedi. Tüm işlemler telaşsız ve acelesiz olarak tamamlanmıştır. Hizmetlerin fiyatları uygun. Çalışman için teşekkürler.