Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, alternatör tamiri, yakıt sistemi tamiri, motor bloğu tamiri, triger kayışı değiştirme, turboşarj tamiri, DSG tamiri, oto ısıtıcı tamiri, soğutma sistemi tamiratı, motor yağlarını çözme, motor endoskopisi, basınçlı hava kompresör tamiri
Burada 3 yıldır arabaya servis yaptım. Standart to'lar. Türbinle ilgili bir sorun ortaya çıktı. Ve elbette, güvenerek hizmete kaydoldum. Anahtarları bırakmaya geldik ve alıcı, b38 motorundaki türbinlerin maksimum 80k sürdüğünü söylüyor, arabayı teşhis için bile almadan yenisine ihtiyacımız var, tamamen 370k'daki yeni türbin Fiyatımız, başka hiçbir şeye yardım edemeyiz. Elbette, soruna dalmak, onu incelemek ve daha sonra sonuçlara varmak için bile bir arzu olmadığı şüphelidir. Bu bizim için en iyisi için, hem iletişimi hem de katılımı karşılaştırdığımız başka bir hizmete gittik. Toplam aktüatör sorunu, 30 dakika zaman ve 2 bin para. Hizmeti değiştiriyoruz, otomatik Z'den ayrılıyoruz.
Спасибо команде АвтоZ.
Быстро, аккуратно и качественно организовали замену лобового стекла на гольф 8.
От закупки до установки. За приемлемую цену.
Ценю таких мужиков.
1. A auto z'yi delikli fren disklerini değiştirmek için getirdim. İki yıl sonra yetkililerden bana disklerin neredeyse silindiğini söylüyorlar. Ama bu süre zarfında sadece 24 bin km yol kat ettim. Auto z servisine getirdiğim yanlış diskleri taktığım ortaya çıktı (delik yok). 2. Yağı değiştirdikten sonra bir sızıntı tespit edildi. Yakındaki bir servise gittim, z arabasındaki somunun kötü bir şekilde vidalandığı ortaya çıktı. 3. Karımın arabasındaki sessiz blokları değiştiriyorduk. Hız tümseklerinden geçerken hemen bir çarpma sesi başladı. Yakındaki bir serviste, yeterince sıkmadıkları ortaya çıktı... Her şey düzeltildi. 4. Onarım sırasında yedek parçalar piyasa fiyatlarından çok daha fazla satılıyor. Bu hizmeti önermiyorum.
P.S.
Bu sizin cevabınız elbette şirketteki kalite sisteminin bir göstergesidir. Yani, başlangıçta müşteri yanılıyor. Anlatıyorum.... Petrolüm sızmaya başlayınca hizmetinize gelmeyi ayarladım. Beni küçük bir avla kaydettiler, kendi zamanımda geldim ve Alexander'ın (yeni biri) Zhulebino bölgesinin sorunlarını müşterilerine anlattığı gibi bir saat dinledim. Sonunda döndüm ve başka bir servise gittim.
Fren diskleri konusunda size, yanlış jantların bana sadece iki yıl sonra takıldığını öğrendiğimi belirtiyorum. Şüphelerim vardı ama bir arkadaşım bana disklerin sadece içeriden delinebileceğini söyledi. Yetkili satıcı, arabayı getirdiğimde bana "deliklerin" her iki tarafta olması gerektiğini açıkladı. Onlardan sonra size dönmedi mi? Bende herhangi bir parçayı "bükmeyeceklerinin" garantisi nerede? Mevcut şirkette sadece kalite sistemi yok