Sigorta:taşınmaz, kara taşımacılığı, kredi, seyahat, sağlık, deniz taşımacılığı, hava taşımacılığı, hayvanlar, konut, kaza, afet, finansal risk, sorumluluk, hayat, ipotek, spor
Sigorta hizmetleri:ZORUNLU MALİ SORUMLULUK SİGORTASI, DSAGO, zorunlu sağlık sigortası, NS, Kasko, Yeşil kart, isteğe bağlı sağlık sigortası
Engelliler için:işitme engelliler için, Kas-iskelet hastalıkları olan kişiler için, ruhsal rahatsızlıkları olan kişiler için, tekerlekli sandalye kullanan kişiler için, görme engelli kişiler için
Bir dakika içinde bir çocuk için spor sigortası satın alıyorsunuz ve sigortalı bir kaza olduğunda, o zaman her şey ... çevrimiçi değil: tüm belgeler ofise şahsen getirilmelidir! «Bu sigorta yaralanmasında genel olarak ne olması gerektiğini" sormak için çok zaman harcayacak. Şimdi travma geçirmiş bir çocukla yapılacak çok şey var, bu yüzden sigorta ofisine kendiniz gitmeniz gerekiyor! Geçen yüzyıl nedir?
Neden bu sorunları e-posta ile çözmek için hizmet yok? Neden çevrimiçi yardım gönderip yanıt almanın bir yolu yok?!
Diğer müşterileri uyarmak için bu incelemeyi bırakmak zorunda kalıyorum.
Hizmetiniz arzulanan çok şey bırakıyor:
1. Ulaşılamıyor. Operasyonel iletişim için telefon yok, sadece cevabın 4 gün beklendiği posta var.
2. Tazminatla karışıklık. Parasal tazminatı seçtim, ancak onarım için bir yön gönderdiler.
3. Yalanlar. Tazminatı hesaplayan belgeleri talep ettikten sonra, miktar daha önce telefonla dile getirilmiş olmasına rağmen bir hesaplama yapılmadığını söylediler.
Onarım için sizin yönünüze gitmenin bir anlamı yok. Makineyi incelerken uzmanınız, yasaya göre değiştirilmesi gereken parçaların (bu, bağımsız bir inceleme ve onarım maliyetini öğrendiğim diğer hizmetler tarafından doğrulandı) değiştirilmek yerine boyamaya başlayacağını söyledi.
En üzücü şey, 400 bin rubleden az olan hasarın, sigorta şirketiniz değil, kazanın faili tarafından telafi edilmesidir. Bu sadece kabul edilemez.
Artık bu durumu sigortayla çözmenize gerek yok — mahkeme anlayacaktır (büyük olasılıkla sizin tarafınıza, çünkü CTP müşteriye değil sigortaya hapsedildiğinden) ve sözleşmenin sona ermesinden sonra başka bir şirkete gideceğim. Belki bir onay işareti için bu incelemeye cevap verin, ancak düzeltmeyeceksiniz.
Bu arada, sigorta puanına bakarsanız, şirketiniz ilk 20'ye bile girmiyor. Herkese onun yanından geçmesini tavsiye ederim. Şeffaflık yok, aciliyet yok, sadece kafa karışıklığı ve beceriksizlik var.