Arama
Rotalar
Yandex Maps • Sharjah • Havacılık şirketleri

Air Arabia

Değerlendirme 4,5
40 puan
Kapanışa 8 dk.
+971 600 508001
Telefonu göster
Al Majar Building, Al Soor, Al Qasimiah, Sharjah
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Genel bakış
Fotoğraf
Yorumlar
19
Şubeler
Özellikler

Adres

Al Majar Building, Al Soor, Al Qasimiah, Sharjah
Rota

İletişim bilgileri

+971 600 508001
Telefonu göster
www.airarabia.com

Mesai saatleri

Kapanışa 8 dk.
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Panasonic Tower
85 m
4
Panasonic TowerADCB BankAl Warqf CenterKM Trade CentreOld Gold Souq
Park yerlerini göster

Özellikler

Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Bu kurumun sahibi misiniz?

Yakındaki benzer yerler

Cozmo Travel
Seyahat acenteleri
Puan yok
Sharjah Asset Management
Yatırım fonu firmaları
Puan yok
Al Falah Consultant Architects and Engineers
Yönetim ofisi
Puan yok
Al Qabdah Building Contracting
İnşaat firmaları
Puan yok
Değerlendirme 4,5
40 puan
Burayı değerlendirin

19 yorum

Varsayılan
Артем Мальцев
3. seviye şehir uzmanı
11 Ocak
Dakka'dan (Bangladeş) Sharjah'da (BAE) bir transit bölgesi ile Kahire'ye (Mısır) uçuyordu. Check-in'den bagajınızı almaya kadar uçuş maceralıydı... Dakka'da check-in yaparken, havayolu temsilcileri uçuşa kaydolmak istemediler, çünkü Mısır vizesi yoktu (varışta yapılır) Mısır'ın postayla cevap vermesini bekledikleri için ülkeye girmeme izin verilip verilmeyeceğini Kahire'ye talepte bulundular, check-in sona eriyordu ve neredeyse kalkışı kaçırıyordum. Daha sonra Dakka'dan kalkış 3 saat ertelendi ve buna göre Sharjah'a bağlantılı bir uçuş için vaktim olmadı. Daha sonraki bir uçuş için yeni bir biniş programı düzenlediler, yaklaşık 5 saat daha oturmak zorunda kaldım. Kahire'ye vardığımda bagajım kayboldu, havayolu temsilcisi bagaj arama başvurusunu doldurmayı reddetti, sadece arayabileceğim ve bagajın bulunup bulunmadığını öğrenebileceğim bir telefon numarası verdi. Buna 4 saat daha zamanım harcandı, çünkü Air Arabia'nın beceriksiz havayolu temsilcisi, sorunu benimle çözmeden sürekli olarak diğer yolculara geçti. Havayolunun diğer uçuşlarının bagajlarını takip ettiğimi söyledim, belki başka bir uçuşla gelecek. Sonuç olarak, 4 gün sonra bagajlar havaalanına uçtu, bunu kendi başıma öğrenmek zorunda kaldım, sorunluydu, havayolu postayla günlerce formülsel ifadelerle yanıt veriyor, yardım hattı yok. Sonuç olarak, harcanan çok fazla sinir, zaman ve para var, çünkü havaalanına 300 km ulaşıyor. Bu havayoluyla hala bir uçuşumuz var ve ben ne bekleyeceğim konusunda şimdiden gerginim. I flew from Dhaka (Bangladesh) to Cairo (Egypt) with a transit zone in Sharjah (UAE). The flight was full of adventures, from check-in to baggage claim... At check-in in Dhaka, the airline representatives did not want to check me in for the flight, because I did not have an Egyptian visa (it is done upon arrival) and made a request to Cairo to see if they would let me into the country. Due to the wait for Egypt to respond by mail, check-in was coming to an end, and I almost missed the flight. Then the flight from Dhaka was delayed by 3 hours, and accordingly I did not make it to the connecting flight in Sharjah. They issued a new boarding pass for a later flight, I had to sit for about 5 more hours. Upon arrival in Cairo, my luggage was lost, the airline representative refused to fill out a baggage search application, he only gave me a phone number that I could call and find out whether the luggage was found or not. This wasted another 4 hours of my time, because an incompetent representative of Air Arabia constantly switched to other passengers without resolving the issue with me. He said to track the baggage of other flights of the airline, perhaps it will arrive on another flight. As a result, after 4 days, the baggage arrived at the airport, I had to find out about this myself, it is problematic to get through by phone, the airline responds by mail for days with template phrases, there is no hotline. As a result, a lot of wasted nerves, time and money, because the journey to the airport is 300 km. There is still a flight back with this airline, and I am already tense, what to expect
Orijinalini göster · Русский
1
Adorerart
21. seviye şehir uzmanı
7 Mayıs
Zamanında kalkış, havayolunun web sitesi uygun - bilet rezervasyonu yapmak kolaydır. Servis iyi, uçak içi temiz. Tek dezavantajı mayasız veya çok baharatlı yiyeceklerdir.
Orijinalini göster · Русский
corp-kaprin24308
4. seviye şehir uzmanı
31 Temmuz 2024
Bu şirkette 2. kez fazla rezervasyon ile karşılaşıyorum. Yılda en az 10 kez farklı araçlarla uçuyorum ama ilk kez bununla karşılaşıyorum. Benim gibi 10 kişi vardı. Yani uçaktaki koltuklardan daha fazla bilet satıyorlar. Ve bu yüksek yaz sezonunda! Birinin uçmayacağını önceden bilmek. Hangi sebepten dolayı «şanslı" insanların seçilmesinin nedeni benim için net değil! Biletleri 3 ay önce aldım. Ama beni hapse atmadılar ve gözyaşlarım bile yardımcı olmadı. Gerçekten sabah 9'da uçmam gerekiyordu, akşam 7'ye ertelediler .... Ama onları Sharjah'daki bir otele götürdüler, beslediler. Belki bazıları bundan hoşlanır, ama ben değildim.
Orijinalini göster · Русский
2
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı