Normal. Ürün yelpazesi iyidir. Kalite -henüz şikayet etmiyorum (ugh 3 kere)).
Kasiyerlerin, kasiyerlerin durumu - süper / hiper pazarların her yerinde olduğu gibi, arzulanan çok şey bırakıyor. Onlardan çok azı var! Artı, kasiyerlerin yeterli olması. Katılıyorum, hepsi değil, ama çoğu biz insanız) Eğer müşteri gergin bir müşteri satın alıyorsa ve daha da kötüsü, o zaman kendinizi satıcının, kasiyerin yerinde hayal edin. Örneğin, bu mağazada bir kasiyer var (bukleli orta yaşlı bir Rus kadın, sarışın)), zor durumuma çabucak tepki veren ve bana çok yardımcı olan, iyilikle sakinleşen, sıradaki insanları neşeyle rahatlatan. Bu tür insanlar yaratır: başkalarına rahatlık, kuruluşun adı, alıcıların ruh hali..)
Ve mağazaların kızgın ve kayıtsız çalışanları uzun süre dayanamayacak), onlar geçici bir fenomendir.
Onarım ve güncellemeden sonra malların yeni konumuna alışmak biraz zaman alıyor. Bir yemek alanı açmak çok iyi bir fikirdir. Geniş ürün ve ev eşyaları yelpazesi
31 Aralık'ta kapıda ve sitede duyurular yapılmadan mağaza personeli saat 19: 00 gibi erken bir tarihte mağazaya erişimi kapatarak personelin eve daha hızlı gitme arzusuyla motive oldu. Ama bu sizin işiniz ve 31 Aralık'ta çalışmak için "şanslıysanız" olması gerektiği gibi çalışmanız gerekiyor. Sonuçta, diğer insanlar da yeni yılı evde tatil masasında kutlamak istiyor ve hiç kimse hastaneyi veya başka bir kurumu kapatmadı, insanlar vardiyayı sonuna kadar tamamladılar. Ruh hali bozuldu. Neyse ki, yalnız değilsiniz, yakınlarda bir Titan dükkanı var, orada misafirperver, zarif giyinik bir şekilde tanıştık ve herkese şenlikli masa için gerekli malzemeleri toplamasına yardım etmeye çalıştılar. Absolut mağazasını ziyaret etme arzusu, personelin bencilce ihmalkar tavrından sonra, özellikle yeni yıldan önce tamamen ortadan kalktı.