Dairemizi yenilemek için Abad şirketiyle iletişime geçtik ve çok memnun kaldık. Onarımların bu kadar hızlı ve verimli bir şekilde geçmesini beklemiyorduk. Profesyonel ustalar çalıştı, her gün odayı mükemmel durumda bıraktılar. Dairemiz için birkaç şık çözüm öneren tasarımcıyla çalışmaktan özellikle memnun kaldım. Sonuç olarak, sadece rahat değil, aynı zamanda güzel bir şekilde başardık.
2014 yılında ilk kez şirkete başvurduk. Her şey harikaydı: odanın yenilenmesi, klimanın takılması, iç kapının takılması. 2024 yılında banyo ve tuvaleti yenilemeye karar verdiler. Herhangi bir kusur görene kadar her şey harika gitti. 28. 10. 2024. giriş metal kapısını sipariş ettiler. 30 ön ödeme yaptık. bin ruble. Bugün 19 oldu. 12. 2024 kapı yok. Müşteri ilişkileri departmanına yapılan çağrılar kültürel olarak cesaretlendiriliyor: Sizi geçici olarak geri arayacaklar. 19.12.2024 tarihinde müşteri ilişkileri departmanı ile tekrar iletişime geçtik. Şarkı zaten farklı. Kapınızın depoya gelip gelmediğini öğreneceğiz. Sizi sonra ararlar. Ve yine sessizlik.Kuzey Kutbu'ndaki depo. Bir soru: Kapım nerede, bana koyduklarında, Artık emin değilim, ancak siparişime uygun olup olmadığından emin değilim! 28. 12.2024 60 gün olacak. Şirketinizden hayal kırıklığına uğradım. Yüzünü kaybediyorsun, parayı alıyorsun ama kontrolü zayıf. Dmitry. Zagorievsky geçidi, ev 7korp. 2.
Ailemiz mutfak ve banyoyu yenilemek için Abad şirketine başvurdu. Tasarımdan son katlara kadar her şey mükemmel bir şekilde yapıldı. Sonuçtan çok memnunuz. Çocuklar işin organizasyonuna yetkin bir şekilde yaklaştılar ve süreçte herhangi bir gecikme olmadı. Her şey niteliksel olarak ve isteklerimiz dikkate alınarak yapılır.