Eğer buna böyle diyebilirseniz, şirket hizmetiyle çok üzüldü. Ozon siparişi verdim, ardından satıcı benimle iletişime geçti, elbette ozon kurallarına aykırı olan açıklama için votsap'a gitmemi istedi. Orada Oksana Rafailovna, başka bir nakliye şirketinin yardımıyla teslimat yapabilmeleri için ozon siparişinin iptal edilmesini istedi. Bu arada teslimat ozondan daha pahalıydı. Kanepenin ve teslimatın tüm ücretini ödedim. Son teslim tarihlerini belirledim, bana 5-7 gün yazdılar, 7 gün sonra sormaya başladım, 3 gün beni görmezden geldiler. Cevap - bekleyin, nakliye şirketi sizinle iletişime geçecektir. Teslimatın gününü ve saatini bilmiyorduk. 5 Aralık sabahı şoför beni arar ve teslimat için nakit olarak 5.600 ruble hazırlamamı söyler, teslimatın ödendiğini açıklıyorum ama farkında değil. Oksana'ya yazıyorum, sürücü koordinatörüyle iletişime geçiyorum, sadece nakit ve sadece şoföre ödeme yapabilirsiniz, Oksana Rafailovna sorunu nakliye ile kendi başıma çözmeye karar vermemişti. Karta bana 5000 gönderdim, 600 ruble göndermemeye karar verdim. Doğal olarak, sürücüye tamamen 5600 ödedim, Oksana Rafailovna sadece kalan 600 rubleyi göndereceğine söz verdi, ama görünüşe göre onlara daha çok ihtiyacı olduğu ortaya çıktı
Burada mobilya sipariş edip etmediğimi anlamak için yorumları okuyanlara dönüyorum. DEĞİL. TAVSİYE ETMEK. Bu şirketin sahibi çok, çok, çok iyi bir insan değil. Bir ürün sipariş ettiğinizde, her şeyin yolunda olduğuna söz veriyorlar, ancak en kısa sürede.Ödemeyi kendi hesabına alacak, tüm iyi şeyler burada bitiyor. Paranın iadesini ancak mahkeme yoluyla aramalıyız. Öyleyse onlardan sipariş vermeden önce düşünün.
Kötü vicdansız bir satıcı, alıcıları Yandex, Ozon'un pazar yerlerinden uzaklaştırıyor, çok şey vaat ediyor, sonuç olarak uygun hizmeti ve tutumu alamıyorsunuz. Teslimat ve üretim süreleri ile aldatma. Yıldızlar için bile üzücü.