Giden Batılıların yerini ucuz olmasa da iyi kalitede Rus markalarının almasına sevindim. Böylece Ahmadulina Dreams'i ilginç modellerle ve kalitenin ne kadar iyi göründüğünü çekti. Modaya uygun bordo renginde yün bir balıkçı yaka aldım. Giymesi hoş, ilk yıkamaya kadar memnun kaldım, etiketteki tavsiyeye göre manuel olduğu açık.. Boynun dikişi dağıldı, merkezde bir delik oluştu. Tabii ki üzüldüm, ama bence iyi şeyler de oluyor, belki ben ne de şirketin kalite uzmanının göremediği gizli bir evlilik. Mağazaya geldim, sorunu paylaşmayı planlamadım, iade etmeyi planlamadım, saflıkla değiş tokuş olmasa da onarım seçeneği sunacaklarını düşündüm. Bu bariz bir evliliktir... birinci sınıf bir marka gibi.... Mağazadaki bayanlar hemen gerginleştiler, hiçbir şeyi tamir etmediklerini söylediler, satın alındığında öğrenmeye başladılar, atölyeye gitmeyi teklif ederek dikmeyi teklif ettiler. Evet, tsum'da halkla ilişkiler ve mağaza açmak için yeterli beyin vardı, ancak ürün kalitesini ve müşteri hizmetini kurmak için yeterli beyin yoktu. Hüzün. Yeni başlayanlar için, Rus tasarımcılar beyler, zara'dan hizmeti öğreneceklerdi, en azından bunun için bunca yıl vardı ... sadece icat edilmemeli, aynı zamanda satılmalı, müşterilerin size geri dönmeleri için olumlu bir müşteri deneyimi yaratılmalıdır. Uzun süre dayanamayacaklarını merak ediyorum, ama üzgünüm
Markanın kıyafetlerini satın almaktan ve giymekten zevk alıyorum. Mağaza çok rahat, ferah, temiz, temiz soyunma odaları ile danışmanlar özenli ve her zaman yardım ediyor.
Canlı harika bir mağaza, ancak teslimat iğrenç ve lojistik -1'de. Bir kazak ve 3 çift çorap sipariş ettim, sadece 15.000'e ulaştım. Böylece bir hafta içinde bir çiftten 3 teslimata ayrıldılar. Her şeyin başladığı için kazak şimdiye kadar getirilmedi. Moskova'da 5 gün çoktur. SDEK kuryesi sadece bir saat içinde getireceğini söylüyor. İşte olup olmaman umurunda değil.
Kendim için mağazadan şahsen satın almanız gerektiği sonucuna vardım.