Banka yöneticileri olmasaydı, bir birim koyardım. Yöneticileri aferin, kibarca, iletişim, yardım etmeye çalışıyoruz, soracak ama bu bölümde çalışan v. likhachev C. Yu, kasiyer, evet, evet, bu bir kasiyer, bu kasiyer kız ne zaman beni kasiyer olarak gönderdik geçirmek belirli bir işlemi ağladı imkansız olduğunu açıkladım o kadar dediler hattı ve yöneticisi ofis -o açıkçası, ama, evet, evet, aptal-zeki, bütün konuşma beni выговаривали, ben bir kelime bile demedin, ben dürüst офигела böyle bir iletişim. Sevgili banka, çalışanların bu yüzünü, ve bu bakılırsa, Svetlana-iğrenç.
Diliyorum kalkınma ve daha az gibi çalışanlar. Soru cesaret olumlu yöneticisi sayesinde, bir kız geldi ve her şeyi açıkladı gibi yapmak için, bu son derece "yetkili" bir bayan.
Hiçbir durumda iletişime geçmeyin! Rusya'daki en iğrenç banka. Tüm kartların ve hesapların kapatılmasından 17 yıl sonra, bu banka, kullanım için 34.000 ruble faiz ödemesi talebiyle bana dava açmaya karar verdi, neyin net olmadığı belli değil! Aynı zamanda, ben Moskova'da yokken, banka çalışanları ailemin üyelerine benim için borcumu ödemelerini talep eden çağrılar yaptılar, sonunda annemden 100.000'den fazla para topladılar ve büyükannem sinir krizi ortasında hastaneye kaldırıldı. 15.000 ruble tutarında kredi fonlarının kullanımı için her zaman yaklaşık 200.000 ruble aldılar, bu onlara yeterli görünmüyordu ve 17 yıl sonra benden 34.000 daha talep etmeye karar verdiler. Şimdi merkez bankası, rospotrebnadzor ve savcılık ile ilgilenecekler
Harika bir banka, ortaya çıkan soruları ele alırken çocuklar yardım ediyor ve öneriyorlar. Şubenin müşterileri her zaman sakin ve hızlı bir şekilde kabul etmesini çok seviyorum