Çocuğa doğum günü için bir hediye sipariş ettiler, bir aydan fazla beklediler, sipariş geldiğinde, toplama noktası anlaşılmaz nedenlerle kapatıldığında, haftalarca hediyeyi alamadılar, doğum günü geçti, 2 kat daha pahalı başka bir set satın almak zorunda kaldım, ne olduğu sorusuna «böyle oluyor» cevabını verdiler, siparişi iptal edemezsiniz, çünkü zaten teslim edildi ve artık gerekli olmamasına rağmen, paketi çıkarma noktasında açtılar, kutu hasar gördü ve gelecek için bile böyle bir hediye veremeyeceksiniz, nakliye paketi açıldığı için geri ödemeyi reddettiler, kısacası sürekli sorunlar ve kolaylıklar yok. Karşılığında bir geri ödeme düzenlediler, 800 ruble tazminat teklif ettiler.
Огромная благодарность сотрудникам за вежливость и быстрое обслуживание! Хороший пункт выдачи, в пункте всегда чисто, сотрудники всегда доброжелательны и приветливы!
13 ve 14 Aralık'ta iade noktası kapatıldı, Birkaç gündür önemli siparişimi alamıyorum, sipariş ettiğim şeye güvendiğim için bu nedenle para kaybettim ama alamadım
Bugün 15 Aralık'ta (kontrol edeceğim) burada neyin açık olduğunu yazıyor ama aslında bilmiyorum.
(dün de " açık" yazıyordu)
Ve en önemlisi, «teknik nedenlerin» tam olarak ne zaman biteceği belli değil
Malıma ihtiyacım var
Numaraların fotoğrafını ekliyorum (13 ve 14 böyleydi)