Korkunç personel, daha doğrusu N. V. Menchova hiçbir şey bilmiyor, hiçbir şey anlamıyor, soruları kabaca cevaplıyor, «ne istersen yap" diyor! Korku basittir. Tarama için pasaportu alıyor ve benden tekrar pasaportumu istiyor ... sanki sokaklardan değiştirilip bilgisayarıma koyuluyormuş gibi geliyor. Tek bir soruya net ve somut bir cevap duymadım.
İpoteğin yeniden yapılandırılması için başvuruda bulundu. 15.01'deki ilk ziyarette, 1,5 saat içinde, müdürle başvuru yapmak için belgelerin listesini zar zor yazdırdılar! Gore'u aradılar. çizgiyi belirlediler ve üçümüze sordular.
Ve ikinci ziyarette 17.01'de. Ne yazık ki, yine Menchova'ya geldim ve sistemin cehaletinden dolayı korkunç bir şekilde hizmet etti. Ve bu bağlamda «house of click» çalışanlarının işini yaptığını düşünüyor, DOĞRUDAN sorumlulukları konusunda bu kadar ihmalkar davranıyor. Ayrıca işyerine gidip bu çalışanla konuşmaya başlıyorum ... korkunç duman kokusu ve tütün kokusu. Her müşteriden sonra ANA çıkıştan sigara molasına giderdi. Ve salonda yeterli müşteri vardı. Şahsen, 20 dakikadan kısa bir süre önce 3 ziyarette beni çağırmadılar! Sadece korkunç!
Sıradan insanların vasıfsız çalışanları nedeniyle finansmanlarından güvenilir bilgi alamadıkları ve gelirlerinin önemli rakamlarını kaybettikleri için çok üzgünüm!!!
Temel olarak, müşterilere karşı tutum eşit ve misafirperverdir. Kasanın kasiyerine özel teşekkürler, 30 Aralık 2024'te unuttuğum Sberbank kartı 11 Ocak 2025'te bana iade edildiğinde, artık bir yerde yanlışlıkla kaybettiğimi düşünerek bulmayı ummadığımda. Böyle bir sevinçti, kasiyere tüm kalbimle teşekkür ettim, isme ve soyadına bakmadım. Böyle bir durum vardı ve kartımın saklanmasına minnettarlık ve şaşkınlık vardı. Çok teşekkür ederim!
Çok iyi bir ofis, hizmet her zaman zirvede, size çok teşekkür ederim kızlar, Natalya'nın Menchova'sını vurgulamak istiyorum, çözülmesi ve çözülmesi çok zor bir konuda yardımcı oldum!