Arama
Rotalar
Yandex Maps • Vladimir • GSM operatörleri

Megafon - Yota

Değerlendirme 2,7
129 puan
Kapanış 22:00
8 (800) 550-05-00
Telefonu göster
Bolshaya Moskovskaya ulitsa No:19А, Vladimir • этаж 1
Kaydet
Siteye git
Logo

Fotoğraf veya video ekle

GSM operatörleri Megafon - Yota, Vladimir, foto
GSM operatörleri Megafon - Yota, Vladimir, foto
32 daha
МегаСкидки в МегаФоне
Reklam
Daha fazla bilgi
Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
42
Yorumlar
58
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Yota
«МегаСилы» при нуле
Можно подключиться со своим номером
Виртуальная SIM без визита в салон
Абонементы на связь на 3, 6, 12 мес.
Бесплатная связь для твоих близких
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Bolshaya Moskovskaya ulitsa No:19А, Vladimirэтаж 1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Единая справочная служба МегаФон
8 (800) 550-05-00
Telefonu göster
www.megafon.ru

Mesai saatleri

Kapanış 22:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Улица Гагарина
133 m
4
Улица ГагаринаСпасская улицаМуромская улицаСоборная площадьЕрофеевский спуск
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Teslimat
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

14:00Genellikle yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 2,7
129 puan
Burayı değerlendirin

58 yorum

Varsayılan
Angelina W.
2. seviye şehir uzmanı
12 Nisan
Yota operatörünün eylemlerine son derece kızgınım! 300 ruble değerinde bir tarife planı bağladım, ancak sonunda 638 ruble veya orada ne kadar tarife etkinleştirildi. Bu durumu kabul edilemez buluyorum ve bunu aldatma olarak görüyorum. Dahası, içimdeki en büyük kızgınlık, kişisel zamanımı koşulları açıklığa kavuşturmak ve bu konuyu çözmek için harcamama neden oluyor. Operatörün hatalarından veya haksız eylemlerinden ben sorumlu olmamalıyım. Ve hatta daha da fazlası, ulaşmaya, tamamlamaya ve beklemeye çalışın. Ek olarak, destek personeli yetersizlik gösteriyor: bağlı tarife planı ve 300 ruble (399, 600, 1000 vb. Değil) gerçek maliyetinin nedenleri hakkında bilgi veremiyorlar, özellikle yazışmalarda konuşarak, tarifeyi 300'e bağladığım için yazıyorlar, tarifeniz 300 değil. Hadi ama? Gerçekten ne oldu? Ben görmüyorum bile. Yota'nın mali yönü ve harcanan zamanın yanı sıra, mevcut durum, sağlanan hizmetlerin kalitesi ve personelin profesyonellik düzeyi konusunda şüphelere yol açmaktadır. İnternet bağlantısının kalitesi de arzulanan çok şey bırakıyor. Kartı kapatacağım ve bu operatöre bir daha dönmeyeceğim. Tabii ki, incelememin suya osuruk olduğunu anlıyorum, ama belki bir şeyler düşünürsünüz. Satıcılara şu anda soru yok, her şey hızlı ve net.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Иван З.
4. seviye şehir uzmanı
1 Ağustos 2024
Приехал из другого города, чтобы переоформить симкарту на себя, в салоне, не общительный сотрудник после заполнения мною заявления, сказал, что в течение 3-х дней данные поменяют, в этот же день номер заблокировали, а в поддержке сказали, что заявление отклонили и нужно ехать опять в офис продаж, почему сотрудник не в курсе как должно быть правильно заполнено заявление, не понятно
4
Kurumun yanıtını göster
Людмила Жданова
9. seviye şehir uzmanı
25 Nisan
Bir hafta sonra sım kartı bir kez vermeye gittik, sım kartı bloke ettiler, çünkü çalışan pasaport verilerini yanlış sürdü. Artık gitmedik:)
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı