Arama
Rotalar

Koko

Genel bakış
Ürün ve servisler
Haberler
1
Fotoğraf
170
Yorumlar
299
Özellikler
Ödüller
Çok iyi mekan 2026
Yandex Maps kullanıcılarının favori yerleri için ödül
Değerlendirme 4,8
441 puan
Burayı değerlendirin

299 yorum

Varsayılan
Светлана А.
3. seviye şehir uzmanı
14 Şubat
İyi bir salon, rahat bir atmosfer, kibar personel, gereksiz pathos olmadan, komilfo . Sürekli manikür yaptım, her zaman hızlı ve iyi, büyük bir vernik renk paleti yaptım. Kuaföre Vera'nın gelmesiyle, şimdi saçımı sürekli kesiyorum. İnanç, işinde gerçek bir profesyonel, yaratıcıdır, gereksiz açıklamalar yapmadan hangi görüntünün gerekli olduğunu ve en önemlisi nasıl yapılacağını bilir! Teşekkürler, Vera !
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Софа Коврига
5. seviye şehir uzmanı
24 Haziran
08.12.2024. Bugün ilk kez salondaydım. Her şeyi beğendim, temiz, personel kibar ve misafirperver. Manikürü mükemmel yaptılar! Diğer salonlarda tırnak etlerini sürekli kana kadar kestiler, ancak burada her şeyi hızlı ve dikkatli bir şekilde yaptılar. Genel olarak herkesten memnunum, tavsiye ederim! 28.04.2026. İncelemeyi tamamlıyorum. 1,5 yıl sonra salona döndü. Yine de en üst düzeyde! Usta Anastasia Klimova'ya özel teşekkürler! Manikürü gerçekten beğendim, her şey özenle yapıldı, usta çok özenli. Teşekkür ederiz!
Orijinalini göster · Русский
Аня Н.
5. seviye şehir uzmanı
26 Eylül 2025
Neredeyse bir yıldır bu salona boyama ve saç kesimi için usta Olga'ya gidiyorum. Ustaya ve kız yöneticilere büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum салоне Kabindeki çok uygun ve samimi atmosfer, her zaman temiz, arka plana karşı iyi filmler veya müzikler, sohbeti destekleyecekler, refahlarını soracaklar, çay / kahve sunacaklar vb. Usta Olga'ya ayrı bir teşekkür ediyorum - önceki ustamdan ona geçtim ve bu dürüst olmak gerekirse cennet ve yeryüzü, hala adamımı olabildiğince yetkin, çok incelikli bulduğumdan memnun değilim, el sadece hafif değil, ağırlıksızdır!) şimdi mükemmel sarışınla gidiyorum)) Teşekkür ederiz! İyi şanslar ve refah
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Лидия Г.
3. seviye şehir uzmanı
22 Nisan
Maria'nın ustasının kaşlarını düzeltip boyadım. Maria işinde profesyonel, her şeyi ayrıntılı olarak açıkladı ve mükemmel bir şekilde yaptı. Eller büyülüdür. Kabindeki tüm kızlar cana yakın, kabindeki atmosfer sıcak ve kibar. Salon aydınlık ve güzel.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Елена К.
4. seviye şehir uzmanı
16 Mayıs
Yıllardır pedikür için bu salona gidiyorum. Doğru, düzenli olarak değil. Çeşitli nedenlerle. Ama her zaman tüm "bulmacalar bir araya geldiğinde" Usta Zarifa'ya kayıt oluyorum. Harika bir profesyonel, her şeyi% 100 yapıyor. Ona daha iyi niyetli müşteriler diliyorum.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александра И.
5. seviye şehir uzmanı
14 Şubat 2025
Yıllardır en sevilen salon! Taganka için iyi bir fiyat-kalite oranı. Burada 5 yıldır saç kesimi ve manikür / pedikür yapıyorum, çünkü kalitesi her zaman sabittir. Salon çalışanları kızlar çok kibar, hoş ve cana yakın! Kabindeki atmosfer çok sıcak ve nazik! Salonda her zaman temiz ve zariftir, farklı tatiller için farklı süslemeler vardır. Ben bunu seviyorum. Tavsiye ederim!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Екатерина А.
3. seviye şehir uzmanı
22 Mayıs
Brovist Olga'ya harika çalışmalarınız için çok teşekkür ederim demek istiyorum! Б Kaşlar çok düzgün görünüyor, saça saça. Mükemmel şekil ve renk. Böyle bir profesyonele gittiğime çok sevindim!»
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Мария Ц
5. seviye şehir uzmanı
30 Ocak
Yılın 30.01.2026'sıydı. Manikürcüyü ve nasıl çalıştığını beğendim. Kız dileklerimi dikkate aldı ve çok çalıştı.. Her şeyi çok beğendim . Kabindeki atmosfer de güzel, resepsiyonist özenli. Her şey yolunda
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Катя
6. seviye şehir uzmanı
23 Ocak 2025
Uzak yaşamama rağmen 3 yıldır salona gidiyorum. Yüksek kaliteli manikür ve pedikür için usta Cennete çok minnettarım. Kızın yöneticileri de çok hoş ve yardımseverdir. Her zaman çikolatalı lezzetli kahve ile tedavi edilirler). Atmosferi ve paranın karşılığını seviyorum! Beni güzel, daha da güzel yaptığınız için teşekkür ederim))))
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ольга Коваль
15. seviye şehir uzmanı
25 Eylül 2025
Favori salon, harika yöneticiler ve manikür ve pedikür ustaları. Her zaman zevkle ziyaret ediyorum, harika şekillendirmeler, kaşlarımı ve kirpiklerimi boyarım. Ruh halinin yükseldiği bir yer! Usta kaşçıyı ve epilatörü Olga'ya tavsiye ederim, o harika ve müşterinin isteklerini duyuyor
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Асия Б.
6. seviye şehir uzmanı
2 Nisan
3 yıldır usta Zarifa'ya gidiyorum Bu, bu şehirdeki en iyi ustam, her şey her zaman mükemmel, rahat, acısız Aramanız gereken en iyi usta 😍
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Полина
7. seviye şehir uzmanı
28 Mayıs
Dilya ustasının incelemesini paylaşmak istiyorum. Çok tatlı ve cana yakın usta. Her şeyi dikkatli bir şekilde yapar, aynı zamanda çok inceliklidir. Çalışmasından sonra manikür uzun süre parlak kalır. Böyle ustalar çok az.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Елена Бородина
6. seviye şehir uzmanı
9 Eylül 2025
Salonu çok beğendim. Şık, yakışıklı. Uygun bir yer. Cennetin efendisini çok severim. Birkaç yıldır kaplamalı manikür ve pedikür yaptırmak için ona gidiyorum. Her zaman renk veya şekil gibi yeni bir şey önerecektir. Manikür ve kaplama çok uzun süre dayanır. Bu salonu tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Варвара К.
5. seviye şehir uzmanı
18 Mart
Harika salon, kayıt olmaya karar verdim çünkü görsel olarak beğendim ve bir kereliğine pişman olmadım) Dönüşümüm, deneyimim ve yeteneğim için Usta Sergey'e çok teşekkür ederim! Çok mutluyum, bahar havası alındı)
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Юлия Горбатенко
13. seviye şehir uzmanı
10 Eylül 2025
Birkaç yıldır buraya sadece kadife çiçeği, kuaförlük yapmak için gidiyorum. Her zaman çok memnunum. Cennetin efendisi Lena çok hoş, profesyonel kızlar. Burası hoş bir atmosfer. Ruhum ve bedenimle dinleniyorum. . Temiz, temiz, güzel, profesyonelce. Öneriyorum.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Вера Гусева
3. seviye şehir uzmanı
3 Şubat 2025
8 yıldır bu harika salona gidiyorum ve manikürcülerin, pedikürcülerin, kaşçıların, yöneticilerin, yüksek bakım seviyesinin ve inanılmaz derecede sıcak atmosferin çalışmalarına hayran kalmaktan asla vazgeçmiyorum. Hepinize yürekten teşekkür ederim!
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Екатерина Лагуткина
3. seviye şehir uzmanı
19 Şubat
Güzel, aydınlık, rahat bir yer. Hizmet zirvede, profesyonel ustalar. Metro, otobüs ulaşım sistemine yakın konumdadır.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Екатерина Хрущева
2. seviye şehir uzmanı
1 Ekim 2025
Olga çok deneyimli bir ustadır. Olga'nın saçını defalarca kestim, boyamayı yaptım, şenlikli bir stil yaptım. Bugün Olga oğlumu kestirdi, çok düzgün bir model erkek saç kesimi yaptı. Çok iyi iş çıkardın!
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Анастасия Казакова
6. seviye şehir uzmanı
13 Kasım 2025
Bir saat içinde karmaşık bir manikür (çıkarma + tesviye + kaplama) yaptık! Sadece şok oldu. Bu hayatımın en hızlı manikürü gibi görünüyor)) Cennet Ustasını çok beğendim, her şeyi dikkatli ve çok hızlı yaptım. Etkilendim ve şiddetle tavsiye ediyorum!
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Павел Фомин
4. seviye şehir uzmanı
9 Eylül 2025
Geçenlerde Moskova'daki Volgograd'daki Koko Salonunu ziyaret etmeye karar verdim. Saç kesimi için ustaya Vera'ya, pedikürde usta Cennete gittim. Süper kibar kızlar işlerini mükemmel yapıyorlar. Tavsiye ederim!!!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Настя Колдунова
4. seviye şehir uzmanı
30 Eylül 2025
Yüz bakımı ve manikür yaptım — her şeyi beğendim! Kızlar kibar, temiz, her şey temiz ve rahat. İyi ruh haliniz ve kaliteli çalışmanız için teşekkür ederiz!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ульяна Хацкевич
9. seviye şehir uzmanı
2 Nisan 2025
Düğünden önce manikür yaptırmaya nasıl karar verdiğimin hikayesi))))) Buraya çok uzun zaman önce sürekli gittim, başka bir salonda yer yoktu ve burayı hatırladım, bu benim hatam oldu… Sırayla başlayacağım: 1. Zamanında geldim ama 20 dakika daha bekledim, usta oyalandı, tamam, tamam, kiminle birlikte olmadım, bekledim 2. Bütün üniformamı bıldırdılar, kütikülümü birkaç kez abarttılar, acı vericiydi, parmaklarım hala ağrıyor 3. Çantayı yanımda açmadılar, umarım bu güzel yerden hiçbir şey almayacağım çünkü parmaklarımı kana bulana kadar kestiler. 4. ÇOK kirli cihazlar ve lambalar, her şey vernikle lekelenmiş, tüm bunların tam anlamıyla bir saat boyunca burnunuzun altında olduğu göz önüne alındığında oturmak tatsız. Cihaz yaşlılıktan dolayı zaten sarıdır. 5. Usta kelimenin tam anlamıyla tüplerdeki artıkları renk ve üst kısımlarla sıkıyordu, bunlar muhtemelen zaten önemsiz şeyler. 6. Bunların hepsi muhtemelen sonuçla karşılaştırıldığında önemsiz şeylerdir, fotoğraftaki iki saatlik hayatımın ve paramın mükemmel sonucunu görebilirsiniz. Kesilmiş yan duvarlar, çarpık şekil, sakatlar. Buna inanmak zor olabilir ama bu fotoğraflar hemen salondan, onlarla hiçbir şey yapmadım. Avantajlardan: Hoş bir iç mekan, çay / kahve önerdiler, ustanın kendisi insanca hoştu, hepsi bu kadar. İşte benim için inanılmaz bir deney çıktı, dürüst olmak gerekirse neredeyse ağlıyordum, çünkü şimdi acilen tadilat ve belki de birikim için yer aramam gerektiğini anlıyordum, yöneticinin bana her şeyi sevip sevmediğimi sormaması iyi oldu :) Kayıt sırasında acemi bir ustaya indirimli olarak kayıt yaptırmayı teklif etmeleri beni de eğlendirdi, bunu anladığım kadarıyla usta bir profesyonel mi?
Orijinalini göster · Русский
5
2
Kurumun yanıtını göster
Галина Жгут
6. seviye şehir uzmanı
14 Haziran
Yorum yazma alışkanlığım yok, özellikle olumsuz olanlar, ancak akşamları yüzümü yıkamaya başladığımda ve ellerinizi ılık suya indirmenin acı verici olduğunu fark ettiğimde yine de karar verdim. Yakın gelecekte salonumda pencere olmadığı ve tırnaklarımın çok büyüdüğü için bu salona manikür + jel cilasının çıkarılması + normal vernikle kaplanması için kaydoldum. İşlemin başında, ustanın ellerimi dezenfekte etmemesi biraz kafa karıştırıcıydı, ancak önem vermemeye karar verdi. Çıkarılması oldukça uzun sürdü, bu da büyük olasılıkla yüksek ısı transferine sahip oldukça ince bir malzeme tabakasını çıkaran düşük kaliteli bir kesiciden kaynaklanıyor (tırnak hızla ısındı ve acıtıyordu). Hizalama katmanını da çıkarma talebi olduğu için, ustanın tırnağın altındaki yüzük parmağında bir yara ortaya çıktığı bir törpü ile çok şey bitirmesi gerekiyordu (fotoğrafa bakın). Sonra maniküre geçtiler. Usta ilk torbayı kütikül makasıyla açtı, onları denedi ve birkaç hareketten sonra aptal olduklarından emin olduktan sonra diğerlerini açmaya karar verdi. Ne yazık ki, bu hiçbir şekilde kurtarmadı. Görünüşe göre kütikül kesilmedi, kelepçelendi ve çekildi, bu da sonunda çok sayıda yaraya yol açtı (fotoğrafta da vurgulanmıştır). Kaplamanın kendisi hakkında hiçbir soru yok, sadece yetersiz renk seçimi için (kabinde her zamanki yarı saydam pembe vernik yoktu). Talaştan gelen toz cihaza kalın bir tabaka halinde yerleşti ve prosedürün sonuna kadar orada kaldı. Bitirdikten sonra (görünüşe göre çok sayıda yara nedeniyle) krem önerilmedi. Ayrıca, tüm bunlar için 2600 verdim, ancak genellikle gittiğim salonda jel vernikli tam teşekküllü, kaliteli bir manikürün maliyeti 3000 olmasına rağmen öfkelendim. Bununla birlikte, personele soru sorulmuyor, hepsi yardımsever ve sempatik.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Оксана Г.
6. seviye şehir uzmanı
10 Nisan 2025
Uzun yıllardır Coco Salonunu ziyaret ediyorum)) sevgilim. Her zaman rahat, kibar yöneticiler. Sevgili ustalar var. Yeni ustaların her zaman kaliteli bir sonucu hedeflemediklerini fark ettim. İki kez yeni ustalara gittim, iki kez işlerinden pek memnun değildim. Bu nedenle, kanıtlanmış ustalara gitmeye çalışıyorum! İşiniz için kızlara teşekkür ederim ❤️
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Мария С.
2. seviye şehir uzmanı
21 Eylül 2025
Olga'nın kaşlarını laminasyonda kaşları vardı - tamamen memnun kaldım! Olga gerçek bir büyücüdür, her şeyi ayrıntılı olarak açıkladı ve mükemmel bir şekilde yaptı. Kabin çok rahat, kendinizi evinizde hissediyorsunuz. Mükemmel hizmet ve harika sonuç. Kesinlikle geri döneceğim!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Nephilimka
5. seviye şehir uzmanı
2 Kasım 2025
Bu salonun ekibine büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum Bütün kızlar sadece işlerinin mükemmel ustaları değil, aynı zamanda bu kadar sempatik insanlar, her zaman çay / kahve / su sunacaklar, yeni trendler önerecekler, ilginç filmler, çok sosyal ve hoş kızlar ekleyecekler
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Стефания Хабисламова
4. seviye şehir uzmanı
30 Eylül 2025
iyi bir salon, seviyede hizmet, her zaman ilgilenecekler - çay / kahve sunacaklar, battaniye getirecekler. ustalar profesyoneldir, işi verimli bir şekilde yaparlar metroya birkaç adım uzaklıkta, çok uygun bir konum memnun kaldım)
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Елена Тельпуховская
6. seviye şehir uzmanı
22 Nisan
Yer güzel, ama manikür çok uzun sürüyor, üç farklı ustaya sahipti ve her seferinde üç saatten fazla manikür yaptılar (uzatma olmadan, monofonik) maalesef bir daha gelmeyeceğim
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Ольга Арсентьева
6. seviye şehir uzmanı
15 Ekim 2024
Этот салон-мое любимое место, где получаешь положительные эмоции!!! Гостеприимные администраторы, уютная атмосфера, всегда предложат чай/кофе, любимые фильмы)) девочки всегда в отличном настроении , чувствую себя там очень комфортно! Стригусь у мастера Александры, профессионала своего дела!!! Очень нежная, красивая и обаятельная девушка, всегда в курсе последних тенденций, владеет разными техниками стрижки, я бы сказала моделирует форму! Я всегда очень довольна ее работой 👍 Сегодня побывала на педикюре у мастера Хадижа. Просто в востроге!!! На столько тщательная и качественная работа! Покрытие выбрала лак, а с ним не каждый мастер справляется ,все таки сейчас чаще используют гель-лак.. Так вот Хадижа все сделала просто идеально! Спасибо большое! Однозначно рекомендую данный салон!!! 💜💜💜
1
2
Kurumun yanıtını göster
Ольга Чучулина
4. seviye şehir uzmanı
11 Kasım 2025
Cennet iyi bir manikürcüdür ve yarım saat telefon bulana kadar yöneticilere asla ulaşılamazlar, planlar çoktan değişecek ve zamanım kapanacak. Artık mümkün değil. Bu yeri evin yanındaki yoğun programdan ve rahatlıktan seçiyorum, ancak yöneticilerin yürüdükleri her zaman bir gizemdirмастера️ustalar sınıfı, hizmet sıfırdır
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Кристина Б.
4. seviye şehir uzmanı
24 Eylül 2025
Güzel salon, zanaat ustaları. Yanlışlıkla yanından geçtim, içeri girdim ve pişman olmadım. Stilist Ole Nikitenko'ya özel bir teşekkür ederim, daha önce hiç bu kadar niteliksel olarak saçımı kesmediler, daha fazla geleceğim
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Наталья
3. seviye şehir uzmanı
30 Eylül 2025
Usta Olga, evde boyadıktan sonra çok renkli olan sorunlu saçlarımla başa çıktı. Şimdi saçlar mükemmel durumda ve sonuçtan çok memnunum!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Настя Жданова
9. seviye şehir uzmanı
22 Ocak 2025
Üç yıldır manikür ve pedikür için bu salona gidiyorum, Elena en iyi usta, düzenli ve verimli çalışıyor! Yönetici kızlar her zaman misafirperver, kibardır) buraya gitmek güzel
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Виолетта Ф.
5. seviye şehir uzmanı
24 Şubat 2025
Nuriza uzun süre ve özensiz yapıyor, ancak zaman izin verse de mutsuzdur, sakatlar, lekesiz alanlar, tırnaklar bir roller coaster gibi dokunuyor. Muhteşem pembe saçlı usta kız hızlı ve dikkatli bir şekilde manikür yapıyor
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ляйсан Япарова
4. seviye şehir uzmanı
22 Eylül 2025
Salonu çok beğendim. Temiz ve rahat. Hemen çay ve kahve teklif ettiler. Usta Daria çok cana yakın . Manikürü çok dikkatli yaptım. Ziyarete tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Айгуль М.
5. seviye şehir uzmanı
2 Ağustos 2024
Прекрасный салон, очень уютно и душевно. Вежливый и приятный персонал. А главное - это мастера своего дела. Выражаю огромную благодарность мастеру Ольге за чудесные преображение моих волос. Всегда угадывает и понимает мои пожелания. Балагодаю! Желаю салону Коко успехов и процветания.
3
1
Kurumun yanıtını göster
VcJ29tCuEK
4. seviye şehir uzmanı
28 Ocak 2025
Manikürcünün sadece işini yapmadığını, aynı zamanda tırnak bakımı konusunda ipuçları ve püf noktaları sağlayabilen gerçek bir profesyonel olduğunu gerçekten takdir ediyorum. Yüksekte servis 🤌♥️
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Svetlana M.
2. seviye şehir uzmanı
25 Eylül 2025
Manikürcü Elena'yı tavsiye ederim, salonun yanında yaşadığımdan beri uzun yıllardır ona gidiyorum ve şimdi Moskova bölgesinden ona gitmeye devam ediyorum. Her zaman sadece güzel ve temiz bir manikür değil, aynı zamanda hoş bir iletişim!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Дарья Валерьевна
4. seviye şehir uzmanı
31 Mart 2025
Size «usta Darya'nın" çalışmalarını açıkça göstermek istiyorum, bu güzelliğin tamamlanması 2 saat sürdü!!! Sonra dayanamadım, kalktım ve gittim) fotoğraf, 2500'ü aldıkları işin kalitesini mükemmel bir şekilde gösteriyor! Benimle dalga geçmek istediler (en azından manikür için) Şaka yapıyorsunuz!?? Kabinde özür dilemediler bile. Resepsiyonist bana her şeyin rengin sorumlu olduğunu söyledi ... neden paletinizde olduğu sorusu!?? Bir profesyonelin ustasının herhangi bir renkle çalışması sorun değildir) Aslında, kız deneyimli değil, görünüşe göre sadece elini dolduruyor, AMA üzgünüm, ben model olarak gelmedim!! DENEYİMİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER! Sizi atlayacağım))
Orijinalini göster · Русский
6
1
Виктория Моисеева
3. seviye şehir uzmanı
24 Eylül 2025
Kolay ve basit bir şekilde kaydoldum. Oturdular, çay kahvesi sundular, kafayı çok iyi yıkadılar, kestiler ve döşediler, çok mutluyum! Buraya daha fazla gideceğim!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ирина К.
9. seviye şehir uzmanı
9 Ocak 2025
Bence manikürün kalitesi çok kötüleşti. Eskiden hemen hemen her ustaya gidebilirdin. Şimdi ikisinde vardı (kaplamalı manikür + manikürle yıkılma). Tırnaklarımda lekeler kaldı. Biri çok eğildi, diğeri bir makineyle çıkardı, böylece talaşlar halinde kırıldılar. Şimdi sadece görsel olarak korkunç görünmekle kalmıyor, aynı zamanda acı verici
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Aygerim
5. seviye şehir uzmanı
24 Eylül 2025
Salonun evden uzak olmaması çok uygun. Kirpikleri laminasyona, bazen saç kesimine gidiyorum. Burada da Cennete mükemmel bir manikürcü buldum
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Изабель Денчик
3. seviye şehir uzmanı
27 Eylül 2025
Usta Zarif en iyisidir!🔝 Başka hiçbir yerde daha ideal temiz ve hızlı manikür / pedikür yoktur, tırnaklarınız daha sonra güçlüdür ve iyi büyür,!büyücü ❤️
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Марина Рабыко
2. seviye şehir uzmanı
7 Ağustos 2024
Великолепный салон! Красивый, стильный, ухоженный, аккуратный! Работают прекрасные мастера, профессионалы своего дела! Администраторы очень приветливые, дружелюбные, создают уютную атмосферу! Особую благодарность хочу выразить Раечке, мастеру маникюра и педикюра! Очень внимательная, добрая, отзывчивая! С огромным профессионализмом и индивидуальным подходом встречает каждого клиента!!! Очень довольна её работой и в целом всего коллектива!!!!!!
3
1
Kurumun yanıtını göster
Daria Matantseva
4. seviye şehir uzmanı
24 Eylül 2024
Пришла спонтанно на стрижку, для меня нашли окошко в тот же день! И по случайному случаю попала к мастеру, которая идеально понимала мою структуру волос! Мне очень понравился мастер и как профессионально она подошла к подбору стрижки с учетом особенностей моих волос и их структуры! Плюс учла мои предпочтения по поводу стрижки и удобства ухода за ними в дальнейшем) Я так радуюсь, потому что не так много мастеров действительно толково понимают структуру и особенности моих волос
2
1
Kurumun yanıtını göster
Вероника Б.
2. seviye şehir uzmanı
9 Nisan 2025
Üçüncü aydır manikür ve pedikür ustalarını ziyaret ettiğim Koko salonuna teşekkür ediyorum - işten çok memnunum. Salonun ustalarına ve yöneticilerine teşekkür ederim, kesinlikle tekrar geleceğim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Екатерина К.
5. seviye şehir uzmanı
19 Eylül 2025
Bu salondaki manikürü gerçekten çok seviyorum. Yaklaşık bir aydır onunla gidiyorum. Tırnaklarım uzun sektörlerdir (evdeki her şeyi eldivensiz yaptığım gerçeğini göz önünde bulundurarak). Cennetin Efendisi en iyisidir! 👍🫶
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Анна Кадимова
4. seviye şehir uzmanı
14 Haziran 2025
Usta Zarif bu salonda en iyisi!! Net manikür ve kaplama ! Evet ve kendisi bir insan olarak harika )!!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Катерина Л.
2. seviye şehir uzmanı
24 Nisan 2025
Salonun kendisi fena değil. Metroya yakın konforlu konum. Prosedürde olması güzel. Ama ne yazık ki, 2 hafta sonra çoraplar - manikür düşmeye başladı. Sonuç olarak, veritabanının yüksek kalitede kullanılmadığı sonucuna varıyorum.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
О
Олеся Анатольевна Г.
7. seviye şehir uzmanı
21 Eylül 2025
Coco'nun harika salonu. Onu ilk defa ziyaret etmiyorum. Rahat bir atmosfer, güler yüzlü yöneticiler, uygun fiyatlı fiyatlandırma politikaları, son derece profesyonel ustalar.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6