Arama
Rotalar
Yandex Maps · Omsk · Eğlence merkezleri

Banana Park

Değerlendirme 5,0
1623 puan
Açılış: yarın
+7 (951) 428-63-56
Telefonu göster
Karla Marksa Avenue No:24, Omsk · floor 4
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Eğlence merkezleri Banana Park, Omsk, foto
Eğlence merkezleri Banana Park, Omsk, foto
257 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
267
Yorumlar
614
Şubeler
Özellikler

Ürün ve servisler

17 Haziran tarihinde güncellendi
Пакет «Все и сразу» — для Дня Рождения!
Пакет «Всё и сразу» в BANANA PARK — насыщенный формат дня рождения. Максимум развлечений, активностей и свободного времени для игр в одном празднике
15000 ₽
Пакет «Без забот» — для Дня Рождения!
Пакет «Без забот» в BANANA PARK — праздник, где всё уже включено. Просто приходите и наслаждайтесь — организацию берём на себя
10000 ₽
Пакет «Просто праздник» — для Дня Рождения!
Пакет «Просто праздник» в BANANA PARK — удобный формат дня рождения. Всё необходимое для весёлого праздника без лишних расходов
7000 ₽
Tüm ürünleri ve servisleri göster
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Karla Marksa Avenue No:24, Omskfloor 4
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (951) 428-63-56
Telefonu göster
bananapark.ru
1

Mesai saatleri

Açılış: yarın
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Дом печати
96 m
4
Дом печатиЮнгородокЦиркДетский ЭкоцентрАкадемия транспорта
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Engelli otoparkı
Hediye çeki
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme
Promosyon:indirim, promosyon, bonus
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:tam erişim
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

21:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Pioner
Değerlendirme 4,7
Değerlendirme 5,0
1623 puan
Burayı değerlendirin

614 yorum

Varsayılan
Олька Клейман
4. seviye şehir uzmanı
1 Mayıs 2025
30 Nisan vardı, çocuklar oyun alanına ilk kez hamamböceği gibi koştular. Sınırsız aldılar, çocuklarımız yemek yemek isteyene kadar 3 saat dörtnala gittiler. Her şeyden çok, kesinlikle her yere tırmandık, mümkün olan her şeyi oynadık. Makinenin bataryada yalnız olması ve dikilmesi üzücü ama korkunç değil, orada yeterince eğleniyordum. Kafeyi de memnun ettiler. Çocuklar daha fazlasını istiyor. Personel gülümsüyor. Eğitmen yok, ama tatlı kız (rozetteki ismin ne olduğuna bakmadı) kızına kayanın üzerinden tepeye tırmanmasına yardım etti. Kesinlikle tekrar geleceğiz.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александра
4. seviye şehir uzmanı
3 Mayıs 2025
Dün kızlarının doğum gününü kutluyorduk!!! HER ŞEYİ ÇOK BEĞENDİM!!! Şirket 10 çocuk ve 10 yetişkinden büyüktü. Bir eğlence programı edindiler, iki saat çocuklarla ilgilenen iki animatör vardı, onları hiç görmedik, bu da bize yetişkinlere oturup sohbet etme fırsatı verdi! Parkta tam teşekküllü bir mutfak ortaya çıktı ve gerçekten aşçıyı kutlamak istiyorum, uzun yıllardır böyle lezzetli pizzalar yemedik! Tüm yetişkinler yemeğin ne kadar lezzetli olduğunu takdir ettiler! Çocuklar patates kızartması ve külçelerin servis edilmesini sevdiler, Omsk'ta kesinlikle böyle bir şey görmedik!!! Personel çoktur. Kibar, açıkça çalışıyorlar, işlerini biliyorlar, animatör soyunma odasından çıkarken bizimle buluştu, tatilimizin nasıl gerçekleşeceğini ve neyi takip edeceğini bana açıkladı, oturduğumuz sırada bizi zaten servis edilen masamıza götürdü, çocukları programa götürdüler ve hemen yetişkinlere pizza ve salatalar getirdiler, sakince akşam yemeği yedik, bu da akşam vakti olduğu ve çoğu işten olduğu için çok güzeldi. İşte bir şekilde biliyorsunuz, her şey en küçük ayrıntısına kadar düşünülmüş ve gereksiz bir yaygara olmaması ve herkesin kendi işleriyle meşgul olması çok güzel) bunun bir anne olarak benim de dinlendiğim ilk çocuk doğum günü olduğunu güvenle söyleyebilirim! Bu nedenle, her ebeveyne banana Park'taki çocukların doğum günlerini kutlamalarını tavsiye ederim) En son ayrıldık терпениеsabrınız ve misafirperverliğiniz için personele teşekkür ederiz❤️ Kesinlikle tekrar döneceğiz!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Александра С.
4. seviye şehir uzmanı
15 Mart
Her şeyi beğendim, bir yıla kadar ücretsiz bir çocukla birlikteydik. Sabah yürüdük, çok az insan vardı, bu yüzden her şey rahat geçti. çok sayıda kuru havuz, kaydıraklar, trambolinler, kum havuzu. genel olarak, harika zaman geçirdiler, tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Site haritası
Şehirler arası otomobil rotaları
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2026 Yandex
Veri kaynağı