Arama
Rotalar
Yandex Maps · Moskova · Sinemalar

Kinomaks

Değerlendirme 4,6
5837 puan
Ödüller:
Çok iyi mekan 2026
Açılış 10:00
7th Kozhukhovskaya Street No:9, Moscow · fl. 3
Kaydet
Bilet al
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Sinemalar Kinomaks, Moskova, foto
Sinemalar Kinomaks, Moskova, foto
60 daha
Летом всякое бывает, и новое семейное приключение тому доказательство
Reklam
Daha fazla bilgi
Genel bakış
Haberler
3
Fotoğraf
70
Yorumlar
1955
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Никаких лимитов
Никакой домашки
Только приключения

Haberler

Школьные группы — в кино выгоднее! Планируете поход класса в кино? В кинотеатрах сети «Киномакс» действует тариф «Групповой школьный». При...
19 Haziran, 09:10
Летний кинотеатр «Киномакс-Мозаика» открыт! Настоящая магия кино под открытым небом. Гостей ждут мягкие кресла, доставка еды и напитков по ...
19 Haziran, 09:04
Tüm haberler (3)

Adres

7th Kozhukhovskaya Street No:9, Moscowfl. 3
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Telefon numarası belirtilmemiş
Ekle
kinomax.ru

Mesai saatleri

Açılış 10:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Dubrovka
241 m
2
DubrovkaKozhuhovskayaDubrovka
3rd Kozhukhovskiy Drive
97 m
4
3rd Kozhukhovskiy DriveYuzhnoportovaya StreetDubrovka MCC Station1st Mashinostroeniya StreetШкола имени Маяковского
Park yerlerini göster

Özellikler

IMAX
3D
Hediye çeki
Hayvanlarla girilebilir:hayvanlarla girilmesi yasaktır
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:tam erişim
Ödeme yöntemi:QR kod, temassız ödeme, kredi kartı ile ödeme, online, nakit dışı ödeme, kapıda ödeme, indirimli ödeme, teslimatta ödeme, hızlı ödeme sistemi
Promosyon:bonus, özel indirim, promosyon, indirim, ikram
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

06:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Pyat' Zvyozd
Değerlendirme 4,7
Pobeda
Değerlendirme 4,4
Kinoroom Moscow
Değerlendirme 4,8
Pyat Zvyozd
Değerlendirme 4,4
Ges-2 Cinema
Değerlendirme 4,3
Ödüller
Çok iyi mekan 2026
Yandex Maps kullanıcılarının favori yerleri için ödül
Değerlendirme 4,6
5837 puan
Burayı değerlendirin

1955 yorum

Varsayılan
Алина С.
10. seviye şehir uzmanı
31 Mayıs
Bugün "Mandaloryalı ve Grogu" filmindeydik, " Mozaik" alışveriş merkezindeydik. Vıp'de koltuk aldık. Salon 9., 3. sıra, 5. ve 6. sıralardı. Oturmak çok rahattı, baş, boyun ve sırt ağrımıyordu. Sanki uzanmış oturuyormuşsunuz gibi sandalyeleri geriye ve biraz öne yaslamak rahattır. Ses ve ekran iyi. Filmi izlemek rahattı. Salona QR koduyla bir sipariş var, ancak bu prensipte gerekli değil, aynı şeyi seanstan önce satın alabilirsiniz, ancak izlerken çok memnun kalırsa uygundur. Genel olarak beğendim
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Anreas Montana
5. seviye şehir uzmanı
26 Mayıs
İlk defa bu sinemadaydım, tesadüfen seçmedim.Neden?Evet, çünkü dünyada prömiyer var: Şeytan Marka giyer 2 ! Böyle bir film için sinemaya gitmekten kendimi alamadım.Sinemanın kibar bir çalışanı, salona girişin seans başlamadan 10 dakika önce olacağını açıkladı İşte burada...Uzayda küçük bir eksi fark ettim: Bu filmden herhangi bir sözün olmaması, poster yok, tabela yok, logolu patlamış mısır için güzel kovalar yok...sıfır... Ziyaretçiler, New Jersey'deki metodoloji kliniğinin otoparkında aç keçiler gibi dolaşarak, yanında fotoğraf çekmek için bir poster aradılar... eyvah. Ne? ne? Ne söyleyemezsin?Metodon mu? New Jersey mi? Genel...mesajı anlıyorsunuz. Bunun için elbette yıldızı kaldırmadı, çünkü her şey açık ve öyle - yukarıdan belirli direktifler. Ancak bunun genel atmosferi etkilemedi:salon şık, temiz, koltuk çok rahat, ses net ve hacimli, ekran görüntüsü mükemmel. Sinema çalışanlarına, şimdi en sevdiğim filmimi izleme fırsatı verdikleri için teşekkür ediyorum.Teşekkürler.
Orijinalini göster · Русский
Гусев Максим
12. seviye şehir uzmanı
2 Nisan
Sinema birinci sınıf! Başlangıçta sinemadaki yeniliği izlemek için bir yer seçtiğimde boşuna görmezden geldim. Salon geniş ve rahat, ses harika. Çok fazla bacak mesafesi var, sırtlık yaslanıyor, kolçaklar yükseliyor ve birlikte oturmayı engellemiyor. Resim de güzel. Odadaki hiçbir şey izlemekten rahatsız olmuyor. Salonun ortasından ve sonuna doğru bile, her şey açıkça görülebilir, duyulabilir ve salonda olmak hoştur. Odadaydı #1
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Site haritası
Şehirler arası otomobil rotaları
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2026 Yandex
Veri kaynağı