Tenge satın almak istedim, sitede bir tane veriyor, geldim, sıra savundum, kasiyer elimizde sadece 2.000 tenge olduğunu söylüyor, bu 52.000 miktar. Ulusal Banka utanmayın, o zaman tenge satmayın veya alışveriş yapanları, döviz bürolarında tenge olduğu konusunda yanıltmayın ... Kasiyer diyor ki, Hadre'deki şubeye gidin, aradık orada tüm miktar var, ama sadece 400.000 tengeye ihtiyacım var. Diyorum ki, bu miktarın varlığını 2-3 saat içinde garanti edebilecekler mi? Kasiyer Hadra'yı aradı, yanımda netleştirdi ve onlara soyadımı ve adımı bile 2-3 saat içinde gidip oradan satın alabileceğimi söyledi. Khadra'ya vardıklarında, ellerinde toplam 200.000 tenge olduğu ortaya çıktı ve şubeye gitmeyi teklif ettiler havaalanı. Teng cinsinden 800 dolarlık miktar Merkez Bankası için bir sorun mu? O zaman bu para birimini satmayın ve zamanımızı bu kadar küçük şeylere harcayarak müşterileri kandırmayın!!!
Korkunç banka, doları kabul etmedi, sebepsiz yere hiçbir bina olmadı. Fotoğrafı kabul etmediğim dolarları gönderiyorum (dolarlar normlara tam olarak uyuyor), bunu başka bir bankadan aldım. Sadece müşterilere ihtiyaçları yok, müşteriye saygı duymuyor. Kaba iletişim kuruyor .
Çok kötü.
Çalışanlar tatsız. Yolsuzluk gelişiyor. Bankada çalışan, kasiyerden, genellikle ücretsiz olarak yapmaları gereken ekstrenin fiyatını iki kez kırmasını istedi. Tamam, bunun için 30 binden fazla bir şey yok, ancak çalışan kasadaki kıza ısrarla baskı yaptı, böylece bir nedenden dolayı bana 2 kez ödeme yaptı. "İkinci çek benim komisyonumdur."
Komisyonu başka ne??
Kız arkadaşım ve ben kasada şaşkınlık içinde durduk ve hiçbir şey anlamadık. Neden ikinci kez ödeme yapmam gerektiğini sorduğumda, basitçe cevap verdi: "Bilmiyorum, dürüstçe. İkinci kez ödemeye hiç gerek yok, anlamıyorum. " Ben skandal bir kız değilim, sessiz kaldım, ama ulusal bankada çalışan önyargılı çalışanların ne olduğu konusunda çok tatsızdım.
Sırada ne var biliyor musun? Taburcu olmaya geldiğimde, ortaya çıktığı gibi, onu yapmadılar. İddiaya göre, kartta yeterli para yoktu ve genel olarak, "2000 dolardan fazla olduğunda, o zaman gelin". Cidden mi??? Neden bunu hemen söyleyemedim ki? Bunun bedelini neden iki kez ödememe gerek vardı?
Müşterilere karşı bu tutum utanç vericidir. Hemen tüm ülkemize karşı iğrenç bir düşmanlık duygusuyla ayrıldım ... üzücü, ilerleme yok.