Başıma hoş olmayan bir durum geldi. Ben zaten oradayken beni önceden aradılar ve nerede olduğumu sordular. Ne yazık ki caminin ingilizce adının ne olduğunu hatırlamıyordum, bu yüzden en yakın söylediğim şey, whatsapp'ta üzerinde anlaştığımız belirlenmiş bir yerde turistler için bilgi merkezinin yanında olduğumdur.
Bekledim, beni aradılar, sürücüyü gördüm ve ona gönderdim, yanımdan geçti ve WhatsApp içindeki yöneticiyle yazışmaya devam ettik.
Beni yerinde bulamadıklarını söyledi, bu yüzden şoför daha ileri gitti ve teleferiğin yanında olduğumu nasıl düşündüğünü anladığı yere gitmeniz gerekiyor.
Ama ben olay yerindeydim, teleferiğin yanında değildim. Sonra sürücünün teleferikten çoktan ayrıldığını söylediler ve 10 dakika sonra beni bekliyorlardı. Teleferikte beni beklemeyi bıraktıktan sonra Lunny Park'a gideceğinizi söylediler. Ama yanımda hiç param yoktu, tabii ki nakit, taksi şoförüne ödeme yapabilmek için nakit para çekmem gerekiyordu. Ben geldiğimde, oraya vardığımda yaklaşık 5-7 dakika geçti, oradan ayrıldılar.
Her şeye, geç kaldığın için sürekli baskı ve azarlama eşlik ediyor, bu senin hatan, diğer yolcular beklemeyecekler, ama mesele şu ki, beklenti yok, beni hiçbir noktada, başka bir noktada veya üçüncüde beklemiyorlardı, sadece döndüler ve yola çıktılar.
Elbette bir saat sonra bir sonraki transferini planlamış olmaları iyidir. Ama uçağa yetişecek miyim bilmiyorum. İşte böyle böyle bir transfer kullanın. Sanırım birine tavsiye edeceksin ve ben de tavsiye etmeyeceğim.
Bu şirket hakkında biraz konuşmak istiyorum, her şey kötü görünmüyor, burada dac'ye yazıyorsunuz, ama önce sizinle iletişim kurmak çok garip olacak, ne kadar ilgilenmezseniz ilgilenmeseniz de cevap vermemeniz, kişisel olarak istediğiniz halde bir tür genel transfer yapacaklarından sonra, her şey yolunda gittikten sonra, size yazacaklarını beklemeyin Merhaba, görüştüğümüz için teşekkür ederim, bunu bilmiyorlar, geldiklerinde her şey nispeten iyi gitti ve 2 yolcu için minibüse geri dönmeye başladılar, tek kelimeyle sizi her an aldatmak isteyen dolandırıcılar.
22.09.2024 tarihinde Antalya Havalimanı'ndan Alanya'ya grup transferi rezervasyonu yaptık, her şey yolunda gitti, uzun süre beklemek zorunda kalmadık, tezgaha gittik ve 3 dakika sonra arabaya bindik. Araba taze, içi temiz. Terminallerden geçtik, diğer yolcuları aldık, sonuç olarak kabin koridordaki bagajlarla doluydu, bu da beni hiç yüzdürmedi. Çok memnun oldukları 1,5 saatte bir saat geçirdiler. Sanırım onları dönüş yolunda sipariş edeceğim. Burada keyifli bitiyor. 10/22/24 saat 7: 30'da araba geliyor, kompozisyonumuz ve bagaj miktarımız değişmiyor, sürücü bebek arabası yüzünden şanslı olmadığımızı haykırarak kendini yetersiz kullanmaya başladı (bebek arabası uçağın içi için küçük). Bunun için 500 liralık ek ödeme talep etti, aksi takdirde iddiaya göre polis bizi durdurursa riske atmayacaktı.
Rezervasyon sırasında gönderdikleri notta şöyle yazıyor: "* Bilgi. Yolculuk sırasında, uçuş koşulları standardına uygun olarak mekiklerimizde kişi başına 1 bavul ve 1 el bagajı alma hakkınız vardır*". Uçuş standartlarında bebek arabası hiç bagaj değildir!!!!
Yanında hiçbir şeye karar veremeyen, ancak sadece omuzlarını silkip sürücüyü sorumlu tutan Rusça konuşan bir kız vardı. Ve kelimenin tam anlamıyla bizi sokağın ortasında eşyalarla ve küçük çocuklarla bıraktılar. En vahşi stresi yaşadık! Zar zor başka bir araba bulduk ve kalkışa kadar uçtan uca geldik.
Başka bir transfer aramanızı tavsiye ederim, bu çok güvenilmez. Yeterli bir sürücüye ulaşacağınızın garantisi yoktur. Kendiniz düşünün!