Aktarmalı uçuşta valizin teslim edilmemesinin birkaç nedeni olabilir: Farklı havayolu şirketleri ile uçuş: Eğer aktarmalı uçuşta farklı havayolu şirketleri kullanılıyorsa, bagajın her uçuşta tekrar teslim alınması gerekebilir. Bagaj anlaşması eksikliği: Havayolu şirketleri arasında bagaj transferi anlaşması yoksa, bagajın alınıp yeniden check-in yapılması gerekebilir. Yolcu sorumluluğunda aktarma: Bilet üzerinde "yolcu sorumluluğunda aktarma" ibaresi varsa, bu bağlantılı bir uçuş değildir ve valiz teslim alınıp ikinci uçuş için tekrar check-in yapılması gerekir. Bu durumlar, aktarma yapılan havaalanına ve uçuş detaylarına göre değişiklik gösterebilir. Bagaj transferiyle ilgili doğru bilgiyi, seyahat edilecek havayolu şirketinin müşteri hizmetlerinden almak önemlidir.