• Buradasın

    T-Soft Analytics nasıl kurulur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    T-Soft e-ticaret altyapısında Analytics kurmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Google Analytics Hesabı Oluşturma:
      • Google Analytics sayfasına gidilir ve "Ölçüme Başla" butonuna tıklanır 1.
      • Hesap adı eklenir, veri paylaşım ayarları onaylanır ve "İleri" butonuna tıklanır 1.
      • "Mülk Oluşturma" adımında, "Mülk Adı", "Saat Dilimi" ve "Para Birimi" seçimleri yapılır 1.
      • "İşletmeniz Hakkında" ve "Hedefleriniz" adımlarında gerekli seçimler yapılır ve "Oluştur" butonuna tıklanır 1.
      • Ülke seçimi yapılır, sözleşmeler onaylanır ve "Kabul Ediyorum" butonuna tıklanarak hesap oluşturma tamamlanır 1.
    2. İzleme Kodlarının Eklenmesi:
      • T-Soft yönetim panelinde "Ayarlar > İzleme Kodları" sayfasına gidilir 4.
      • "+" butonuna tıklanarak "HTML <head> öncesi izleme kodu" alanına Analytics'ten alınan kodlar yapıştırılır ve "Kaydet" butonuna tıklanır 4.
    Gelişmiş e-ticaret verilerinin Analytics'te görünmesi için bu özelliğin aktifleştirilmesi ve sol menüden "Dönüşümler > E-ticaret" alanına gidilmesi gerekmektedir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E ticaret analytics nedir?

    E-ticaret analitiği, dijital ticaret platformları üzerinde gerçekleşen işlemlerin verilerini toplama, analiz etme ve yorumlama sürecidir. Bu analizler, işletmelerin e-ticaret performanslarını daha iyi anlamalarını ve kararlarını veriye dayalı olarak yönlendirmelerini sağlar. E-ticaret analitiği için kullanılan bazı araçlar: Google Analytics; Adobe Analytics; Mixpanel.