Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unity'de statik navigasyon (Navigation Static) özelliğini etkinleştirmek için şu adımlar izlenir:
- Nesneleri seçme: Navigasyonun etkileneceği sahne geometrisini, yani yürünebilir yüzeyleri ve engelleri seçin 3.
- Özelliği kontrol etme: Seçilen nesnelerin NavMesh pişirme sürecine dahil edilmesi için "Navigation Static" seçeneğini işaretleyin 35.
- Ayarları yapma: "Bake" (Pişirme) sekmesinde, ajan boyutuna uygun ayarları yapın 3. Bu ayarlar arasında ajan yarıçapı, yüksekliği, maksimum eğim ve adım yüksekliği bulunur 3.
- Pişirme işlemi: NavMesh'i oluşturmak için "Bake" (Pişirme) düğmesine tıklayın 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: