Sorun Çözme
- Yanlışlıkla satın alınan Yandex 360 Premium paramı iade almak istiyorum
- Ödeme için kullanılan kartı değiştirmek istiyorum
- Kartımdan para çekiliyor fakat hesabımı bilmiyorum
- Ödeme sırasında hata oluştu
- Yandex 360 Premium ödemesini yaptım fakat abonelik etkinleştirilmedi
- Yanlışlıkla devre dışı bıraktığımız Yandex 360 Premium'u yeniden başlatmak istiyorum
Yanlışlıkla satın alınan Yandex 360 Premium paramı iade almak istiyorum
Yanlışlıkla bir Premium aboneliği satın aldıysanız, ödemenin gerçekleşmesinden sonraki üç gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. Bunu yapmak için sayfanın altındaki formu kullanarak Destek Ekibi'ne başvurun. Mesajınızda kullanıcı adınızı ve tarifenizi belirtin.
Ödeme ardından üç günden fazla bir süre geçtiyse Premium aboneliği için para iadesi yapılamaz, ancak Premium aboneliğinin otomatik olarak yenilenmesi devre dışı bırakılabilir; bu durumda abonelik, ödemesi yapılan süre sonuna kadar aktif olur ve daha sonra kalıcı olarak devre dışı bırakılır.
Ödeme için kullanılan kartı değiştirmek istiyorum
Daha önce bir kart ile Premium aboneliği ödemesi yaptıysanız ve şu anda başka bir kart ile ödeme yapmak istiyorsanız, eski kartın Yandex ile olan ilişiğini kesin ve Yandex hesap ayarlarında yeni kartı bağlayın.
Kartımdan para çekiliyor fakat hesabımı bilmiyorum
Kullanıcı hesabınızı bilmiyorsanız fakat paralar kartınızdan çekilmeye devam ediyorsa lütfen sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun. E-postada kart maskenizi (kart numaranızın ilk 6 ve son 4 hanesini), çekilen miktarı ve işlemin tarihini, ayrıca iade işleminin hemen yapılmasına ihtiyacınız olup olmadığını belirtin.
Ödeme sırasında hata oluştu
Olası nedenler
- Banka tarafında kartların işleyişiyle ilgili anlık sorunlar olabilir.
- Cihazda ağ bağlantısı olmayabilir.
- Kullanılan banka kartının hesap bakiyesinin eksik olması.
- Bilgileri belirtilen kartın geçersiz veya geçerlilik süresinin dolmuş olması.
- Kartın ödeme limitinin aşılmış olması.
- Bankanın ödemeleri internet üzerinden yapmaya izin vermemesi.
- Uygulama mağazası satın almalara kısıtlamalar getirdi.
Ne yapılabilir?
Premium ödemenizi başka bir şekilde yapmayı deneyin. Bunu nasıl yapacağınız, Premium'u daha önce nerede etkinleştirdiğinize bağlıdır:- Ödemenin yapıldığı sürenin bitiminden birkaç gün önce, Yandex 360 web arayüzünde yeni bir tarife seçin ve ödemesini yapın.
- Hemen tekrar, Yander 360 web arayüzünde ücretli tarifeyi etkinleştirin, ardından mobil uygulamadan mevcut tarifeyi iptal edin.
Yandex ID Yardım bölümündeki talimatlara göre kartınızı bağlayın. Ödemeyi gerçekleştirmek için başka bir kartınız yoksa, bize yazın.
Uygulama içi ödeme, uygulama mağazasının getirdiği kısıtlamalar nedeniyle çalışmayabilir. Yandex 360 web arayüzünden tarifeyi etkinleştirin, yenileyin ve ödemesini yapın. İki seçenekten birini seçebilirsiniz:
Yine de ödeme yapamıyorsanız, Yandex ID Yardım bölümündeki talimatları izleyerek bir kart ekleyin. Ödemeyi gerçekleştirmek için başka bir kartınız yoksa, bize yazın.
Yandex 360 Premium ödemesini yaptım fakat abonelik etkinleştirilmedi
Ödeme sırasında, hangi Yandex ID'ye Premium aboneliği satın almak istiyorsanız o Yandex ID ile giriş yapmış olduğunuzdan emin olun. E-posta kutularınızı kontrol edin; makbuzu içeren Yandex Mail iletisi, Premium aboneliği hangi kullanıcı hesabı için yaptıysanız, o hesabın e-posta kutusuna gelecektir. Makbuz içeren e-posta, gelen kutunuzda yoksa veya yanlışlıkla başka bir kullanıcı hesabı için Premium aboneliği ödemesi yaptıysanız, sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun.
Yanlışlıkla devre dışı bıraktığımız Yandex 360 Premium'u yeniden başlatmak istiyorum
Henüz ödemesi yapılmış olan süre bitmediyse, Premium aboneliğini kalan süresi ile tekrar etkinleştirebilirsiniz.
- Yandex 360 tarifeleri sayfasına gidin.
- İstenilen tarifenin karşısındaki Yeniden başlat butonuna tıklayın.
Premium yeniden başlatıldıktan sonra abonelik de otomatik olarak yenilenir.