Yandex 360 Premium'u devre dışı bırakma

Uyarı. Premium'u uygulama üzerinden etkinleştirdiyseniz, onu yalnızca uygulama üzerinden devre dışı bırakabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Yandex.Mail'in (Android veya iOS) veya Yandex.Disk'in (Android veya iOS) Yardım bölümlerine gidin.

Premium'u devre dışı bırakmak için otomatik yenilemesini devre dışı bırakın.

  1. Yandex 360 tarifeleri sayfasına gidin.
  2. İstenilen tarifenin karşısındaki İptal et butonuna tıklayın.
  3. İşlemi doğrulayın.

Bu durumda Premium aboneliğiniz, ödenen sürenin sonuna kadar geçerli kalır.

Premium aboneliği bittiğinde ek özellikler devre dışı bırakılır. Ücretli depolama alanı da devre dışı kalır. Bu nedenle Yandex.Disk'teki depolama alanınız dolu olarak görünebilir.

Aile Premium'u yalnızca Aile hesabı yöneticisi tarafından devre dışı bırakılabilir.

Premium'u yanlışlıkla devre dışı bıraktıysanız, tarifeyi yeniden başlatabilirsiniz.

Yandex 360 Premium için para iadesi

Yanlışlıkla bir Premium aboneliği satın aldıysanız, ödemenin gerçekleşmesinden sonraki üç gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. Bunu yapmak için sayfanın altındaki formu kullanarak Destek Ekibi'ne başvurun. Mesajınızda kullanıcı adınızı ve tarifenizi belirtin.

Ödeme ardından üç günden fazla bir süre geçtiyse Premium aboneliği için para iadesi yapılamaz, ancak Premium aboneliğinin otomatik olarak yenilenmesi devre dışı bırakılabilir; bu durumda abonelik, ödemesi yapılan süre sonuna kadar aktif olur ve daha sonra kalıcı olarak devre dışı bırakılır.