E-posta yükleme ve görüntüleme hataları
Mail ile çalışırken bazen butonlar çalışmıyor, dosyalar eklenmiyor veya tarayıcı hata bildiriyor.
Sorunu seçin:
E-posta sayacı neden hatalı çalışıyor ve bu durum nasıl düzeltilebilir:
Tarayıcı, sayfayı hatalı gösteriyor
-
İnternet trafiğinden tasarruf etmek için tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte tutar. Sayfaları yeniden görüntülediğinizde, tarayıcı bunların verilerini önbellekten yükleyebilir. Örneğin, tarayıcı gelen e-postalar sayfasını önbellekten yüklerse, yeni e-postalar sayacında doğru olmayan bir değer görürsünüz.
Sayfayı yenileyerek, sayfanın internetten güncel verileri yüklemesini sağlayabilirsiniz. Sorun çözülmezse, tarayıcı önbelleğini temizleyin ve tüm çerezleri silin.
Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
- Yandex Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılar nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Yandex Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısı nedeniyle yanlış çalışıyorsa, bu uzantıda Yandex Mail sayfası için özel durum ekleyin.
Sayfa öğeleri neden görüntülenmiyor ve bu durum nasıl düzeltilebilir:
Tarayıcı, sayfayı hatalı gösteriyor
-
İnternet trafiğinden tasarruf etmek için tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte tutar. Sayfaları yeniden görüntülediğinizde, tarayıcı bunların verilerini önbellekten yükleyebilir. Örneğin, tarayıcı gelen e-postalar sayfasını önbellekten yüklerse, yeni e-postalar sayacında doğru olmayan bir değer görürsünüz.
Sayfayı yenileyerek, sayfanın internetten güncel verileri yüklemesini sağlayabilirsiniz. Sorun çözülmezse, tarayıcı önbelleğini temizleyin ve tüm çerezleri silin.
Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
- Yandex Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılar nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Yandex Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısı nedeniyle yanlış çalışıyorsa, bu uzantıda Yandex Mail sayfası için özel durum ekleyin.
Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz
- Eski tarayıcılar, hızlı ve kolay sayfa yükleme için gerekli teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.
İnternet hızı azaldı
- Tarayıcınızda, Yandex Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakın ve sayfayı yeniden yükleyin.
Yandex Mail’in tam sürümü neden kullanılamıyor ve bu durum nasıl düzeltilebilir:
Güncel olmayan bir tarayıcı kullanıyorsunuz
- Eski tarayıcılar, hızlı ve kolay sayfa yükleme için gerekli teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.
Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi
-
Internet Explorer 8 ve üstü sürümlerde daha eski sürümle uyumlu bir mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.
Kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu parametrelerini kurun.
- F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
simgesine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun değeri seçin.
Not
Internet Explorer 11 veya daha yeni bir sürüm kullanıyorsanız Edge'i seçin.
Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
- Yandex Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılar nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Yandex Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısı nedeniyle yanlış çalışıyorsa, bu uzantıda Yandex Mail sayfası için özel durum ekleyin.
Hiyeroglif veya anlaşılmaz karakterler, sayfanın yanlış kodlaması sonucunda görünür. Kodlama, virüs veya kötü amaçlı yazılım tarafından değiştirilmiş olabilir.
Bu ücretsiz antivirüs programlarını kullanarak bilgisayarınızı virüslere karşı denetleyin: CureIt! (Dr.Web) ve Virus Removal Tool (Karspersky Lab).
E-posta neden hatalı görüntüleniyor ve bu durum nasıl düzeltilir:
Eklentiler Yandex Mail’i engelliyor
- Yandex Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılar nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Yandex Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısı nedeniyle yanlış çalışıyorsa, bu uzantıda Yandex Mail sayfası için özel durum ekleyin.
İnternet hızı azaldı
- Tarayıcınızda, Yandex Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakın ve sayfayı yeniden yükleyin.
Ağ bağlantısı sorunu oluştu
- Sorunu kontrol etmek için mobil internet üzerinden e-posta hesabınıza girin. Herhangi bir hata oluşmadıysa internet sağlayıcınızın destek ekibine başvurun. Kurumsal e-posta kullanıyorsanız sorunu sistem yöneticinize bildirin.
Sayfa yüklenmiyorsa veya yüklenmesi çok uzun sürüyorsa aşağıdaki hata mesajları gösterilir:
-
«Hata oluştu».
-
“Tarayıcı sekmesini yenileyin veya birkaç dakika sonra tekrar deneyin”.
-
«Lütfen bekleyin...».
-
«Sayfanın yüklenmesi uzun sürüyor».
-
“Sayfayı yenilemeyi deneyin veya Mail'in hafif sürümünü kullanın”.
Sayfa neden yüklenmiyor ve bu durum nasıl düzeltilir:
Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
- Yandex Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılar nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Yandex Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısı nedeniyle yanlış çalışıyorsa, bu uzantıda Yandex Mail sayfası için özel durum ekleyin.
Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz
- Eski tarayıcılar, hızlı ve kolay sayfa yükleme için gerekli teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.
Talimatlara göre her şeyi yaptığım halde sorun tekrarlanıyor
Yukarıdaki öneriler işe yaramadıysa sorun şunlardan kaynaklanıyor olabilir:
İnternet hızı azaldı
- Tarayıcınızda, Yandex Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakın ve sayfayı yeniden yükleyin.
Ağ bağlantısı sorunu oluştu
- Sorunu kontrol etmek için mobil internet üzerinden e-posta hesabınıza girin. Herhangi bir hata oluşmadıysa internet sağlayıcınızın destek ekibine başvurun. Kurumsal e-posta kullanıyorsanız sorunu sistem yöneticinize bildirin.
Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi
-
Internet Explorer 8 ve üstü sürümlerde daha eski sürümle uyumlu bir mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.
Kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu parametrelerini kurun.
- F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
simgesine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun değeri seçin.
Not
Internet Explorer 11 veya daha yeni bir sürüm kullanıyorsanız Edge'i seçin.
Güvenlik sertifikası hata mesajları şöyle başlar:
- «Bağlantınız güvenli değil».
- “Site, bilgisayarınızın güvenliğini tehdit ediyor”.
- «Sertifika hatalı».
- «Güvenlik sertifikası hatası».
- «Bu bağlantı güvenli değil».
Güvenlik sertifikası hata mesajları neden gösterilir ve bu durum nasıl düzeltilir:
Güvensiz bağlantı veya güvenlik sertifikası hataları, tarayıcı ve bilgisayar ayarları arasındaki çakışmadan kaynaklanabilir. Bunun yanı sıra antivirüs programının çalışması da hataya neden olabilir. Sertifika hatasının nedenini anlamak için hata mesajının sonundaki kodu bulun.
Hata kodu |
Çözüm |
|
Tarayıcının adres satırına doğru adresin |
|
Bilgisayarınızda tarih ve zamanın doğru ayarlandığından emin olun. Bu ayarlar yanlış yapıldıysa sistem hatalı bir şekilde sertifika süresinin henüz başlamadığını ya da artık sona erdiğini tanımlar. |
|
Antivirüs programınızın ayarlarında HTTPS bağlantıları denetlemesinin devre dışı olduğundan emin olun. Kaspersky Internet Security'de ve ESET NOD32 Smart Security'de bu işlemin nasıl yapılacağı hakkında ayrıntılı bilgiyi tablonun altında bulabilirsiniz. |
Kaspersky Internet Security'de HTTPS Bağlantı Denetimini Kapatma
-
Antivirüs programını açın ve sol alt köşede
butonuna tıklayın.
-
Ek sekmesine geçin ve Ağ öğesini seçin.
-
Güvenli bağlantıların denetimi bloğunda Güvenli bağlantıları denetleme değerini belirleyin ve seçimi onaylayın.
ESET NOD32 Smart Security'de HTTPS bağlantı denetimini kapatma
-
Antivirüs programının penceresini açın, Ayarlar sekmesine geçin ve Gelişmiş ayarlar bağlantısına tıklayın.
-
İnternet ve e-posta SSL/TLS blokunda SSL/TLS protokolünün filtrelenmesini aç seçeneğini devre dışı bırakın.
-
İnternet ve e-posta → Web erişiminin güvenliği → Web protokolleri → HTTPS tarama modülünün ayarları blokunda HTTPS protokolünün denetimini etkinleştir seçeneğini devre dışı bırakın.
-
Değişiklikleri kaydetmek için Bitti butonuna tıklayın.