Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama

E-postanızı diğer e-posta kutularınızdan Yandex'teki e-posta kutunuza yönlendirmek için e-posta toplayıcısını kullanabilirsiniz. Toplayıcı Yandex Mail’in tam sürümünde, tarayıcıda ya da mobil uygulamada yapılandırılabilir.

E-posta toplayıcısı oluşturma

Dikkat

Gmail posta kutusundan e-posta toplayacak bir toplayıcı oluşturmak için bu talimatlardan yararlanın.

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.

  3. Hangi posta kutusundan e-posta toplamak istediğinizi seçin: Mail.ru, VK Pochta veya Outlook.

  4. Bir hesap seçin veya giriş yapın.

  5. Yandex'in başka bir servisteki e-posta hesabınıza erişmesine izin verin.

    Not

    E-postaları toplamak için Yandex'in e-posta hesabınıza erişimi gerekiyor. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.

  6. Başka e-posta hesabıyla bağlantı kurulduysa ilgili mesajı göreceksiniz.

    Not

    Varsayılan olarak toplayıcı IMAP protokolüne göre ayarlanır. Bu durumda e-posta toplamak için klasör seçilemez; IMAP protokolü klasör yapısını tümüyle kopyalar. E-postaları belirli bir klasöre toplamak için bu toplayıcıyı silin ve manuel olarak POP3 protokolüne göre toplayıcıyı ayarlayın.

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.

  3. Başka e-posta’ya basın.

  4. bölümünde diğer e-posta kutunuza giriş yapmak için kullandığınız kullanıcı adı ve şifreyi belirtin. Ardından Toplayıcıyı etkinleştir düğmesine basın.

    Not

    Başka bir e-posta hesabından e-postaları toplamanın yanı sıra bu e-posta hesabı adına e-postaları göndermek istiyorsanız, kullanıcı adı yerine adresin tamamını belirtin, örneğin cheshire.katze@forestmail.com

  5. Başka e-posta hesabıyla bağlantı kurulduysa ilgili mesajı göreceksiniz.

    Not

    Varsayılan olarak toplayıcı IMAP protokolüne göre ayarlanır. Bu durumda e-posta toplamak için klasör seçilemez; IMAP protokolü klasör yapısını tümüyle kopyalar. E-postaları belirli bir klasöre toplamak için bu toplayıcıyı silin ve manuel olarak POP3 protokolüne göre toplayıcıyı ayarlayın.

Toplayıcının sunucuya otomatik bağlantısı ayarlanamıyorsa

Bilgi girişi penceresinde manuel giriş alanları görünecektir. Bu parametrelerin değerlerini, e-posta kutunuzun bulunduğu e-posta servisinin destek hizmetinde öğrenebilirsiniz.

Toplayıcıyı ayarladıktan birkaç dakika sonra ilk e-posta toplanması yapılır. Toplayıcının başka bir e-posta hesabına erişmesi, saatte birkaç kez ile birkaç günde bir kez arasında gerçekleşir. Toplama zamanı manuel olarak ayarlanamaz veya değiştirilemez. Toplama zamanı, kullanılan POP3 veya IMAP protokolüne ve e-postaların toplandığı sunucunun çalışma özelliklerine bağlıdır. Tam da bu nedenle e-postalar gecikmeyle gelebilir.

Başka Bir Yandex Hesabından E-posta Aktarma

E-posta toplayıcısını ayarlamak için:

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.

  3. butonuna tıklayın.

  4. E-postalarını almak istediğiniz Yandex posta kutusunun kullanıcı adını (adresin @ simgesine kadar olan kısmını) girin.

  5. Bağla butonuna tıklayın.

  6. Haricî uygulamaların erişim penceresinden daha önce belirtmiş olduğunuz e-posta kutusuna giriş yapın.

    Öneri

    Pencere görünmezse tarayıcınızın ayarlarından tarayıcınızın açılır pencereleri engelleyip engellemediğini kontrol edin.

  7. Değişiklikleri kaydedin.

E-posta hesabınıza hem yeni hem de eski e-postalar toplanacaktır.

Varsayılan olarak tüm e-postalar Gelen Kutusu'na gelir. E-postaların belirli bir klasöre gelmesi için e-postaların işlenme kurallarını ayarlayabilirsiniz.

Not

Yandex'teki e-posta hesabından e-postaları başka bir servisin e-posta kutusuna toplamak istiyorsanız imap.yandex.ru sunucudan İMAP protokolüne göre e-posta istemcilerini kullanarak e-posta kutusuna erişimi etkinleştirin (ayrıntılı bilgi burada).

E-postaların toplanacağı klasörü seçme

Toplayıcı IMAP protokolü üzerinden ayarlanırsa e-posta aktarımı için klasör seçilemez. Bu protokol klasörlerin yapısını tam olarak kopyalar. Fakat yerine POP3 protokolünü kullanabilir veya e-posta işleme kuralı oluşturabilirsiniz.

POP3 protokolünün ayarlanması
  1. E-posta toplama ayarları sayfasını açın.
  2. Ayarlamak istediğiniz toplayıcı adına tıklayın.
  3. Sil bağlantısına tıklayın.
  4. Silme işlemini onaylayın.
  5. POP3 protokolünü kullanarak yeni toplayıcı oluşturun.

Bundan sonra ayarlarda e-posta aktarımı için klasör seçilebilir.

Kural ayarları

E-postaların işlenme kuralı, toplayıcıdan gelen e-postaları belirli bir klasöre otomatik olarak ekler. Örneğin cheshire.katze@yandex.com.tr posta kutusundan e-posta topluyorsanız şöyle bir kural oluşturun:

  1. Kime parametresi için cheshire.katze@yandex.com.tr değerini belirtin.
  2. Klasöre taşı seçeneği etkinleştirin ve ardından sağdaki listeden klasör seçin.

Daha fazla bilgi için E-postaları klasörlere göre otomatik filtrelenmesi makalesini okuyun.

Toplayıcıyı düzenleme veya silme

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.

  3. Bağlı posta kutuları listesinde fare imlecini toplayıcının adına getirin.

  4. Bu posta kutusundan toplanan e-postalar için etiket atamak için + Etiket’e basın ve uygun etiketi seçin veya yeni bir tane ekleyin.

Not

Toplayıcıyı IMAP protokolüne göre ayarladıysanız, protokolü POP3 olarak değiştiremezsiniz. Ancak IMAP protokolüne göre olan toplayıcıyı silebilir ve POP3 kullanan yeni toplayıcıyı manuel olarak ayarlayabilirsiniz.

Toplayıcıyı devre dışı bırakmak için E-posta toplayıcısı sayfasına geçin, bağlı posta kutuları listesinde fare imlecini toplayıcının adına getirin ve seçim anahtarını sola getirin.

Toplayıcıya artık ihtiyaç duyulmuyorsa bağlı posta kutuları listesinde fare imlecini toplayıcının adına getirin ve ardından ögesine basın.

Bağlı e-posta hesabının adına e-posta yazma

Yandex Mail'de e-postaların hangi adresten gönderileceğini seçebilirsiniz. Böyle bir adres için, e-postaların toplandığı e-posta hesabının adresi kullanılabilir.

  1. Adresi Yandex ID'de E-posta adresleri sayfasına ekleyin ve erişimi onaylayın.
  2. Bu e-posta hesabından e-postaların toplanmasını ayarlayın. Kullanıcı adı olarak adresi tam olarak belirtin, örneğin cheshire.katze@forestmail.com.

Not

Yandex'te başka bir hesap adına e-posta göndermek istediğinizde, bunu ayrıca bir e-posta toplayıcısı ayarlamadan da yapabilirsiniz.

Toplayıcının doğru ayarlanmış olmasına rağmen başka bir e-posta servisindeki adresten ileti gönderemiyorsanız, bu, o servisin güvenlik kurallarının, Yandex Mail üzerinden de dahil olmak üzere başka e-posta servisleri üzerinden ileti göndermeyi engellediği anlamına gelir.

Toplanan e-postalarla ne yapılabilir?

Toplanan e-postalarla, e-posta hesabındaki diğer e-postalarla yapılabilen aynı işlemleri yapabilirsiniz, ancak bazı özellikler de var:

E-posta Silme

Toplanan e-postayı silerseniz bu e-posta sadece toplanan e-posta hesabından silinir. Kaynak e-posta hesabında e-posta kalır.

E-postaları işleme kuralları

İşleme kuralları, Gelen Kutusu klasöründe toplanan e-postalar için çalışır. E-posta başka bir klasöre toplandıysa kural çalışmaz.

Kara Liste

Kara liste başka bir e-posta hesabınızdan toplanan e-postalar için çalışmaz. Bu tür e-postaları engellemek için e-postaların toplandığı e-posta hesabına gidin ve orada Kara Liste ayarlayın.

E-posta Aktarımı Çalışmıyor

Bu kılavuz, ileti toplayıcısının çalışmasıyla ilgili sorunları adım adım çözmenize yardımcı olacaktır. Başlamadan önce, önerileri uygulamak için Yandex Mail'i yeni sekmede açın.

Sorunu seçin:

Toplayıcı daha önce e-postaları topluyor muydu?

  1. Toplayıcıyı devre dışı bırakın; bunun için E-posta toplayıcısı sayfasına gidip Kapat bağlantısına tıklayın.
  2. 2-3 saat bekleyin.
  3. Toplayıcıyı tekrar açın.
Toplayıcının geçici olarak kapatılması işe yaramadı

İletilerin toplandığı posta kutusundaki şifrenizi değiştirin. Yeni şifrenin aktive olması için 2-3 saat bekleyin.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

1. E-posta toplayıcısına gidin.
2. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
3. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
4. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.

İletiler posta kutusundan Gmail'e toplanmıyor

İletilerin posta kutusundan Gmail'e toplanmasını ayarladıysanız:

1. Üçüncü taraf uygulamalara erişim blokundaki Güvenlik kontrolü sayfasında Yandex uygulamasına erişim verildiğinden emin olun.
2. Google Hesapları sayfasından toplayıcıya erişim sağlayın.
3. Eğer Google hesabınıza girerken çift aşamalı doğrulama kullanıyorsanız, ileti toplayıcısı için uygulama şifresi oluşturun.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

1. E-posta aktarımı ayarları bölümüne geçin.
2. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
3. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
4. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.

Yeni şifreye sahip toplayıcı ayarladım fakat bu işe yaramadı

1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.
2. Arayüz öğesini seçin.
3. E-posta programları'nı seçin.
4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
5. Değişiklikleri kaydedin.

2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

Rambler

1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.

Gmail

1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.

Mail.ru

Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

Outlook.com (hotmail.com)

Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
2. Ayarlar sekmesini seçin.
3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com’dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
6. Kaydet butonuna tıklayın.

Yahoo

Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

Protokole göre erişim aktifleştirildi; ancak iletiler yine de toplanmıyor

E-posta kutusundan iletilerin toplandığı e-posta hizmetinde sorunlar çıkmış olabilir. Sorunu çözmek için, iletilerin toplandığı e-posta kutusundan yönlendirmeyi ayarlayın. Yönlendirme ayarlarından önce Yandex'teki toplayıcıyı kapatın, aksi durumda iletiler iki nüsha olarak gelecektir.

Başka bir e-posta kutusundaki iletilerin Yandex'teki e-posta kutusuna nasıl yönlendirileceğini öğrenmek için o e-posta hizmetinin yardım bölümüne başvurun.

  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.

  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler

    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.

    Gmail

    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.

    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com’dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.

    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Protokole göre erişim aktifleştirildi; ancak iletiler yine de toplanmıyor

    E-posta kutusu ayarlarından, iletilerin belirli klasörlerden ya da belli bir zaman dilimi içerisinde silinmesine engel konulup konulmadığını kontrol edin.

    Outlook.com e-posta hizmeti (hotmail.com, live.com) ancak Gelen Kutusu'ndan e-postaların aktarılmasına izin verir. E-postaları başka bir klasörde saklıyorsanız e-postalarınızı Gelen Kutusu'na taşıyın.

  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.

  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler

    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.

    Gmail

    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.

    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com’dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.

    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Protokole göre erişim aktifleştirildi; ancak iletiler yine de toplanmıyor

    Girilen parolanın doğruluğunu kontrol edin - parolayı metin düzenleyiciye yazın, kopyalayın ve parola girişi kısmına yapıştırın. Şifrenin doğruluğundan emin olduğunuz hâlde toplayıcı etkinleşmiyorsa, iletileri toplamak istediğiniz posta kutusunda yeniden yetkilendirme yapmayı deneyin.

Toplayıcının çalışma hızı, iletilerin toplandığı e-posta kutusundaki ileti sayısına ve bu e-posta kutusunun bulunduğu sunucunun çalışmasına bağlıdır. İletilerin toplanmasında yaşanan gecikme, aynı zamanda toplayıcının çalıştığı protokollerin özellikleri yüzünden meydana gelmektedir.

İletileri anında almak için, diğer posta kutusundan Yandex'deki posta kutusuna yönlendirmeyi ayarlayın. Yönlendirme ayarlarından önce toplayıcıyı kapatın; aksi durumda iletiler iki nüsha olarak gelecektir.

Toplayıcı IMAP protokolü üzerinden ayarlanırsa e-posta aktarımı için klasör seçilemez. Bu protokol, e-postaların sizin ayrıca seçtiğiniz bir klasörün içinde toplanmasını öngörmez, klasörlerin yapısını tam olarak kopyalar. Protokolü POP3 olarak değiştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. E-posta toplayıcısı sayfasını açın.
  2. Silme işlemini onaylayın.
  3. POP3 protokolünü kullanarak yeni toplayıcı oluşturun.

Bundan sonra ayarlarda e-posta aktarımı için klasör seçilebilir.

  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.

  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler

    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Protokole göre erişim aktif, ancak toplayıcı çalışmıyor

    Yandex'te e-posta adresinizin nasıl görüneceğini seçin:

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonunu kullandınız mı?

    Başka bir e-posta servisinde toplayıcıyı etkinleştirmek için kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliği kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gereklidir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliğinin etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta servisinde etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Aşağıdaki formu kullanarak Destek Ekibi’ne yazın. Mesajda sorununuzu ayrıntılı bir şekilde açıklayın ve Yardım önerilerinin işe yaramadığını belirtin.

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonunu kullandınız mı?

    Başka bir e-posta servisinde toplayıcıyı etkinleştirmek için kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliği kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gereklidir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Ayrıca şu ayarları da girin:

    • posta sunucusu adresi – imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliğinin etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta servisinde etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Ayrıca şu ayarları da girin:

    • posta sunucusu adresi – imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

    Toplayıcı ayarlarında şu ayarların seçili olup olmadığını kontrol edin:

    • posta sunucusu adresi – imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

Sorununuz listede yoksa aşağıdaki formu kullanarak Destek Ekibi’ne başvurun.

Destek Ekibi'ne yaz