Bize ulaşın
Mobil uygulamayı kullanıyor veya mobil tarayıcı üzerinden Mail ile çalışıyor musunuz?
Yandex Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulama üzerinden hatayı bize bildirin:
- Ekranı sola çekin.
- Klasör listesinin altından Yardım ve destek seçeneğini seçin.
- Sorun öğesini seçin.
- Sorunun konusunu seçin.
- Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
- Ekranı sola çekin.
- Klasör listesinin üstünden Destek seçeneğini seçin.
- Karşılaştığınız sorunlu anlatın: Konuyu seçin veya
mesaj yazın.
Dikkat
Mobil uygulama ile ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.
Uygulama beklenmedik bir şekilde kapanıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını alttaki Geri Bildirim Formu'ndan gönderin.
Yandex Mail’in mobil sürümünde bir sorunla karşılaştıysanız, hatayı doğrudan tarayıcıdan bize bildirebilirsiniz:
- Ekranın sol üst köşesinde
simgesine tıklayın.
- Ayarlar → Destek’e basın.
- Karşılaştığınız sorunlu anlatın: Konuyu seçin veya
mesaj yazın.
Dikkat
Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.
Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız aşağıdaki geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.