İletinin Yandex'e ulaşmadığını içeren rapor
Yandex'te bir e-posta hesabına e-posta gönderdiyseniz ve bu e-posta ulaşmadıysa, Mailer-Daemon servisinden teslim edilememe raporunu alırsınız.
Otomatik raporda teslim edilmeme nedeni belirtilir. Nasıl bulunur ve deşifre edilir:
-
Diagnostic Code
sözcük grubunu bulun. Sağında İngilizce olarak hata kodu gösterilir. -
Aşağıdaki tabloda bu hata kodunu bulun.
Öneri
Tabloda hızlı arama yapmak için Windows'ta Ctrl+F ve macOS'ta Cmd+F tuş kombinasyonunu kullanın.
Hata kodu |
Neden ve çözüm |
|
İleti mevcut olmayan bir adrese gönderildi. Alıcı adresinin gereksiz noktalama işaretleri, boşluklar ve tırnak işaretleri içermediğinden emin olun. Alıcıya sorarak adresini teyit edin ve e-postayı yeniden gönderin. |
|
İleti spam olarak görünüyor. E-posta kutunuzdan sadece spam gönderiliyorsa Yandex e-posta sunucusu e-posta kutusundan gönderilen e-postaları 24 saat engelleyecektir. Not Sitenizden kullanıcılarınıza veya abone olan kişilere yasal ileti gönderimi gerçekleştiriyorsanız "Gerçek" mesaj gönderimiyle ilgili Yandex Önerileri hakkında bilgi edinin. |
|
E-postanızın alıcısına ait hesap Kullanıcı Sözleşmesi ihlali nedeniyle engellendi. Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin. E-postanın gönderildiği e-posta kutusunun sahibiyseniz engeli kendiniz kaldırabilirsiniz. Kişisel bilgiler sayfasında kendiniz hakkında doğru bilgileri belirtin ve bir süre sonra engelleme otomatik olarak kaldırılır. Doğru veriler belirttiyseniz, fakat hesabınızın engeli kaldırılmadıysa, sayfanın alt kısmındaki geri bildirim formu aracılığıyla Destek Ekibi'ne yazın. |
|
Alıcının e-posta kutusu dolu. Bu durum, genellikle, alıcının posta kutusunu nadir kullanmasından ve posta kutusunun bültenlerle dolmasından dolayı yaşanmaktadır. Alıcıyla farklı bir iletişim yöntemiyle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin. Alıcının e-postaları kendi e-posta hesabına tekrar alabilmesi için web arayüzü üzerinden Yandex Mail'e tekrar giriş yapması gerekir. |
|
Dosya boyutu çok büyük. E-postayla gönderdiğiniz ek, Yandex’in e-posta sunucusu tarafından belirtilen kısıtlamalardan dolayı kabul edilemiyor. Yandex e-posta kutusuna gönderilebilecek ekli e-postaların büyüklüğü en fazla 30 MB olmalıdır. Eki, dosya depolama hizmetine yükleyin (örneğin, Yandex Disk) ve iletiye onun linkini girin. |
|
Alıcının e-posta sunucusu yanıt vermiyor. E-posta sunucusu sistem komutlarına uzun süre yanıt vermedi ve Yandex’in e-posta sunucusu bağlantı ve e-posta aktarımı denemesini durdurdu. Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin. |
|
Yandex’in e-posta sunucusu, diğer sunuculardan gelen çok sayıdaki talepten dolayı aşırı yüklüdür. Bu durum yükün artmasına ve çalışmasının yavaşlamasına yol açar. Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin. |
|
E-postada fazla sayıda alıcı gösterilmiş: Kime, Bilgi ve Gizli bilgi alanlarında 35’ten fazla adres var. Alıcı listesini düzenleyip tekrar deneyin. |