Yandex 360 for Business’a geçişOrganizasyonunuzun verilerini Google Workspace, Microsoft 365 ve diğer platformlardan Yandex 360 for Business’a nasıl taşıyacağınızla ilgili sık sorulan soruların yanıtlarını bir araya topladık. Bkz > |
Kurumlar için Yandex 360’a neler dahildir
Servis Yardımına gitmek için listeden seçin:
|
Kurumsal şirketinizin alan adındaki e-posta – müşteriler ve iş ortakları kendilerine kimin yazdığını bileceklerdir. Yöneticiler, çalışanları ve bölümleri ek adresler ile ilişkilendirebilir, e-posta işleme kuralları belirleyebilir, iş arkadaşlarının yazışmalarını arşive kaydedebilir ve silinmiş e-postaları bulabilir. |
Her çalışan için bulut tabanlı dosya depolama. İnternetle bağlantısı olan herhangi bir cihazdan dosya yükleyebilir ve paylaşabilirsiniz. Çalışanlar bir klasöre genel bir erişim veya bir bağlantı aracılığıyla dosyalara genel erişim sağlayabilirler. Yöneticiler, kurumun çalışanları için Yandex Disk alanını artırabilir. |
||
|
Kapalı bir döngüde kurumsal iletişim hizmeti. Çalışanlar, kişisel ve grup sohbetlerinde sohbet edebilir, kanalları okuyabilir, sesli ve görüntülü aramaları kullanabilirler. Yöneticiler, botları kullanarak kurumun dahili süreçlerini otomatikleştirebilir. |
Zaman sınırı olmayan görüntülü toplantılar ve yayınlar. Kullanıcılar, bağlantı aracılığıyla katılımcıları ve izleyicileri davet edebilir, toplantıyı kaydedebilir, ekran paylaşımını etkinleştirebilir ve toplantıda neler olduğu hakkında bir grup sohbetinde yorum yapabilir. |
||
|
Müşterilere yönelik promosyonlar ve haberler için e-posta oluşturucu. Yöneticiler hazır bir e-posta şablonu seçebilir veya tasarımı kurumsal tarzda bağımsız olarak oluşturabilir. |
Hızlı notlar almak ve görev listeleri oluşturmak için bir hizmet. Çalışanlar fikirleri not alabilir, toplantı notları alabilir ve notlara resim ekleyebilir. Notlar buluta kaydedilir ve çalışanın bilgisayarına veya telefonuna bir şey olsa bile kaybolmaz. |
||
|
Şirketin tamamı için ortak toplantı planlayıcısı ve indirmeler. Çalışanlar, takvimlerini iş arkadaşlarıyla paylaşabilir ve katılımcıların meşguliyetine göre etkinlikler oluşturabilir. Kurumunuzun bir ofisi varsa, yöneticiler toplantı odaları oluşturabilir ve çalışanlar bunları yüz yüze toplantılar için rezerve edebilir. |
Metinlerin, sunumların ve tabloların çevrimiçi düzenleyicisi. Çalışanlar, organizasyonunuzun Diskinde belgeler oluşturabilir ve bunları bir bilgisayardan veya mobil cihazdan iş arkadaşlarıyla birlikte düzenleyebilir. |
||
|
Proje ve iş akışı yönetimi hizmeti. Yöneticiler, görevleri çalışanlar arasında dağıtabilir ve yerine getirip getirmediklerini takip edebilir. Çalışanların görevleri unutmamaları, son teslim tarihlerini ve önceliği olanları belirleyebilmeleri daha kolay olacaktır. |
Organizasyonunuzun bilgi tabanı. Proje açıklamalarını, çalışma talimatlarını ve diğer bilgileri burada saklayabilirsiniz. Çalışanlar sayfaları birlikte düzenleyebilir. |
||
|
Anketler oluşturabileceğiniz, geri bildirim toplayabileceğiniz, gönderimleri alabileceğiniz, testler ve sınavlar çalıştırabileceğiniz bir hizmet. Yanıtlar Wiki’ye kaydedilebilir veya Tracker’da görevlere dönüştürülebilir. |
Kurumlar için Yandex 360 servislerini kullanan kurumlar için Yandex Browser’ı kurabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Yardım bölümünü okuyun.
|
Kurumlar için Yandex 360 servislerini kullanan kurumlar için Yandex Tarayıcısı Tablo, kenar çubuğu ve görev çubuğundan erişilebilen önceden yüklenmiş servislere sahip tarayıcı. Tarayıcı, işletim sistemi arabirimi veya komut satırı (terminal) aracılığıyla yapılandırılır: tüm kurum veya ayrı çalışanlar için tek tip ayarlar belirleyebilirsiniz. |