Yandex 360 for Business’a geçiş

Organizasyonunuzun verilerini Google Workspace, Microsoft 365 ve diğer platformlardan Yandex 360 for Business’a nasıl taşıyacağınızla ilgili sık sorulan soruların yanıtlarını bir araya topladık. Bkz >

Kurumlar için Yandex 360’a neler dahildir

Servis Yardımına gitmek için listeden seçin:

E-posta

Kurumsal şirketinizin alan adındaki e-posta – müşteriler ve iş ortakları kendilerine kimin yazdığını bileceklerdir. Yöneticiler, çalışanları ve bölümleri ek adresler ile ilişkilendirebilir, e-posta işleme kuralları belirleyebilir, iş arkadaşlarının yazışmalarını arşive kaydedebilir ve silinmiş e-postaları bulabilir.

Yandex Disk

Her çalışan için bulut tabanlı dosya depolama. İnternetle bağlantısı olan herhangi bir cihazdan dosya yükleyebilir ve paylaşabilirsiniz. Çalışanlar bir klasöre genel bir erişim veya bir bağlantı aracılığıyla dosyalara genel erişim sağlayabilirler. Yöneticiler, kurumun çalışanları için Yandex Disk alanını artırabilir.

Messenger

Kapalı bir döngüde kurumsal iletişim hizmeti. Çalışanlar, kişisel ve grup sohbetlerinde sohbet edebilir, kanalları okuyabilir, sesli ve görüntülü aramaları kullanabilirler. Yöneticiler, botları kullanarak kurumun dahili süreçlerini otomatikleştirebilir.

Telemost

Zaman sınırı olmayan görüntülü toplantılar ve yayınlar. Kullanıcılar, bağlantı aracılığıyla katılımcıları ve izleyicileri davet edebilir, toplantıyı kaydedebilir, ekran paylaşımını etkinleştirebilir ve toplantıda neler olduğu hakkında bir grup sohbetinde yorum yapabilir.

Bültenler

Müşterilere yönelik promosyonlar ve haberler için e-posta oluşturucu. Yöneticiler hazır bir e-posta şablonu seçebilir veya tasarımı kurumsal tarzda bağımsız olarak oluşturabilir.

Notlar

Hızlı notlar almak ve görev listeleri oluşturmak için bir hizmet. Çalışanlar fikirleri not alabilir, toplantı notları alabilir ve notlara resim ekleyebilir. Notlar buluta kaydedilir ve çalışanın bilgisayarına veya telefonuna bir şey olsa bile kaybolmaz.

Takvim

Şirketin tamamı için ortak toplantı planlayıcısı ve indirmeler. Çalışanlar, takvimlerini iş arkadaşlarıyla paylaşabilir ve katılımcıların meşguliyetine göre etkinlikler oluşturabilir. Kurumunuzun bir ofisi varsa, yöneticiler toplantı odaları oluşturabilir ve çalışanlar bunları yüz yüze toplantılar için rezerve edebilir.

Yandex Belgeler

Metinlerin, sunumların ve tabloların çevrimiçi düzenleyicisi. Çalışanlar, organizasyonunuzun Diskinde belgeler oluşturabilir ve bunları bir bilgisayardan veya mobil cihazdan iş arkadaşlarıyla birlikte düzenleyebilir.

Tracker

Proje ve iş akışı yönetimi hizmeti. Yöneticiler, görevleri çalışanlar arasında dağıtabilir ve yerine getirip getirmediklerini takip edebilir. Çalışanların görevleri unutmamaları, son teslim tarihlerini ve önceliği olanları belirleyebilmeleri daha kolay olacaktır.

Wiki

Organizasyonunuzun bilgi tabanı. Proje açıklamalarını, çalışma talimatlarını ve diğer bilgileri burada saklayabilirsiniz. Çalışanlar sayfaları birlikte düzenleyebilir.

Formlar

Anketler oluşturabileceğiniz, geri bildirim toplayabileceğiniz, gönderimleri alabileceğiniz, testler ve sınavlar çalıştırabileceğiniz bir hizmet. Yanıtlar Wiki’ye kaydedilebilir veya Tracker’da görevlere dönüştürülebilir.

Kurumlar için Yandex 360 servislerini kullanan kurumlar için Yandex Browser’ı kurabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Yardım bölümünü okuyun.

Kurumlar için Yandex 360 servislerini kullanan kurumlar için Yandex Tarayıcısı

Tablo, kenar çubuğu ve görev çubuğundan erişilebilen önceden yüklenmiş servislere sahip tarayıcı. Tarayıcı, işletim sistemi arabirimi veya komut satırı (terminal) aracılığıyla yapılandırılır: tüm kurum veya ayrı çalışanlar için tek tip ayarlar belirleyebilirsiniz.