Adım 2. Kullanıcı hesaplarının hazırlanması

Dosyaları ve e-postaları taşımak için e-posta alan adınızdaki tüm çalışanlar için hesaplar oluşturulmalıdır. Bu hesapları; şifre ayarlama, kişisel verileri değiştirme, engelleme vb. yoluyla yönetebilirsiniz.

Önce kullanıcı hesaplarını ekleyin, ardından sırrı (Gmail ve Outlook için) hazırlamaya ve e-postaları, dosyaları taşımaya başlayın.

Erişim kontrol sistemi kullanıyorsanız (Active Directory veya Keycloak gibi), çoklu kullanıcı girişi (SSO) ayarlayın: SAML uygulaması oluşturulup ayarlanmasını takiben kullanıcı hesapları otomatik olarak senkronize edilir.

Dikkat

Kullanıcı hesaplarını manuel olarak eklediyseniz SSO’yu etkinleştiremezsiniz.

Çoklu kullanıcı girişi (SSO) kullanmıyorsanız, kullanıcı hesaplarını aşağıdaki yollardan biriyle hazırlayabilirsiniz:

Hesap oluşturma

Çalışanları tek tek ekleyin, küçük bir kurumunuz varsa bu kullanışlıdır.

Kullanıcı davet etme

Çalışanlarınızı, Yandex’teki kullanıcı hesaplarıyla davet edin.

Listeyi yükle

Çalışanların verilerini içeren bir CSV dosyası oluşturun ve yükleyin; bu yöntem büyük kurumlar için uygundur.

Kurumlar için Yandex 360 API

REST API’ye yapılan HTTP istekleri aracılığıyla kullanıcı hesaplarını yönetin.

Destek Ekibi'ne yaz