Olmayan adreslere gönderilen e-postalar için posta kutusu

Adreslere gönderilen e-postaları almak için ayarlayabilirsiniz:

  • sizin alan adınız ile ilgilidir,

  • ama kurumsal e-posta hesabınızda kayıtlı değildir.

Örnek

example.com alan adını ve şu üç adresi kaydettiniz: markov@example.com, pr@example.com ve secretary@example.com.

Teknik olarak, gönderici sadece bu üç adrese değil, herhangi bir adrese yazabilir – örneğin, info@example.com veya smith@example.com.

Varsayılan olarak, Yandex Mail bu tür e-postaları kabul etmez ve kaydetmez, ancak bu ayar değiştirilebilir.

Bu neden gereklidir

Bu ayar, gönderen – örneğin bir müşteri – belirli bir adresi bilmese veya yazım hatası yapsa bile, organizasyona gönderilen hiçbir yazışmayı kaçırmamanızı sağlayacaktır.

Bu tür e-postalar nasıl alınır?

Olmayan adreslere gönderilen e-postalar organizasyondaki herhangi bir posta kutusunda toplanabilir – örneğin sekretere ait bir posta kutusu.

  1. Admin.yandex.ru adresini açın ve Yandex Mail → Ayarlar’ı seçin.

  2. İlgili çalışanın adresini Kayıp e-postalar için posta kutusu alanına girin.

Bu ayarı yapmadan önce gönderilen e-postaları bir yerde bulabilir miyim?

Yok. Bu tür e-postalar için toplama kutusu belirtilmezse, Yandex Mail bunları kaydetmez.
Destek Ekibi'ne yaz

Şirketin internetteki adı. Örneğin, Yandex’te bu yandex.ru ’dur. Alan adında, login@example.com şeklinde çalışanlara ait e-posta adresleri oluşturabilirsiniz. Alan adları nasıl oluşturulur?