Olmayan adreslere gönderilen e-postalar için posta kutusu
Adreslere gönderilen e-postaları almak için ayarlayabilirsiniz:
-
sizin alan adınız ile ilgilidir,
-
ama kurumsal e-posta hesabınızda kayıtlı değildir.
Örnek
example.com alan adını ve şu üç adresi kaydettiniz: markov@example.com, pr@example.com ve secretary@example.com.
Teknik olarak, gönderici sadece bu üç adrese değil, herhangi bir adrese yazabilir – örneğin, info@example.com veya smith@example.com.
Varsayılan olarak, Yandex Mail bu tür e-postaları kabul etmez ve kaydetmez, ancak bu ayar değiştirilebilir.
Bu neden gereklidir
- Bu ayar, gönderen – örneğin bir müşteri – belirli bir adresi bilmese veya yazım hatası yapsa bile, organizasyona gönderilen hiçbir yazışmayı kaçırmamanızı sağlayacaktır.
Bu tür e-postalar nasıl alınır?
Olmayan adreslere gönderilen e-postalar organizasyondaki herhangi bir posta kutusunda toplanabilir – örneğin sekretere ait bir posta kutusu.
-
Admin.yandex.ru adresini açın ve Yandex Mail → Ayarlar’ı seçin.
-
İlgili çalışanın adresini Kayıp e-postalar için posta kutusu alanına girin.
Bu ayarı yapmadan önce gönderilen e-postaları bir yerde bulabilir miyim?
- Yok. Bu tür e-postalar için toplama kutusu belirtilmezse, Yandex Mail bunları kaydetmez.
Şirketin internetteki adı. Örneğin, Yandex’te bu yandex.ru
’dur. Alan adında, login@example.com
şeklinde çalışanlara ait e-posta adresleri oluşturabilirsiniz. Alan adları nasıl oluşturulur?